بار دیگر ملت فهیم ایران ثابت کرد که سیل اراده ملت هر کسی را که بخواهد در مقابل این ملت شریف و فهیم بایستد با خود خواهد برد .
طلوع مجدد تلاش و خدمت توسط دولت عدالت گستر دکتر احمدی نژاد که با رای قاطع و پرمعنای ملت ایران انتخاب شد را به همه دوستداران و شیفتگان آرمانهای امام و انقلاب تبریک می گویم و تشکر خاص دارم از مردم شریف و فهیم استان قزوین که با مشارکت ۹۰ درصدی خود در انتخابات “نه” بزرگی به همه صاحبان زر و زور و تزویر در استان قزوین گفتند.

13 Comments

  1. با سلام و خسته نباشید
    تبریک تبریک تبریک
    بالاخره ملت ایران پیروز انتخابات شد و دیگر هیچ
    به طرفداران آقای موسوی هم بروند بخوابند که خیلی خسته شدند!!!

  2. برد و باخت در همه جا هست . در ورزش در سیاست حتی در درس . اظهار نظر نشانه فرهنگ و ادب شخص است . به نظر شما کسانی که در مجموع به این نتیجه رسیدن که به فردی غیر از احمدی نژاد رای بدهند آدمهای فریب خورده یا متصل به زر و زور هستند . من این نظر را قبول ندارم که اقلیت نمی داند یا شکست خورده است . اما سئوالی که در ذهن من است این است که آیا این انتخابات سالم برگزار شد یا نه . دو حالت بیشتر ندارد . این انتخابات سالم برقرار شده و اگر هم نقصی بوده در کل آرا تاثیر گذار نبوده . و اما حالت دوم این انتخابات با تقلب آرا صورت گرفته و آرای مردم به غیر از این بوده که هست .
    در حالت اول ما آرزوی موفقیت برای دولت می کنیم و امیدواریم دولت به وعد های خود عمل کند و سایه ی زورمدارن را در عمل از سایه ی این ملت کم کند . و اما حالت دوم اگر اتفاق افتاده باشد این دنیا محل گذر است و ما دیر یا زود از این دنیا خواهیم رفت و در پیشگاه الهی پاسخگوی اعمال خود خواهیم بود و همچنان که می دانید خدای متعال از حق خود می گذرد ولی از حق الناس نمی گذرد . من امیدوارم که دولت دهم از راه دوم بر انتخابات پیروز نشده باشد که اگر شده باشد آقای کبود وند من به عنوان یک شهروند از حق خود نخواهم گذشت .
    —————–
    شهروند محترم
    کسی با کسانیکه به نامزدهای دیگر رای داده کاری ندارد بلکه مفهوم این انتخابات میزان علاقه و توجه اکثریت بالای جامعه به گفتمانی است که دکتر احمدی نژاد آنرا احیا کرده. در ضمن نفاوت فاحش نتایج آرا هیچ حرف و حدیثی برای شیطنت و سوء استفاده فرصت طلبان نگذاشته است.
    حامد کبودوند

  3. ۲۲ خرداد روز غلبه دروغ و نیرنگ بر صداقت بود. مردم ایران این روز را هیچ وقت فراموش نخواهند کرد. دیروز مرگ شرافت راستی و بی حیثیت کردن مردم ایران بود. خدایا خود شاهد باش که با رای من و خلق الله چه کار کردند. خدایا قبول دارم که چوبت صدا ندارد .
    ————
    با رفتارهای بچگانه نمی توان حماسه حضور بی نظیر ملت را زیر سوال برد. سحرگاه دیروز نمایندگان نامزدها در فرمانداری قزوین حاضر بودند و صحت انتخابات در این حوزه را همچون سراسر کشور تائید نمودند . بهتر است به جای توهین به شعور مردم تحمل نظر مخالف خود را در خود افزایش دهید .
    حامد کبودوند

  4. ضمن تبریک پیروزی کاندید شما
    امیدوارم با نقد های جدی که به دوره اول رئیس جمهور شد سعی در رفع نقایص خود بکند.
    ما هم شکایت خود را به آن دنیا می بریم
    ———————–
    بی شک باید همه با همدلی در جهت رفع نواقص کوشید ولی بترسید از آن روزی که صبر فرزندان خمینی (ره) تمام شود و شکایت خود را به امام و شهدا بگویند که آن وقت …
    حامد کبودوند

  5. واقعا از صمیم قلب تبریک میگم
    . امروز در خیابان های تهران شاهد مهرورزی شدید دولت نهم (دهم ۲ ماه دیگه) با را ی دهنده های محترم بودم . من که از دانشگاه داشتم راه خودم رو می اومدم رو نیر نزدیک بود مورد تفقد خودشون قرار بدن. واقعا که خوشحالم. لباس شخصی هایی از جنس شما هم شب هنگام مقدار مهر ورزی رو افزایش دادن تا یاد مهرورزی مولایتان بیفتم مولایتان شفیعتان. حالا باید برویم دعای عهد بخوانیم تا در زمره یارانش باشیم .
    واقا مبارکتون باشه.متاسفم فقط همین…..
    ———–
    من که می دونم تا کجاتون سوخته! به جای این کارها بهتره به رای مردم احترام بگذارید.
    حامد کبودوند

  6. این گریه های ما بی جواب نمی مونه. داغ که رو دل ما جوان ها گذاشتید بی جواب نمی مونه. این تخم کینه ای که خامنه ای رو دل این جوان ها کاشت بی جواب نمی مونه
    ————
    تو که سهله صد تا ی امثال تو هم اگه بخواهند کوچکترین تعرضی به آقامون بکنند سیل ۲۴ میلیون ایرانی ریشه و بنیانشون رو ریشه کن می کنه.
    حامد کبودوند

  7. آقای کبودوند کدام تائید کدام کشک؟ ملت ما سر سفرشون نون خوردند نه چیز دیگه ای …
    ———–
    لطفا شعور خودتان را به مردم نسبت ندهید. مردم ایران فهیم هستند .
    حامد کبودوند

  8. سلام
    کسانی که مثل حباب بر روی دریای بیکران ملت ایستاده اند محکوم به فنا هستند البته به نظر بنده این تشبیه شامل مجموعه طرفداران آقای موسوی نیست اینکه تقریباً آقای موسوی ۳۰ درصد آرا را به خود اختصاص داد واقعیتی است که باید قبول کرد ولی همین ۳۰ درصد نیز باید به رای بقیه افراد احترام بگذارند.
    در ادبیات نوجوانی چی میگفتیم ؟
    آهان “باختن گریه نداره …”

  9. اعظم نجارزاده says:

    از طرف من هم تبریک

    ، راستش من هم مثل همه طرفداران آقای مردمی نژاد می دونستم که پیروز میدونه اما فکر نمی کردم مردم اینجوری انقلاب رو روسفید کنند و سبزها اینقدر فجیع بخورند زمین، دقایق پایانی انتخابات با پیامکهاشون تماماً سعی کردند که جریان رو به نفع خودشون تغییر بدن، ولی خدا رو شکر که به همه ثابت شد پیروزی دست خالی به اشافیگری و حمایتهای همه جانبه عده ای(ببخشید) گردنکلفت یعنی چی. تازه کاش ماجرا به همین جا ختم می شد. این جماعت بی شرم از جاهایی دارند حمایت می شن که سی ساله چشم دیدن مارو ندارند، سی ساله که همه جوره جلوی اعتلای این کشور رو به خیال خودشون می خوان بگیرن. سی ساله……………
    به خدا دلم پر از قصه است، پشت کلمه اصلاحات چی می خوان؟، آخه این دنیای لعنتی مگه چقدر می ارزه، یه عده جوون ساده و بی بند رو هم در مواقع نیاز با خودشون همراه می کنند که چی؟ بیاید با ما باشید قر و فر و مسخره بازی آزاد!!!!!!!!!!
    ماجرا از جایی شروع شد که مبارزه و جنگیدن و صحابه بودنشون تو اوایل انقلاب بدون چشم داشت نبود، اینها از اون دسته ای اند که خالصانه کار نکردند و برای قدم هایی که برداشتند مزد می خوان، و حیفا به حالشون که اینقدر پست دارند معامله می کنند.

  10. آقا حامدیه سوال دارم: شمالباس شخصی هستید نه؟ میگن پول خوبی به لباس شخصیهامیدن…ولی اینوبدون اون پول از فضولات خوک هم کثیف تره…و تو وامثال تو کثیف ترین انسانهای تاریخ هستید
    —————–
    اگر حرف شما درست باشد امیدوارم خداوند مرا اصلاح کند و اگر حرف شما تهمت و توهین باشد امیدوارم خداوند شما را اصلاح کند.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *