ما نمایندگانی می خواهیم که نگاه جبهه ای داشته باشند نه نگاه حزبی و قبیله ای ، نگاه حزبی و قبیله ای به همان جدال های بی سرانجام اشخاص و جریانها و قوا می انجامد.

بزرگترین متضرر این دعواها نیز آرمانهای انقلاب و مردم خواهد بود . باید در این انتخابات از اساس بساط قبیله گری و حزب سالاری جمع شود.

چه  نغز  فرموده رهبر معظم انقلاب که معنویت ، عقلانیت و عدالت ابعاد اصلی مکتب امام (ره) است و ما حول محور ولایت میراث دار امام خواهیم بود

5 Comments

  1. بنده ی خدا says:

    با سلام.
    من سوال دارم.
    یه مهندس برق -الکترونیک از یه دانشگاه با نام و نشان.
    معدل ۱۶٫رفتم در یک شرکت که ۳۶۷ هزار تومن حقوق برام نوشتن.
    با کارانه و اینها میشه ۴۶۰ تومن.
    ناهار ۵۰۰۰۰ تومن در ماه ازم کم میشه و سرویس ایاب ذهاب هم ۵۰۰۰۰ تومن.
    یعنی ۳۶۰ تومن.
    آیا در جامعه اسلامی وضعیت باید بدین گونه باشد؟
    من چطور ازدواج کنم؟؟؟؟؟
    اون آقایی که تو تریبون نماز جمعه میگه جوانان ازدواج کنن تا حالا شده بگه با خودش با کدام پول؟
    با ۳ یلیون وام ازدواج برای هر نفر؟؟!!!!
    من نه جنبش سبزی هستم و نه کافر.
    شما راهکار نشون بده.
    آیا شما از زمان ازدواجت مستاجر بوده ای؟
    نه برادر،نه!
    من همین نه برایم کافی است.
    شما معرفی کن من برم هر جا شما گفتی.از نظر علمی هیچ جایی منو رد نکرده تا حالا.ولی همه جا حقوق همینه.۵۰ تومن بالا پایین.اگه ۵۰ تومن بالاتر بدن سرویس ایاب ذهاب یا نهار ندارن.
    تنها اوست که روزی حق ما را خواهد گرفت.
    همان که روزی جهان را از ظالمان تهی خواهد کرد.
    من سر پل صراط یقه ی خیلی ها که اتفاقا جرات نمیکنم اسمشان را ببرم(و اتفاقا شما مریدشان هستید) را خواهم گرفت.
    والله خواهم گرفت.یا مهدی
    ——————
    بنده خدا که نه سبزی!!!! و نه کافر!!
    اگه می فرمائید فارغ التحصیل یک دانشگاه با نام و نشان هستید!!!!در جامعه صنعتی ما نظر علمی کفایت کننده مهارت شغلی نیست اتفاقا کسانی را می شناسم با معدل کمتر و از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده اند و جالب اینکه کاملا هم خود را دوم خردادی معرفی می کنند ولی بواسطه مهارتی که در کارشان دارند هم حقوق مکفی دریافت می کنند و هم با پس انداز و وام مسکن صاحبخانه شده اند و در محافل خصوصیشان هم منتقد دولت هستند فلذا عرضه خیلی ملاک است مگر آنکه صحبت شما از اساس دروغ باشد که مطمئنا در سر پل صراط من از شما و کسانیکه مریدشان هستید بواسطه این سیاه نمایی ها یقه خواهم گرفت و اگر دروغ نباشد!!!! توصیه می کنم علاوه بر بار علمی مهارت کاری و شغلی هم یاد بگیرید.
    خداوند بدست مهدی (عج) ریشه دروغ و نفاق را بزودی ریشه کن نماید
    حامد کبودوند

  2. بنده ی خدا says:

    واقعا زشته که وقتی کسی میاد شرایطش رو میگه اونو متهم به بی عرضگی میکنن.
    متاسفم!

    باشه پس حسابمون سر پل صراط.
    الهی آمین .خدایا ریشه نفاق،دروغ،رانت،ریا و ریا و ریا را بخشکان.
    ریشه ی کسانی که از رانت مسئولیت های خویش در جهت منافع خویش سوء استفاده میکنند بخشکان،خدایا کسانی را که جرات انتقاد از عملکرد های اشتباه مسئولین را ندارند بخشکان،خدایا ریشه ی کسانی که در لوای دین با ظاهر سازی در پی کسب قدرت و ثروت از بیت المال هستند را بخشکان.
    خدایا منافق را و ریا کار را وریا کار را از جامعه ما ریشه اش را قطع و منفصل بفرما.
    الهی آمین.
    یا مهدی ادرکنی
    ————
    آمین یا رب العالمین
    ایشالا حسابمون سر پل صراط چرا که خداوند فرموده وای بر هر عیب جوی طعنه زننده ای ، من کسی را متهم نکردم شرایط واقعی را گفتم آیا جز این هست؟
    حامد کبودوند

  3. شهروندي در همين نزديكي says:

    اما به توصیه امام راحل آنکه اساسا خود را درگیر سیاسی بازی و حذب گرایی و جبهه گرایی نمی کندو اصول را بیان و به آن عمل می کند با تقوا ست و تقوای سیاسی داردو برای نماینده مردم شدن لایق است نه اینکه درگیر این همه حذب و جبهه که ماشاء اله رو به رشد به صورت نمایی است کند!!!!!!!!
    جبه متحد اصول گرایی، پایداری، ایستادگی و شاید نشستگی و….
    و ما بنشینیم ببینیم کدامیک در روشهای تبلیغاتی بر دیگری می چربد تا به واسطه مقبولیت عام و نشکستن رای معتقدین به ولایت یکی رابر اصلح ترجیح دهیم و به مجلس بفرستیم
    بس کنید
    بس کنید
    بس کنید
    دست از این همه جبهه و حذب بازی که خود و مردم و مصلحت مملکت را بازیچه آن قرار دادید، بردارید
    آنچه باید تاکید شود و ما می خواهیم تقوا، مطیع ولایت بودن، تخصص و توان لازم، خدمت و خدمت و خدمت به مردم و کشور است. که به آنچه دست یافته فقط به عنوان مسئولیتی که برای لحظه لحظه اش باید پاسخگوی تک تک مردم در پل صراط باشد، نگاه کند، نه مسیری برای ارضای قوه قدرت طلبی و جاه طلبی خودش و جبهه اش.
    ————————-
    پاراگراف اول شما را متوجه نشدم!!!! اما ما هم با شما هم عقیده هستیم تقوا، مطیع ولایت بودن، تخصص و توان لازم، خدمت و خدمت و خدمت به مردم و کشور شاخص ما برای انتخاب است و در این مسیر هم خدا گواه است که چه کسی دنبال قدرت طلبی است و چه کسی گوشه ای از جبهه آخرالزمانی حق علیه باطل را پر کرده است.
    حامد کبودوند

  4. سلام خسته نباشی آقا حامد

    انتخابات شورای مرکزی رسانه های مجازی استان هم نزدیک است خوشحال میشم نظرتون رو در مورد برنامه هایم بدانم.
    دوستدارتون احسان حلاجان
    —————-
    موفقیت شما را آرزومندیم
    حامد کبودوند

  5. من فوق لیسانس مکانیک از شریف دارم. همه جا هم مهارت هام رو تایید کردن. n نفر دیگر هم میشناسم که وضعیتشون مثل منه. وضعیت جامعه همینه. بیخود مثل کپک سرتون رو تو برف نکنین. الان ۹۹% هم کلاسیام رفتن. من هم فقط به خاطر خونوادم موندم. اگه یه کم وضعیت همینجوری برام بمونه منم می رم. مگه مسعود میرمومنی رفت؟ مگه فرزاد بهافرید نرفت؟ الان فرید فرخی یکجاست؟ پسر عباس نیکویه کجاست؟میخوای ۱۰۰ دیگه نام ببرم؟ مشکلات رو بپذیرید که وجود داره. صورت مسئله رو نمی شه پاک کرد. الان یعنی فقط تو یکی مهارت داشتی که رفتی بالا؟ تو فقط پشم داشتی همین!!!!!!!!!!!!!!!
    ———————
    حتما ما که نرفتیم بیسواد بودیم؟ آرش جلیلوند که نرفته ، آرش زندیان که نرفته ، رضا جعفریها ، دکتر مرتضوی، مسعود میرزاده ، علی رجب پور ، مهدی مهدیخانی ، فریبز پشامی و … که نرفتن بدبختن یا نمی تونستن برن. الان فقط تو یکی وضعیت اونجوریه! سرتو رو از برف در بیار بیرون! از من بغض و کینه داری از اینا بپرس واقعیت چیه؟
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *