اخیرا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که عضو فراکسیون اقلیت می باشند در اقدامی دور از شأن نمایندگی به هتاکی و توهین مستقیم به رئیس جمهور منتخب ملت پرداخته و شعور مردم را زیر سوال می برد.

وی در قسمتی از سخنان خود بیان داشته ” احمدی‌نژاد فکر و اندیشه‌ای ندارد که آن را عرضه و در مقابل رای بگیرد، چون این خلا را دارد ایشان به جای دادن اندیشه و اخذ رای به رویکرد دادن پول و خرید رای رو آورده است.”

در اینکه گفته های این نماینده مجلس یک حرکت تخریبی حساب شده است شکی نیست و بدون اغراق در هیچ کجای دنیا دیده نشده است که بدین صراحت به بالاترین مقام اجرایی یک کشور توهین شود و شعور مردم تا این حد تنزل داده شود در عین حال هیچ یک از مقامات دولتی در راستای سیاست مهرورزی و تحمل صدای مخالف نسبت به این هتاکی و توهین عکس العملی نشان ندادند.

اما نکته جالب توجه این است که پس از آنکه برخی از نمایندگان محترم مجلس از جمله نماینده مردم ساری ، دنا و تهران و برخی تشکل ها و احزاب سیاسی مانند جامعه اسلامی مهندسین و حزب موتلفه اسلامی خواستار برخورد و محکومیت این نماینده هتاک شدند و بیانات وی را دور از شأن مجلس و نمایندگی دانسته و خواستار پیگیری قضایی شدند یکی از نمایندگان مردم شریف قزوین در مجلس ضمن تقبیح این حرکت به حامیان دولت نهم توصیه کرد ظرفیت نقد ‌پذیری خود را افزایش داده و در آستانه انتخابات منتقدان را تهدید به برخورد قضایی نکنند.

افزایش نقد پذیری و تحمل صداهای مخالف امری بسیار پسندیده و مورد تاکید همیشگی ریاست محترم جمهور و حامیان وی بوده و هست ولی خط قرمز نقد و تخریب که در بیانات مقام معظم رهبری به صراحت مشخص شده کاملا جداست و مردم هم بخوبی این موضوع را تشخیص می دهند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در حالی حامیان دولت را به افزایش ظرفیت نقد پذیری توصیه می کند که خود در پی صدور چند بیانیه افشاگرانه از سوی برخی تشکل های دانشجویی ، نه تنها تهدید که اقدام به پیگیری قضایی علیه چند دانشجوی عدالتخواه نموده اند.

البته این سیاست یک بام و دو هوای ایشان به این موضوع محدود نمی شود . ایشان توزیع سیب زمینی تضمینی را که در جهت حمایت از کشاورزان انجام شده است را تبلیغ انتخاباتی می دانند ولی توزیع حواله های تیرآهن و سیمان و کمک های چند صد میلیونی را وظیفه فرض می کنند.

بهرحال ملت فهیم ایران براحتی تشخیص می دهند چه کسانی به حرفهای خود هم عمل نمی کنند و چه کسانی صادقانه به خدمت به مردم مشغولند.

پ.ن: سخنرانی آیت اله تاکندی در ستاد میرحسین و اعلام حمایت ایشان از کروبی نیز حکایتی است.!!

1 Comment

  1. احمدی نژاد رو به خاطر تقوایی که داره قبول دارم، تنها و تنها قصدش خدمته، از توهین متنفرم ولی شما یاد طلحه و زبیر نمی افتید وقتی ریش سفیدهایی رو می بینید که…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *