نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو تاسیس تاکنون بحرانها و دسیسه های فراوانی را پشت سر گذاشته که هر یک به تنهایی می توانست یک نظام را ساقط نماید لیکن ویژگی خاص مدل حکومتی ولایت فقیه در کنار حضور شکوهمند و بهنگام ملت مانع از تحقق و خواست دشمنان گردید. غائله های کردستان ، ترکمن و خلق عرب ، نفوذ خائنین و منافقان در ریاست جمهوری ، ترورهای کور آحاد مردم ، ترور ۷۲ نماینده مجلس ، ترور نخست وزیر و رئیس جمهور کشور ، کودتای نوژه و … در کنار ۸ سال جنگ تحمیلی از اذهان ملت فهیم ایران اسلامی پاک شدنی نیست لیکن هیچکدام از این موارد به پیچیدگی و عظمت فتنه ۸۸ نبود. فتنه ای که ۱۰ سال پس از کودتای نافرجام ۱۸ تیر با برنامه ریزی دقیق و هماهنگی طیفهای گوناگون و متفاوت دشمنان ملت و کشور  طراحی و با همراهی و  همکاری عامدانه و عالمانه برخی فعالان سیاسی داخل کشور که در رقابتهای سیاسی مطرود جامعه قرار گرفته بودند اجرا شد.

فتنه ای عظیم که جز با امدادهای الهی و درایت و تدبیر خاص مقام معظم رهبری قابل مهار نبود در حماسه نهم دی طومارش درهم پیچیده شد و از یک تهدید به فرصتی ارزشمند برای نظام تبدیل گردید و ثمره استقامت و پایداری ملت انگیزه و سرمشقی گردید برای ملتهای آزادیخواه و شعله ور شدن قیامهای مردمی در کشورهای منطقه و سرآغاز بیداری اسلامی.

رمز عبور و کلید واژه فتنه ۸۸ مبحث “تقلب” و دخالت مهندسی شده در آرا مردم بود که توسط مدعیان اصلاح طلبی چنان در بوق و کرنا شده بود که بر اساس قاعده “دروغ بزرگ” آنقدر بزرگ بود که بسیاری از مردم در اصل صحت انتخابات تشکیک پیدا کردند لیکن شفاف سازی مسئولین و عدم ارائه مستندات مدعیان ، مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی را به دروغ پردازی و نفاق این مدعیان بیش از پیش روشن کرد و ثابت کرد رویگردانی مردم از این طیف سیاسی در انتخابات دوم شوراها، هفتم و هشتم مجلس ، نهم و دهم ریاست جمهوری و بالخصوص نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بی دلیل نبوده است.

مدعیان اصلاح طلبی همواره در ۸ ماه جنگ نرم فتنه ۸۸ بر طبل تقلب و دخالت در آرا مردم کوبیدند و علی رغم روشنگریها و شفاف سازی مسئولان وقتی دروغ بودن و بی اساس بودن این ادعا بر همگان مشخص گردید باز هم از ادعای کذب خود عدول نکردند و صد شکر که ملت فهیم و مقاوم ایران اسلامی در پاسخ به این دروغ پردازی ها در انتخابات مجلس نهم چنان زیبا و دقیق غربالگری نمودند که حتی در مخیله این طیف نمی گنجید .

یک بررسی ساده در آرای مردم به ترکیب فراکسیون اقلیت مجلس هشتم و عدم حضور اینان در مجلس نهم گواه روشن این ادعات.

اما هم اکنون مدعیان اصلاح طلبی پس از نتیجه انتخابات مجلس نهم تنها راه ورود دوباره به عرصه سیاسی کشور را حضور در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری دانسته و برنامه های خاصی هم برای این موضوع در دستور کار خود قرار داده اند که تمرکز بر اختلاف افکنی جریانهای سیاسی معتقد به نظام و عمیق نشان دادن اختلاف سلیقه آنها از عمده این اقدامات است که دست و پا زدن های پادوهای محلی این جریان در قالب مقالات نشریات محلی قطعه ای از این پازل است !! اما نکته ای که نباید از آن غفلت کرد مطالبه ای است که آحاد ملت در حماسه نه دی بر آن تاکید فراوان کردند و آن بازخواست مدعیان دروغ بزرگ تقلب است و اینکه آیا دزدی که جلوی جمعیت می دود و خود فریاد می زند آی دزد! آی دزد! چرا دستگیر نمیشود؟ ، تجهیز مدعیان اصلاح طلبی برای انتخابات ریاست جمهوری قبل از آنکه پاسخگوی ادعای دروغین خود باشند جفایی است به حقوق و آرمانهای آحاد ملت، چگونه است که جریانی که وقتی در عرصه رقابت انتخاباتی بازنده می شود می تواند همه چیز را بر هم بزند و باز هم بدون کوچکترین پوزشی مجدد در عرصه انتخابات عرض اندام نماید؟ مگر قانون انتخابات عوض شده که آقایان از حضور در انتخاباتی دم می زنند که همان انتخابات را ۳ سال پیش کاملا باطل می دانستند ، مگر قانون انتخابات عوض شده که برای پیروزی در انتخابات ضرورت همگرایی بین مدعیان اصلاحات و اختلاف افکنی میان جریانهای معتقد نظام به پادوهای محلی ماموریت داده می شود؟

هر چند چنین مأموریتهایی توسط این پادوهای محلی قبلا هم انجام شده بود اما وحدت و یکپارچگی جریانهای معتقد به نظام می تواند همچون گذشته این اقدامات کور را خنثی نماید

4 Comments

  1. همیشه فقط پاراگراف آخرت (آن هم بخشی از آن) خواندنی است چون طبق معمول چند پاراگراف از فتنه ۸۸ می گویی و بعد در یکی دو سطر اصل موضوع مورد نظرت را!

  2. بنابر اتفاقات و جریاناتی که اخیراً از طرف طیف همسوی انقلاب و ولایت دیده ایم، دیگر به کسی با طیب خاطر و اطمئنان نمی توانیم رأی بدهیم، سوای دوم خردادی و اصلاحات؛ .. نمی دانم شما هم اینگونه شده اید یا نه
    —————
    اتفاقا نه ، ما مطمئن شدیم تنها کسی می تواند از مردم رای بگیرد و این رای برایش بماند که فقط و فقط در مسیر ولایت گام بردارد
    و هر کسی را اینگونه بیابیم انتخابش می کنیم
    حامد کبودوند

  3. آقا جان اصلا مخالفان دیدگاه شماپادو لکه حیض و شما هم پسر پیغمبر اما بیایید کلاهتان را قاضی کنید نگاهی به دولت تان بیاندازید که انقدر گند بالا آورد که یا امثال شما خودتان را زدهاید به کوی علی چپ و آدرس غلط م یدهید یا جریان انحرافی را علم کرده اید که خودتان را تبریه کنید .آقای کبودوند قضاوت مردم با استفاده ابزاری شما از ارزش ها و نون خون شهید و آیهو حدیث رقم نمی خورد با دیدن دولت دروغگو و اختلاس های میلیاردی و گرانی رقم می خورد
    ————–
    فقط من نمی دونم این مردمی که شما از آنها دم می زنید چرا برخلاف توهمات شما در انتخابات نهم مجلس کاری کردند کارستان ، مشارکت ۶۵درصدی تحلیلش از نظر شما با این ادبیات فاخر یعنی چی؟
    حامد کبودوند

  4. جناب آقای کبودوند، مشارکت ۶۵ درصدی مردم لبیکی بود به ندای رهبر فرزانه ی انقلاب.
    اینکه بخواهید کم کاری ها ، اختلاس های چندین هزار میلیاردی و گرانی های فزاینده و تورم که قسمت عمده ای از آن نظیر اختلاس ها نشانه ی عدم کفایت دولت در جلوگیری از فساد است را با حضور پر شور و حماسی مردم در انتخابات باشکوه مجلش شورای اسلامی که تاکید میکنم تنها و تنها در جهت لبیکی دوباره و میثاقی بزرگ با رهبری انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی بودهف توجیه کنید راه اشتباه و عبثی را پیموده و دچار بی انصافی شده اید.
    این مردم با دولت میثاق نبسته اند برادر. این مردم با ولایت زنده اند و با ولایت توی دهن هر آدمی میزند که بخواهد آرمان های انقلاب و یا بیعت های مردم را با رهبری ، بیعت با دولت ها بداند.
    مرگ بر منافق
    مرگ بر جریان انحرافی
    مرگ بر سرشاخه های جریان انحرافی در همه ی شهر ها
    مرگ بر پادو های جریان انحرافی
    ——-
    چه کسی گفت مردم جز با رهبری عزیز با جریان دیگری بیعت کرده اند که شما چنین ادعایی مطرح کردید، مطمئنا نفاق و انحراف این نگاه که بغض و دشمنی خود با منتخب مردم که رهبر عظیم الشأن حمایتشان را بارها از آن اعلام فرموده اند را به عموم مردم نسبت دهد بر همگان مشخص است، خدا ما از شر خوارجی که از ولی فقیه زمان خود را جلوتر می دانند مصون دارد
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *