پرده اول: فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری در تاریخ۸۸/۶/۱۴ در دیدار با جمعی از شعرا:

من صحنه را مى‌‌‌‌‌‌بینم؛ چه بکنم اگر کسى نمى‌‌‌‌‌‌‌بیند؟! چه کار کند انسان؟! من دارم مى‌‌‌‌‌‌‌بینم صحنه را، مى‌‌‌‌‌‌‌بینم تجهیز را، مى‌‌‌‌‌‌‌بینم صف‌‌‌‌‌‌‌آرائى‌‌‌‌‌‌‌ها را، مى‌‌‌‌‌‌‌بینم دهانهاى با حقد و غضب گشوده شده و دندانهاى با غیظ به هم فشرده شده علیه انقلاب و علیه امام و علیه همه‌‌‌‌‌‌‌ى این آرمانها و علیه همه‌‌‌‌‌‌‌ى آن کسانى که به این حرکت دل بسته‌‌‌‌‌‌‌اند را؛ اینها را انسان دارد مى‌‌‌‌‌‌‌بیند، خب چه کار کند؟ این تمام نشده. چون تمام نشده، همه وظیفه داریم.

پرده دوم:نماینده مردم محترم قزوین در مجلس شورای اسلامی آقای قدرت علیخانی:

من باید بگویم که دولت آقای احمدی‌نژاد بدترین دولت است چه از نظر ریخت و پاش و چه از نظر سوءاستفاده‌ها

پرده سوم: خبر ویژه کیهان:

براساس یک خبر موثق که کیهان در جریان پی گیری ماجرای غارت ۳هزارمیلیاردتومانی اخیر به آن دست یافت، آقای سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور سابق و از سران فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ ( که همواره مورد حمایت آقای قدرت علیخانی هستند)یکی از سهامداران بانک سامان است. و آقای سیدعلی خاتمی برادر رئیس جمهور سابق و رئیس دفتر وی در سال های پایانی ریاست جمهوری سیدمحمدخاتمی نیز، مدیر شرکت سرمایه گذاری این بانک است. بانک سامان همراه با بانک غیرقانونی و هنوز تاسیس نشده «آریا» در غارت ۳هزار میلیارد تومانی از سیستم بانکی کشور دست داشته که مدیرعامل آن به همین اتهام از کار برکنار شده و در انتظار محاکمه به سر می برد.
گفتنی است بیانیه اخیر حزب غیرقانونی و منحل شده مشارکت در محکومیت اختلاس ۳هزار میلیارد تومانی با توجه به ماهیت این حزب برای کیهان تعجب آور و غیرمنتظره بود چرا که دست اندرکاران اصلی غارتگری اخیر با شماری از سردمداران حزب مشارکت هویت مشابهی دارند و عوامل این حزب تاکنون در برخی از پرونده های فساد کلان اقتصادی دخیل بوده اند، بنابراین، اولین احتمال آن بود که حزب منحله مشارکت با صدور بیانیه مورد اشاره در پی بهره گیری از ترفند «فرار به جلو» باشد. این احتمال از آنجا قوت بیشتری گرفت که محتوای بیانیه حزب مشارکت بیشتر از آن که در محکومیت اختلاس و غارت بیت المال باشد، علیه تمامیت نظام جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده بود، یعنی دقیقا همان خطی که در جریان فتنه آمریکایی-اسرائیلی ۸۸ دنبال می کردند که دریافت کمک های مالی کلان از پادشاه عربستان و برخی سران کشورهای اروپایی، همراهی سرمایه داران بزرگی نظیر جرج سوروس صهیونیست، تأمین هزینه های هنگفت رسانه ای غرب و اختصاص و راه اندازی چند شبکه تلویزیونی در حمایت از فتنه گران و… از جمله آنها بوده است.
پی گیری های بعدی از برخی روابط نه چندان پنهان میان عوامل اصلی اختلاس با جریان فتنه حکایت می کرد و سرانجام معلوم شد که آقای سیدمحمد خاتمی یکی از سهامداران بانک سامان است که در ماجرای اختلاس اخیر دست داشته است. اکنون باید به آقای خاتمی گفت؛ اگر دانستن را حق مردم می دانید- که نشان داده اید، نمی دانید- با صراحت اعلام کنید که چند درصد از سهام بانک سامان متعلق به شماست؟! و شرکت سرمایه گذاری بانک سامان که اخوی و مدیر دفتر سابق شما ریاست آن را برعهده دارد، در این ماجرا چه نقشی داشته است؟!

در ضمن از سهامداران بانک تات اطلاعی دارید؟

پرده آخر:

وظیفه ما چیست ؟

5 Comments

  1. پرده پی نوشت:
    اگر مدعی هستی که از آقای خامنه ای پیروری میکنید طبق گفته خودتان در پست های قبلی ((مربوط به جریان انحرافی)) همیشه باید به حرف ایشون گوش کنید و از ایشون جلوتر نباشید.
    حال چه طور شده که شما تهمت فردی معلوم حال در کیهان به آقای خاتمی رو در شرایطی که آقای خامنه ای دیروز تاکید کردند که رسانه ها دست به تهمت نزنند و فقط اخباری که قوه قضاییه تایید کرده است رو منشتر کنند تقل میکنید؟
    آیا در مورد اسفندیار مشایی که بر همگان محرز است فساد ایشان باید همسو با رهبری بود ولی در مورد یک تهمت که دیروز هم آقای اژه ای تکذیب کردند باید ۱۰۰ قدم از آقای خامنه ای جلو بود؟
    اون جا نه ولی اینجا آره؟
    این سیاسی بازی نیست؟؟
    —————
    چطور شما به مشایی علی رغم انتقادات فراوانی که بهش دارم بدون آنکه فسادش توسط دستگاه قضایی مشخص شود تهمت می زنید اشکال ندارد ولی انتشار اسامی سهامداران بانک سامان که توسط سازمان بازرسی مشخص شده بیانش اشکال دارد غرض ورزی تا کجا؟
    حامد کبودوند

  2. بر کیهان بعد از بررسی های اولیه که چندان هم کوتاه مدت نبود به دست آمده بود ولی در پی تکذیب دفتر آقای خاتمی از آنجا که بررسی دوباره را به دلیل احتمال خطا وظیفه خود می دانستیم بار دیگر به ارزیابی خبر و کانال های دریافت آن پرداختیم و این بررسی دوباره نشان داد که در میان سهامداران بانک سامان نام آقای سیدمحمد خاتمی وجود ندارد بلکه بخشی از سهام متعلق به آقای سیدعلی خاتمی برادر رئیس جمهور سابق است که ریاست دفتر وی را نیز بر عهده داشت.
    لذا تاکید می کنیم آن بخش از خبر ویژه کیهان که در آن به سهامدار بودن آقای سیدمحمد خاتمی در بانک سامان اشاره شده بود اشتباه بوده و از این روی خطای یاد شده را قابل پوزش می دانیم.

    (به دروغ میگویید سازمان بازرسی نام سید محمد خاتمی را تایید کرده این در حالیست که اصلا همچین چیزی نیبوده و کیهان بعد از افتضاح خود مجبور به عذرخواهی شد)
    چرا خبر دروغ میدهید؟
    ————
    اولا من از خودم خبری نگفتم و دقیقا چون خبر را با منبع آن ذکر کردم یعنی مسئولیت آن متوجه کیهان بود و کیهان هم جرات و شهامت آنرا داشت که خبر خود را اصلاح کند
    چرا بیجهت دیگران را متهم می کنید؟ آیا شما هم این شهامت را دارید که حرف اشتباه خود را اصلاح کنید؟
    حامد کبودوند

  3. ولی انتشار اسامی سهامداران بانک سامان که توسط سازمان بازرسی مشخص شده بیانش اشکال دارد غرض ورزی تا کجا؟

    این حرف رو شما زدید. کیهان در هیچ مقاله و نوشته ای از سازمان بازرسی کشور سخن نگفته بود ولی شما از خودتون سازمان بازرسی کشور رو گفتید نه از کیهان.
    در ضمن تهمت و افترا زدن و ۱ هفته بعد پوزش خواستن نه تنها جرات نمیخواد بلکه کاملا گناه است. اینکه ما یک حرفی رو به دروغ بگیم و بعد عذرخواهی کینم شهامت نیست حماقته
    ——————-
    وقتی شما عذرخواهی را حماقت میدلنید تکلیف بقیه چیزها معلومه شما حتی حرف خودت را هم نقض می کنید من می گویم کیهان پس از اتشار اسامی سهامداران توسط سازمان بارزسی و معلوم شدن اشتباه بودن خبر عذرخواهی کرد ولی شما غرض ورزی و توهم چشمات را بسته!!!!

  4. همتون از مصباح یزدی بازی خوردید. سر جریان ضد انقلاب در آستین ایشان است.
    ————
    علامه شهید استاد مطهری نیز همینگونه مورد اتهام منحرفین و منافقین ضد انقلاب بودند، مطهری زمان ما علامه مصباح یزدی نیز از جفای شما در امان نیست ولی آنچه باقی خواهد ماند روسیاهی برای تهمت زنان مغرض است
    حامد کبودوند

  5. کاربران در کف says:

    از سرچ گوگل فهمیدم که شما هم در فیسبوک عضو هستید. حاجی می خواستم بدونم فیلترشکن دارید به ما بدبد تا بتونیم مثل شما از فیلتر مخابرات دولت کریمه عبور کنیم و کمی هم سایت های اونورکی رو دید بزنیم؟ یا اینکه تو فیسبوک عضو بشیم؟ ثواب داره به خدا . ما هم دل داریم به خدا !!!
    ———-
    جنبه می خواد اگه داشته باشید کار سختی نیست اما افسوس…
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *