دوشنبه ها روز ملاقات عمومی شهروندان با اعضای شورای شهر است ، امروز هم با اینکه چند جلسه کاری و در تداخل با هم داشتم اما موفق شدم نیم ساعتی در تالار شهر حاضر بشوم. در همین نیم ساعت ارباب رجوعی که به گفته خودش چندین ماه بود در شهرداری مشکلی داشت و حل نشده بود طرح مساله کرد و با توجه به برخی مصوبات شورا راهنماییش کردم و با شهردار منطقه هم موضوع را درمیان گذاشتم و بالاخره مشکلش حل شد. وقتی داشتم می رفتم با بغض گفت دعای خیر مادر پیر و خواهران یتیمم بدرقه راهت، باری از دوش من برداشتی.

وقتی این جمله را شنیدم همه خستگی ها و آزردگیها این چند مدت از تنم رخت بربست.

خداوند ما را در خدمتگزاری به خلقش یاری نماید

6 Comments

  1. اگر این موضوع رادر وبلاگ نمی زدید خالصانه تر بود
    ——————
    این کار وظیفه نماینده است پس منتی نداشتم که بیان نشود بلکه افتخاری است که مردم به من داده اند و باید شکر این نعمت کرد
    حامد کبودوند

  2. تو تو ریا. پسر جمع به خانواده شهدا توهین کردی جلو هم افتادی مرتیکه
    ——————-
    شما که توهین نمی کنید!!!!
    حامد کبودوند

  3. یادمه این جمله دقیقا جمله آقای احمدی نژاد در دوران تصدیگری شهرداری تهران بود.
    ریایی که به توهم “حاله نور” رسید و حالا……….

    راستی مهندس جان ۲۰:۳۰ رو دیدید؟
    فکر نمیکردم گند کار اینقدر بالا بزمه که ۲۰:۳۰! هم پخشش کنه.
    البته حتما شما حجت بر خودتون تمام کردیدی!
    نظر شما چیست؟
    ——————–
    نظر من اینه، کسی حرف از مذمت ریا میزنه که از اولا معنای آنرا بداند ثانیا از دروغ و تهمت بیزار باشد بیان این عمل یعنی مصداق وظیفه نمایندگی ، نه ایثار و اقدامی که باید مخفی بماند. هر نماینده ای باید پیگیر امور موکلان خود باشد و با به ثمر رسیدن این پیگیری موکلان خود را مطلع نماید اما عده ای که جز عیب جویی کاری ندارند عدم بیان کارهای نمایندگان شورا را به کم کاری و بیان کارهای آنها را به ریا تشبیه می کنند و وای بر هر عیب جوی طعنه زننده ای !

  4. روابط عمومی says:

    سلام آقای کبودوند . خوشحالم که پس از بررسی هایی که انجام دادید متوجه شدید که اشتباه کردید و از شما جز این هم انتظار نمی رفت که به اشتباهتون اقرار کنید و این ارادت منو به شما بیشتر کرد ولی ای کاش این و علنی می کردید تا روزنامه هایی مثل حدیث که عین مطلب شما رو چاپ کردند این مطلب شما رو هم ببینن. اما بیشتر از این متاسفم که همه چی بدون عذر خواهی مسئولین ذیربط ختم به خیر گردانیده شد .

  5. آقا حامد یک نصیحت دوستانه. من از مردم قزوین تنگ نظر تر و بی چشم رو تر و وقیح تر هیچ حا ندیدم. رفتار اکثر مخالفین شما هم از همین موارد نشأت میگیره. پس سعی کنید زیاد باهاشون سر به سر نزارید. این جماعت رو باید به حال خودشون رها کرد. این ملت چشم دیدن آدم های موفق رو ندارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *