این دغدغه در ذهن من هست که فرهنگ جنگ و فرهنگ انقلاب و در حقیقت روحیه انقلاب – آن روحیه ای که در جنگ، میدانی برای رشد و بالندگی پیدا کرده بود- از بین برود.البته با ید به خدا توکل کرد و به آینده خوش بین بود که من حقیقتا به آینده خوشبینم و خیلی از افق ها را خوب و روشن میبینم. به هر جهت این دغدغه وجود دارد.

۱۳۷۰/۴/۲۵ مقام معظم رهبری

کتاب دغدغه های فرهنگی شرحی است از یکی از بیانات محوری مقام معظم رهبری که بسیار عالی و زیبا و در عین حال کاربردی تدوین شده و برای همه کسانی که در حوزه فرهنگی حرکت می کنند یک نقشه راه جامع است و به قول معروف از آن کتابهایی است که باید در فهرست کتاب‌های قابل هدیه‌دادن به دیگران قرارش داد و مطالعه موشکافانه آن برای سربازان جنگ نرم  ضرورتی انکارناپذیر است.

هر چند اردیبهشت پارسال تو نمایشگاه کتاب موفق به مطالعه این اثر ارزشمند شدم ولی هر بار مکشوفات جدیدی برایم دارد.

خلاصه این کتاب را از اینجا میتوانید دریافت نمایید

2 Comments

  1. مطالعه این کتاب به صورت جمعی توصیه میشه … و میشه به بحث گزاشت..چون واقعا ایده های فرهنگی خوبی میتونه به متولیان فرهنگی بده

  2. “از آن کتابهایی است که باید در فهرست کتاب‌های قابل هدیه‌دادن به دیگران قرارش داد”جمله ی کلیدی ای بود.به هر حال اگه کسی رو پیدا نکردین برای هدیه دادن من می تونم زحمت هدیه گرفتنش رو قبول کنم.
    —————
    مجتبی عزیز شما که پایتخت نشینی به این کتابها دسترسی بهتری دارید بد نیست برای ما هم چند تا بگیرید ولی اگه پیدا نکردید ما در خدمتیم
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *