برخی موضوعات برای بعضی افراد هیچگاه قابل هضم و درک نبوده است و ذهن کوته بین آنان توان تحلیل آن موضوعات را ندارد. وقتی ما اعتقاد داریم سیاست ما عین دیانت ماست و موضع گیری سیاسی ما ناشی از اعتقاد و بینش ماست برای کسانی که جرأت ندارند خود را معرفی کنند و چهره خود را پشت وبلاگهای بی نام و نشان مخفی می کنند بلاشک قابل هضم نیست.

وقتی من در خصوص حمایت از فتنه گران و قسم های جلاله از آقای علیخانی سوالاتی مطرح کردم بلافاصله وبلاگی تشکیل شد که دستور کاری جز تخریب شخصیتی ما نداشت و نویسنده همین وبلاگ بیان می کند از ترس! برخورد با وی هویتش را مشخص نمی کند هر چند دانستن هویت وی فرقی در اصل موضوع نمی کند ولی چنین افرادی که جرات ندارند برای اعتقادات خود کمترین هزینه ای پرداخت کنند و شجاعت حضور شفاف در موضوعات سیاسی را ندارند بالطبع درکی هم از عبارت “سیاست ما عین دیانت ماست” ندارند و فکر می کنند حمایت از یک دیدگاه به طمع غنیمت و پست ومقام است ، البته تقصیری هم ندارند!همه را به کیش خود می پندارند و غافلند از اینکه حمایت ما از رئیس جمهور حمایت از یک گفتمان است و یک اعتقاد است نه بابت پست و مقام که خدا را شکر با گذشت ۶ سال از خدمات دولت نهم و دهم هیچ پست و مقام دولتی نداشتم که از ترس میز و مقام از دولت حمایت کنم ، آنقدر مردم شریف قزوین فهیم هستند که تشخیص دهند چه کسانی دنبال پست و مقام و امکانات هستند و چه افرادی آرزوی خدمت دارند.

چه نعمتی از این بالاتر که پس از ۶ سال از دولت نهم و دهم هیچ تغییر مادی در زندگی من ایجاد نشده و عضویتم در شورای شهر قزوین بر پایه نظر و رای مردم بوده نه انتصابی با رانت و معامله با برخی افراد! و حمایت ما از دولت بخاطر احیا گفتمانی بود که طمع پست و مقام در آن جایی ندارد و سرشته با اعتقاد ماست .

2 Comments

  1. جوانی قزوینی says:

    آقای کبودوند عزیز!
    به احترام خون شهیدی که در راه آرمان های امام خمینی (ره) دادید، این عکس را که باعث شرمساری عده ای است که از احمدی نژاد حمایت کردند و هم اکنون هم دست از حمایتش بر نمی دارند، از اینجا بر دارید. این موجود کسی است که که حتی به ولایت هم رحم نکرد. آنکه دین و اعتقاد مردم بود که هم اکنون باید در کف خیابان ها و معابر شهر مذهبی قزوین دید!!!
    —————–
    اقای جوان قزوینی عزیز
    جهت استحضار جنابعالی در تمامی سفارشات شهدا و اقوال حضرت امام خمینی (ره) به پیروری از ولایت فراوان تاکید شده است شما هم اگر به اندیشه های امام راحل عظیم الشأن و راه شهدا اعتقاد دارید کجا سراغ دارید که احمدی نژاد امر ولایت را تمکین نکرده است. بعید می دانم ندانید که کدام رئیس جمهور علی رغم مخالفت صریح رهبر معظم انقلاب لوایح دوقلو را به مجلس ششم ارسال کرد و یا کدام رئیس جمهور علی رغم تاکید خاص معظم له از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها سر باز زد. اگر اینها را نمی دانید که جای تاسف است واگر می دانید که خوش به حال احمدی نژاد که حتی عکسش هم برای مغرضان دردآور است. احمدی نژاد هر کاری کرده باشد امر ولایت را زمین نزده و تمکین کرده و نشان داده که همیشه پیرو ولایت است و کسی نتوانسته مصداقی پیدا کند که وی حکم ولایت را عمل نکرده باشد هر چند اجرای آن حداکثر ۱۱ روز طول بکشد ولی بودند رئیسان جمهوری که کلاٌ و از اساس حریم ولایت را خدشه دار کردند
    این نگاه شما نشان از بغض و غرض ورزی شما به کسی هست که همواره مورد تائید مقام معظم رهبری بوده و تا وقتی هست عکس او و خود او عزیز است
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *