۱۰ روزی بیشتر از انتخابات پارلمانی لبنان می گذرد و علی رغم تلاشهای فراوان ائتلاف مقاومت به رهبری حزب الله نتوانست اکثریت کرسی های مجلس لبنان را بدست گیرد و با آنکه شائبه های قابل توجهی از دستکاری در انتخابات از سوی جریان حاکم ۱۴ مارس به ذهن متبادر می شد ولی قبل از اعلام رسمی نتایج سید حسن نصرالله با انتشار بیانیه ای ضمن تبریک به مردم لبنان بواسطه حضور در انتخابات و همچنین به جریان رقیب با پذیرفتن نتیجه انتخابات از همه دعوت کرد تا با جفظ آرامش مانع سودجویی فرصت طلبان شده و جهت سازندگی لبنان تلاش کنند ولی متاسفانه در ایران عزیز مهندس موسوی بدون ارائه هیچ دلیل متقن و مستندی از پذیرش انتخاب مردم سر باز زده و حضور میلیونی ملت آزاده و فهیم ایران را ندیده گرفتند و خواستار ابطال انتخابات شدند.

لااقل در استان قزوین خودم شاهد بودم که در سحرگاه شنبه ۲۳ خرداد ماه تمامی نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مقابل مقامات مربوطه و دادستان محترم پس از بررسی های لازم بر صحت و سلامت انتخابات صحه گذاشتند وآنرا تائید نمودند ولی چه زود مدعیان قانون گرایی و آزادی اندیشه و احترام به آرا مردم ماهیت خود را نشان دادند.

چه زود کسانیکه مدعی رعایت قانون و حرکت بر مدار قانون و اخلاق بودند بر طبل رسوایی خود کوبیدند و بر خلاف قانون تحریک به اغتشاش و آشوب نمودند.

البته مطمئن باشند فرزندان روح الله و رهروان ولایت همواره جان بر کف آماده اند تا از این نظام مقدس محافظت نمایند و همانگونه که در ۲۳ تیرماه آتش ۱۸ تیر را بر سر مغرضان خاموش کردند هم اکنون نیز گوش به فرمان رهبرشان هستند.

پ.ن۱:واقعا جای سوال است که چطور آقای موسوی در سال ۶۴ قاطعانه می گویند با وجود نظارتهای ۳ گانه در نظام جمهوری اسلامی در انتخابات تقلب صورت نمی گیرد ولی خودشان در سال ۸۸ می گویند تقلب گسترده صورت گرفته. واقعا آیا بهتر نیست به جای این الفاظ سری به کوچه و بازار بزنند تا ببینند نگاه و انتخاب مردم چه بوده؟

پ.ن۲ : همچنین به جناب آقای کروبی پبشنهاد می کنم بجای صدور بیانیه کمی در باره عملکرد انتخاباتی آقای کرباسچی و رای ایشان به آقای موسوی بیاندیشند .وقتی رئیس ستاد ایشان در دانشگاه امیرکبیر با افتخار رای خود را به همه نشان می دهد و می گوید به کروبی رای نمی دهم آیا امکان دارد رای ایشان از آرای باطله ! بیشتر شود؟

6 Comments

  1. تو یکی بهتره خفه شی خائن
    —————–
    این است ادبیات مدعیان دروعین قانون مداری و اخلاق
    حامد کبودوند

  2. منبع شما در مورد صحبت میر حسین و مسئله کرباسچی کجاست؟
    لطفا به سایت های طرفدار دولت ارجاع ندید

    من واقعا موندم چطوری این فرد در زمان امام نخست وزیر بوده
    ————-
    می توانید از شاهدان عینی در دانشگاه امیرکبیر بپرسید اگر این منبع را قبول ندارید.
    حامد کبودوند

  3. ببین چی دارم میگم . اوضاع الان خیلی خرابه . بیاید چادر سرتون بکونید و از این مملکت برید.البته قبلش صورتت رو بند بنداز تا تابلو نشه. از این شعار های کیلویی هم نده که تا آخرین نقس از آرمانهایم دفاع می کنم. مثل بچه آدم برید و جاتون رو به ابی و داریوش و خانم گوگوش بدید. خسته شدیم اینقدر مصیبت شنیدیم و گریه کردیم.
    —————
    برای دیدن جوابتون به صفحه آخر شماره اخیر هفته نامه رایحه مهر مراجعه کنید.
    حامد کبودوند

  4. بهمن ۵۷ را فراموش نکن، اگر تو ادای انقلابی بودن و پایداری به ارزشهای جنگ را در می آوری حداقل بزرگتر و مسن تر از تو هستند کسانی که آن را لمس کرده اند و در جگ حضور داشته اند. آن دوران هم همینطور بود شاه انقلابیون را همچون رئیس جمور تو خس و خاشاک قلمداد می کرد. امیدوارم همچون ساواکی ها و اطرافیان شاه سوراخی برای پنهان شدن و فرار کردن آماده داشته باشی. ما آن دوران را بهتر از تازه به دوران رسیده هایی همچون تو به یاد داریم.
    —————–
    تاریخ طلحه و زبیر را بخوانید شاید چیزهای دیگری هم یادتان بیاید.
    حامد کبودوند

  5. خار و خاشاک امثال مثل تو هستند که مملکت رو به……. گرفته اند. ما مردم ایران محمود افغان ها را از این کشور به بیرون خواهیم انداخت.
    ——————–
    بیخود از قول مردم ایران حرف نزن .این ملت شریف و فهیم با حضور حداکثری و رای ۲۴ میلیونی ثابت کردند امثال شما از خار و خاشاک هم برایشان بی ارزش تر هستید.
    حامد کبودوند

  6. آقای کبودونداگرخودتون روبه خریت بزنید(که حتمازدید)آقای کروبی ازآرای باطله هم کمتررای آورده
    ———————-
    نویسنده محترم اگر شما خودتان را به غفلت نزده باشید می توانید تشخیص دهید که بدون شک رای آقای کروبی از آرای باطله کمتر بود چرا که حتی آقای کرباسچی که رئیس ستاد ایشان بود در اقدام نه چندان دور از انتظار در دانشگاه امیرکبیر رای خود را به همگان نشان دادند و گفتند که به آقای کروبی رای نمی دهند، وقتی رئیس ستاد فردی به او رای نمی دهد از مردم چه انتظاری دارید.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *