بواسطه یک سفر کاری چند روزی قزوین نبودم و امکان بروز کردن مطالبم را نداشتم که باید عذرخواهی کنم.

قبل و بعد از سفر پربرکت رئیس جمهور و هیأت وزیران به استان قزوین ، تلاش های مذبوحانه ای از سوی عده ای معلوم الحال صورت گرفت تا حماسه حضور پرشور مردم ولایتمدار استان قزوین  در مراسم استقبال از دولت خدمتگزار را که تداعی حماسه سوم تیر بود را خدشه دار کنند .البته وجدان های بیدار و منصف بخوبی این دست و پا زدن ها را درک می کنند و بزودی شاهد پاسخ قاطع مردم به این دست و پا زدنها خواهیم بود.2355_1_855

پ.ن: واقعا کسانیکه حضور پر شور مردم را زیر سوال می برند به شعورمردم توهین نمی کنند.

3 Comments

  1. روسای جمهور قبل سه ماه به انتخابات سفر و بازدید نداشتند ولی آقای احمدی نژاد هر روز مشغول سفر و کارناوال تبلیغاتی از هزینه مردم و بیت المال است.
    سفر قزوین هم نمونه آن است البته با همکاری آموزش و پرورش و تعطیلی کلاس های درسی کدارس این حماسه پر شور تر شد.
    موفق باشید
    —————-
    استقبال پر شور مردم تو یزد و اصفهان و فارس که قبل تر بود چی؟ در ضمن صبح روز سفر همکاران در آموزش . پرورش سر کلاس بودند !! البته حق دارید اینا را نگید چی بگید. مردم با حضورشون حسابی جواب بعضی غرض ورزی ها را دادند.
    حامد کبودوند

  2. سفر اصفهان در فروردین ماه بود و چون خود من هم آنجا بودم تراکت های تبلیغاتی را به وفور دیدم .
    آقای کبود وند :
    روسای قبلی سه ماه مانده به برگزاری انتخابات از این سفر ها نداشتند ولی این آقا در یک مانده هر روز در حال سفر است . این را هم لطف کرده جواب دهید.
    در ضمن آقای رئیس جمهور بعد از ظهر به قزوین تشریف آوردند و شما طبق گفته خودتان صبح روز سفر را شاهدی بر مدعای خود آورده اید و خواهر بنده از دانش آموزانی بود که به برکت سفر رئیس جمهور یک روز از درس و مدرسه راحت شد.
    پیروز باشید و پایدار
    ——————-
    واقعا بغض چه ها که نمی کند. خودتان هم حرفهایات را نقض می کنید. فروردین ماه یعنی ۳ ماه قبل از انتخابات!!!!! در ضمن اگر بعد از ظهر خواهر شما مدرسه نرفته اجباری هم نداشته بیاید استقبال از رئیس جمهور.
    بابا وجدان و انصاف خوب چیزیه
    حامد کبودوند

  3. ایشان ۲۲ فروردین در اصفهان بودند و انتخابات ۲۲ خرداد است یعنی دو ماه فاصله.
    اصلا چرا بحث بیهوده بکنیم سر وقت و زمان. آقای رئیس جمهور به عنوان شخص اول قوه مجریه هر طور می خواهد حق دارد که کارهای و و ظایف خود را انجام دهد و خرده ای هم به آن نیست صحبت بر سر استفاده از تمامی امکانات دولتی به نفع ایشان است . در حالیکه اخلاقا و با این قانون انتخابات که مدت کمی را برای تبلیغ کاندیدها گذاشته است شایسته است که توزیع عادلانه امکانات برای تمامی افراد میسر شود نه اینکه رسانه ملی با مخاطبین گسترده خود به طور هدایت شونده در اختیار یک شخص باشد.

    در ضمن حقیر در دوم خرداد از فعالین ستاد خاتمی بودم و لوح تقدیر هم از ایشان دریافت کرده ام ولی وقتی که وی به قزوین آمد از خانه بیرون نیامدم و این طور استقبال ها را برای احمدی نژاد ویا برای خاتمی دور از شان مردم می دانم و اعتقاد دارم مردم با قانون گرایی و احترام به تصمیمات مسئولین بهترین هدیه را به مقامات می دهند و درست نیست که پشت سر خودرو یک شخص بدوند حتی طبق روایات هم پیامبر اکرم در یک شهر از این کار مردم آن شهر آزرده شده بودند.(البته آن موقع خودرو نبود و اسب یا شتر بود.یک موقع مچ مرا نگیرید)
    موفق باشید
    —————
    امیدوارم به همه جوانب سیره پیامبر عظیم الشأن توجه کنید نه گزینشی که نشانه نفاق است.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *