بعضی از مثالهای تاریخی چنان دقیق و با مسما انتخاب شده اند که نیازی به هیچ توضیح و شرحی ندارند. مثل همین مثال “توبه گرگ مرگ است”. اگر در طول تاریخ تمدن بشریت مقابله جریان توحید با جریان شیطانی امری مستدام و مشخص بوده است . در آموزه های دینی ما نیز این تقابل همیشگی به وضوح نشان داده شده است با مروری بر دعای شریف و پرمغز ندبه می توان این خط سیر مبارزه حق و باطل را رصد کرد. از آدم(ع) و داستان فرزندانش تا نوح (ع) و ماجرای کشتی ، از ابراهیم(ع) و ماجرای خلیل شدن ، از عیسی(ع) و داستان توتدش و سرانجام خاتم پیامبران(ص) و سعه صدرش و در ادامه سیر مبارزاتی ائمه اطهار(ع) و داستان عاشورا و دیگر معصومین تا غیبت کبری و ادامه نهضت بدست فقها و صالحان همواره مبارزه وجود داشته و خواهد داشت تا ظهور بابرکت منجی بشریت و تا آن زمان تخاصم جبهه باطل و تلاش برای ضربه زدن به جبهه حق امری است واضح و مشخص و غفلت از این دشمنی و ندیده گرفتن مکر گرگ صفتان جبهه باطل نتیجه ای نخواهد داشت جز خسران دنیا و آخرت و لطمه دیدن جبهه حق.
آنچه در این سیر تاریخی قابل تشخیص است تغییر بهنگام و پیچیدگیهای اقدامات حزب ظیزان است که در مسیر نیل به اهداف خود از هیچ اقدامی فرو گذار نمی کند و از هر فردی برای اقدامات خود استفاده می کند.
گاهی اوقات افراد ناخواسته و بدون علم و اطلاع بازیچه دست شیطان می شوند و برخی عالمانه و عامدانه برای رسیدن به مقاصدی حقیر و کوچک سرباز تمام قد شیطان می شوند.
اگر آنی و کمتر از آنی زجر و خستگی آن همسر شهید که وقتی در اخرین اعزام پس از سفارشات همسرش فقط گفت سلام مرا به حضرت زهرا(س) برسان و یا حال و هوای ان دختر شهیدی که روز اول مهر در مدرسه وقتی گفتند بابات چیکاره هست؟ غش کرد یا آن پیرمرد زاغه نشین زابلی که گفت همه دار و ندارم فدای حضرت روح الله در ذهن این بازیگران جبهه حزب شیطان خطور می کرد چه بسا امروز بگونه ای دیگر عمل می کردند ولی مطمئنا لقمه حرام و پشت کردن به ولایت ثمری ندارد جز آتش و خسران دنیا و آخرت
فتنه عظیم سال ۸۸ توسز کسانی رقن خورد که از دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بدتر عمل کردند. همانگونه که داعش آبروی اسلام را در جهان بدستور حزب شیطان می برد اینان هم ابروی انقلاب اسلامی را اتفاقا به دستور حزب شیطان بردند.
نفرت و انزجاری که مسلمانان از داعشیان دارند دوچندان وجود دارد برای ما از اقدامات سران فتنه.
پس از گذشت ۵ سال از این جنایات عظیم و تضییع حقوق انقلاب اسلامی ایران و عدم کوچکترین عذرخواهی و شرمساری از سوی سران فتنه این باور را یقینی کرد که توبه گرگ مرگ است ولا غیر!!!
جا دارد همه دغدغه مندان انقلاب اسلامی با مطالبه سراسری از قوه قضاییه مجازات این بازیگران حزب شیطان را بخواهند

13921007_0124819

2 Comments

  1. سلام
    آقای کبودوند قصه شما و امثالهم قصه ی همون مثال معروفه که میگه شاه میبخشه ولی وزیر نه
    شما که با یه من ریش اسم خودتو گذاشتی بچه هیئتی بگو ببینیم علی گندابی و قاسم جیگرکی و رسول ترک و بقیه چی بودن ؟
    اصلا این ها رو بیخیال مگه آوینی که الان هی تبلیغشو میکنن و پرچمشو میبرن بالا کی بود چه گذشته ای داشت ؟
    اگر پیرو آقای خمینی هستید ملاک حال افراد است نه گذشته شان پس جهت مسائل سیاسی و زیبا جلوه دادن خودتون تو انظار مردم اینقدر حرف های بی منطق نزنید
    ایشالا همه کارهامون درست و حسینی باشه و نه اینکه فقط بریم هیئت …

    1. دوست عزیز شما که اینقدر به ماجرای بزرگانی چون مرحوم علی گندابی و رسول ترک آشنا هستید پس چرا از توبه مردانه و شجاعانه آنان چیزی نمی گویید . اتفاقا ما چون قایل به این هستیم که ملاک حال فعلی افراد است میگوییم فردی که در دوران حضرت امام (ره) نخست وزیر بوده و امروز مرتکب گناه و خطایی بزرگ شده است یا باید توبه کند یا باید مجازات شود کجای این حرف بی منطقی است توصیه می کنم سیره امام حسین علیه السلام را مطالعه کنید تا ببینید امام حسین علیه السلام در مقابل چه کسانی قیام کردند. در ضمن ما افتخار می کنیم هیأت می رویم و ریش می گذاریم و با دشمنان انقلاب سرسخت هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *