یکی از بحثهای رایج این روزها اقتصاد مقاومتی و ضرورت توجه تام و کمال به شرکتهای دانش بنیان است. شرکتهایی که با تولیدات خود می توانند چرخ اقتصاد کشور را در این جنگ نابرابر اقتصادی به پیش ببرند. در استان ما نیز پارک علم و فناوری مأمنی برای حمایت و پشتیبانی از این شرکتهاست.

اقدامات و برنامه های انجام شده توسط پارک علم و فناوری استان قزوین توانسته تا حدی اعتماد این شرکتها را جلب کند و آنها را در این شرایط دشوار حمایت نماید. در همین راستا تشکیل شورای اداری استان و حضور مدیران ارشد استان در میان شرکتهای فناوری در ۲۹ آذر ماه گذشته اقدامی ارزشمند بود که برای بسیاری از شرکتها نوید بخش اقدامات مناسب و اصولی بود.

چند روزی پس از حضور مدیران ارشد استان در این همایش و گفتگو با مدیران شرکتها خواستم بازخوردی از این جریان بگیرم و با بعضی از مدیران واحدهای فناور گپ و گفتی داشتم ولی ایکاش چنین صحبتی اتفاق نمی افتاد چرا که هنوز شوکه هستم از صحبتی که مدیر یک واحد فناور بیان داشت از پیشنهاد عجیب و تاسف انگیز جناب آقای … مدیر محترم ….. به منظور بهره گیری از خدمات این واحد فناور در اداره متبوع خود و به ازا آن ……

واقعا هیچ جوابی نداشتم

این است یک واقعیت انکار ناپذیر در استان قزوین

1 Comment

  1. salam mohandese aziz
    darde dele hakimanei bood
    vazeiyate in ostan ke vasf napazire mashalah
    in chiza ha ham tazegi nadarad
    amma kash agar shoma chize jadidtari too in mored moshahede kardehid un ro ham migoftid .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *