امروز باشکوه ترین نمازجمعه قرن با حضور میلیونها عاشق در حرم مطهر پیرعشق ،مرجع و ملجاء آزادگان جهان حضرت روح الله به امامت وصی برحقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای برگزار شد .

حضور گسترده و بیعت مجدد مردم با آرمانهای امام و انقلاب موضوعی قابل پیش بینی بود و صد البته قابل تقدیر اما در این مراسم نکته قابل توجه دیگری نیز رخ داد که جا دارد مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

حضور نوه گرامی امام راحل در کنار سران فتنه در مراسم عروسی فرزند یکی از فعالان حزب منحله مشارکت اقدامی سوال برانگیز بود. ملت شریف و فهیم ایران اسلامی اعتقاد دارند افرادی که تا توانستند به اعتبار و آبروی میراث ماندگار امام راحل یعنی انقلاب اسلامی خدشه وارد کردند و مورد نفرت و انزجار هستند جایی در کنار نوه گرامی امام ندارند

بدون  شک اعتراض این ملت به فرزند یادگار امام در زمان سخنرانی ایشان جز این علتی دیگر نداشت و مطمئنا نوه برومند امام عظیم الشان این پیام رسا را درک خواهند کرد. با آنکه این اعتراض می توانست بستری برای مظلوم نمایی عده ای فرصت طلب را مهیا کند اقدام قابل توجه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در بوسیدن پیشانی نوه امام راحل و تاکید بیشتر از معمول معظم له بر رعایت تقوی در ابتدای بیاناتشان راه را بر مدعیان بست و اگر کسی ادعای دوستی و پیروی خط امام را دارد همین اقدام با درایت مقام معظم رهبری برای او کفایت می کند. البته مغرضانی که بویی از انصاف نبرده اند قلمزنی های خود را شروع کردند ولی بدانند امام ، آرمانهایش ، فرزندان و نوادگانش در قلوب مردم ایران زمین جای دارند و چنین اعتراضهایی صرفا به فتنه گرانی است که تلاش می کنند خود را به یادگاران امام نزدیک نمایند.

7 Comments

  1. “ملت شریف و فهیم ایران اسلامی اعتقاد دارند …”
    “اعتراض این ملت به …”
    “در قلوب مردم ایران …”

    چقدر من با این ادبیات حال می‌کنم! 🙂

    از طرف یک مغرض که بویی از انصاف نبرده!
    ——————
    شهید بهشتی: به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
    حامد کبودوند

  2. دوست عزیز سعی کن از روی جوانی و خامی انقدر با عجله قضاوت نکنی لخت یهم به این فک رکن که وقت یمعاویه علیه فرزندان روسل احتجاج می آورد به چه چیزهایی تمسک ی کرد مگر آقای حسن خمینی بیانیه سیاسی به نفع میردامادی داده است صرف شرکت در عروسی و حجت هایی از این دست که تنها به دلیل بی تجربه گی شما و خامی تان در امر سیاست است ن می تواند توجیه اهانت باشد اینطور باشد که حضرت امیر اصلن دختر به عمر داد! پس لابد باید به حضرت امیر اهانت می شد…کمی با تانی حرف بزن پسرم
    —————
    پدر بزرگوار
    لازم نیست بیانیه صادر شود وقتی فضاحت عاشورا و روز قدس شکل گرفت و سران فتنه اغتشاشگران را امت خداجو! و قاتلین مردم در حسینیه سیدالشهدا شیراز را جوانان از خود گذشته نامیدندعدم موضع گیری بر علیه آنها و دیدار با خانواده کسانیکه در اغتشاشات دستگیر شدند نشان دهنده مواضع نوه گرامی امام راحل است و چنین مواضعی از سوی مردمی که حماسه ۹ دی و ۲۲ بهمن را خلق کردند قابل قبول نیست فلذا چنین اقدامی را در ۱۴ خرداد شاهد بودیم . اعتراض مردم به همراهی با سران فتنه بود نه حضور در جلسه عروسی
    انصاف براحتی مشخص می کند نظرات من بواسطه کم تجربگی است یا نظرات جنابعالی !!!
    حامد کبودوند

  3. سلام
    متن شما طوری هست که آقای خدابخش در سایتش زده :
    “حرکت آن عده در جامه اصول گرایی آنقدر شرم آور بوده که خود اصول گرایان منطقی هم از آن منزجر شده اند”
    در صورتیکه من فکر نمیکنم کسی از حرکت مردم در روز جمعه منزجر شده باشه و اعتراض مردم نسبت به سران فتنه نبود بلکه نسبت به خود آقا سید حسن بود که در تمام مراحل فتنه همراه سران فتنه بودند .
    و اگر قرار به منزجر شدن بود همون لحظه رهبری اعلام انزجار می کردن و ایشون با هیچ کسی حتی مردم رودربایستی ندارند که نظرشون رو مخفی نگه دارند و از ایشون منطقی تر هم در بین اصول گرایان نداریم .
    والسلام

  4. جالب است در هر وبلاگ و سایتی می روم فقط از سید حس خمینی صحبت است صحبتهای رئیس جمهور و خصوصا امام خامنه ای به حاشیه رفته !
    امام در خطیه ها فرمودند با تقوا همه مشکلات حل می شود و همه را به تقوای بیشتر سفارش کردند ولی تنها چیزی که در وبلاگها یافت نمی شود همین سفارش آقا یعنی تقواست !
    البته منظورم شما نیستید…

  5. محسن کارتاب says:

    انشاالله که تبدیل به خاک پای مقام معظم رهبری بشی دوست خوبم.

    این هم به هر حال افتخاری هست ، فکرشو بکن.
    حتی یه مثقال ، مگه نه؟

  6. سلام [گل]
    با مطلبی تحت عنوان زنان و دختران محترم، محترم بمانید! و نگذارید…
    به روزم دوستان محترم لطفاً نشرش بدید. مخوصاً در بین کسانی که فکر می کنن بی حجابی شون ارزشه.
    در اینجا یک سری بحث کاملاً منطقی و مختصر شده.
    اجرکم عندالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *