گفتمان ۳ تیر و موجی که از سال ۸۴ در کشور آغاز شد نوید بخش حرکتی عظیم و رجعتی دوباره به گفتمان امام و رهبری بود که توسط ملت برای دولتمردان  رقم خورد.

در اوایل تابستان ۸۴ بسیاری از صاحبان زر و زور و تزویر حتی در مخیله خود هم تصور چنین واقعه ای را نداشتند که دولتی با چنین شعارها و گفتمانی شکل گیرد و شاهد مثال این ادعا هم قسم های جلاله آقای قدرت علیخانی در دانشگاه آزاد قزوین بود که ذره ای تردید نداشت که ملت گزینه ای جز نظر ایشان را انتخاب کنند اما خواست ملت چیز دیگری بود.

شعارهای مرتبط با گفتمان امام و رهبری در بطن جنبش سوم تیر مشهود بود و عاملی جز این باعث خلق حماسه سوم تیر و پیروزی دکتر احمدی نژاد در انتخابات نبود و به مدد این جنبش و گفتمان بود که دولت نهم با کارو تلاش وصف ناپذیری بسیاری از اقدامات روی زمین مانده ۱۶ سال گذشته را به سامان رسانید و همواره در این مسیر مورد لطف و حمایت مقام معظم رهبری و آحاد ملت فهیم ایران اسلامی بود. پس از شکست تلخ صاحبان زر و زور و تزویر در حماسه سوم تیر تمامی کسانیکه اینگونه از ملت “نه” شنیده بودند بسیج شدند تا دولت خدمتگزار و مکتبی را زمینگیر نمایند

نفوذ در بدنه دولت ، حاشیه سازی ، کارشکنی گسترده و … اقداماتی بود که تلاش می کرد تا دولت دهم با  نظر و خواست صاحبان زر و زور و تزویر شکل گیرد اما باز هم ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی گفتمان امام و رهبری را بر هر شعار و مکتبی ترجیح دادند و دولت دهم نیز با خواست ملت شکل گرفت. حوادث تلخ و عبرت آموز فتنه ۸۸ و جو سنگینی که مافیای قدرت برای به حاشیه راندن فتنه ۸۸ در اذهان مردم ایجاد کردند چنان سنگین و غبارآلود شده بود که عقبه عظیم اجتماعی سوم تیر نیازمند روشنگری و ساماندهی دقیق و منسجمی شد تا بتواند همچنان گفتمان امام و رهبری را در قلوب آحاد ملت جاری و ساری گرداند و تشکیل جبهه پایداری انقلاب اسلامی نقطه امیدی شد برای تمامی دلسوزان و وفاداران به گفتمان امام و رهبری. حضور با برکت افرادی چون علامه مصباح یزدی و آیت الله خوشوقت آبی بود گوارا بر آتش سینه های گداخته جوانان حماسه ساز سوم تیر

بدون شک ضرورت همدلی و ساماندهی تشکیلاتی منسجم و منظم در اندازه جبهه پایداری انقلاب اسلامی و تلاش جهت توسعه آن بر تمامی حماسه سازان سوم تیر ضروری است.

تشکیل شاخه های استانی این جبهه و ساماندهی عقبه اجتماعی عظیم آن کاری است بس ضروری و مهم اما آنچه مهم تر است دقت در چیدمان و جلوگیری از نفوذ فرصت طلبان و نفوذی هاست که کاری است بس دشوار و خطیر

امیدوارم این مهم در استان قزوین هم مورد توجه قرار گیرد.

اولین همایش استانی جبهه پایداری در قزوین

زمان: یکشنبه ۲۴ مهرماه  ساعت ۱۸:۳۰ مکان: مسجد امام خمینی (ره) غیاث آباد

6 Comments

  1. باسلام

    آیا جبهه پایداری عضو می پذیرد؟ اگر جواب مثبت است شرایط عضویت چیست؟
    —————
    عقلانیت ، معنویت و عدالت حول محور ولایت
    برنامه های آتی اطلاع رسانی خواهد شد
    حامد کبودوند

  2. مهندس ما با تو که هرگز راه را اشتباه نرفتی وبرای کسب میز ومقام به صورت این وآن هم چنگ نیانداختی و هرگز فکر نکردی که دوستان خود را فراموش کنی و برای پول با… همنشین شوی، هستیم واز همان راه مستقیم ولایت مطلقه فقیه پیروی می کنیم انشاا… بشود خنده رضایت ولی امرمان را دستمزد کارهایمان بدانیم.

  3. زنده کردن گفتمان رهبری بخصوص بعد از حوادث سیاسی اخیر در کشور یک ضرورت انکار ناپذیر بود که خوشبختانه در حال شکل گیری و انسجام هست.

    ضمنا” آقای مهندس بابت زحماتتون در شورای شهر و شهرداری قزوین خسته نباشیدفقط همین!

  4. سلام جناب مهندس.

    در پی سخنان گوهر بار و سراسر حکمت حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی در خصوص لزوم تغییر نظام سیاسی کشور(پارلمانی). باز این کفار به اسلام و ولایت مطلقه فقیه،شروع به کار همیشگی خود یعنی مغلطه کاری کرده اند.
    اینها انگار نمیفهمند که به قول حضرت آیت الله مصباح ولایت فقیه هم عرض ولایت معصوم ع و و لایت رسول الله است.به قول امام اصلا ولایت فقیه در وظیفه ولایتش ولایت رسول الله است.اما اینها نمیفهمند.نمیفهمند ولی فقیه زمان به قول حضرت آیت الله مصباح از آنجایی که از پشتیبانی امام زمان عج ا… برخوردار است امکان اشتباه و گناه از او سلب است.
    مهندس شما این جماعت را بهتر از هر کسی میشناسید (در قزوین) آیا سکوت کنیم و جواب ندهیم؟
    یا جواب دهیم؟
    موندیم.
    ———–
    بصیرت یعنی تشخیص بهنگام یک اقدام صحیح و فرموده مقام معظم رهبری حرکت در مسیر بصیرت است پس هم بهنگام نه زود نه دیر و هم صحیح کارها را باید انجام داد
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *