امام علی علیه السلام: هر کس که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود. غررالحکم ص۴۲۲.

روز دوشنبه به جلسه ای در دفتر امام جمعه قزوین دعوت شده بودم . آیت الله اختری از بنیاد ملی عفاف و حجاب در این جلسه حضور داشتند و تعدادی از مدیران استانی هم حاضر بودند.

پس از ارائه گزارش برخی از مدیران استانی مبنی بر اینکه بر اساس یک سری آمارها!!! در خصوص عفاف و حجاب چقدر کار شده است یا اینکه دولت در این خصوص همه اقدامات خود را انجام داده!!! و امثال اینها که راست و دروغش با گویندگان ، تقاضا کردم وقتی به من داده شود و فرصتی در اختیار من داده شد.

برای اینکه بتوانم منظور خودم را به جمع منتقل کنم مثالی زدم و بیان کردم که بسیاری از افراد در این مقطع خاص زمانی و گذشت چهل سال از انقلاب هنوز متوجه شرایط دشمن نشده اند و احساس نمی کنند در یک جنگ تمام عیار قرار داریم و تا چکمه دشمن روی گلویشان قرار نگیرد از خواب غفلت بیدار نمی شوند فلذا ضرورت دارد که همه مردم و بالخصوص مدیران محترم استان آرایش نظامی بخود بگیرند تا بتوانند در مقابله با هجمه دشمن موفق باشند و طبیعی است که هر عقل سلیمی درک می کند آرایش نظامی استعاره ای است برای هوشیاری حداکثری و عدم غفلت که متاسفانه امروز در میان خواص جامعه اصلا دیده نمی شود . اما باید اعتراف کنم واقعا انتظار نداشتم برخی در آن جلسه چنین عبارت فراگیری را به عملیات مسلحانه و بگیر و ببند تعبیر کنند و در همان جلسه نسبت به آن موضع گیری نمایند!!!

هر چند نماینده محترم ولی فقیه در استان عرایض مرا تایید کردند و به نوعی برای دیگران جا انداختند که راه اندازی یک قرارگاه فرهنگی حداقل کاری است که باید در مقابله با جنگ فرهنگی دشمن انجام داد اما تازه متوجه شدم وقتی مقام معظم رهبری بیش از ۲۰ سال است که از عبارات شبیخون فرهنگی ، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم استفاده می کنند دلیلش چیست و با این همه تکرار بازهم خیلیها نمی فهمند شرایط جنگی چیست و آرایش نظامی در این مقطع یعنی چه؟!!

سطح درک و شعور برخی مدیران واقعا نوبره!!!

خانم مسوول !!!! اگر الان از این خواب غفلت بیدار نشوید و آرایش نظامی در حوزه فرهنگی خود نگیرید بزودی با لگد دشمن بیدار خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *