اکثر فعالان اینترنتی قزوینی شکایت سرکار خانم اشدری عضو شورای اسلامی شهر قزوین از علیرضا خدابخش که از فعالان فضای مجازی و داور پنجمین جشنواره مطبوعات قزوین بود را شنیده اند.

شکایتی که بر اساس انتشار یک خبر از سوی یکی از کاربران قزوین امروز مبنی بر غلط بودن ادعای سرکار خانم اشدری در خصوص آمار بیماران کلیوی استان شکل گرفت.

فارغ از اینکه فرمایش عضو شورای اسلامی شهر درست بوده است یا خیر ، هر چند پی بردن به آن خیلی سخت نیست ! آنچه نگران کننده است نحوه بر خورد با این موضوع است.

عضو شورای اسلامی شهر که اتفاقا مسئول کمیسیون فرهنگی هم می باشند همواره بر تعامل سازنده با اصحاب رسانه و ارتباط گرم و شفاف با این حوزه سخن بر زبان رانده اند و اظهار لطف خود را نسبت به اصحاب رسانه بارها بیان کرده اند اما در مرحله عمل بدون آنکه یکبار از خود علیرضا خدابخش از چند و چون قضیه پرسش نمایند متوسل به دستگاه قضایی شدند

البته اقدام ایشان حق طبیعی سر کار خانم اشدری می باشد و مطمئنا نتیجه پرونده بزودی مشخص کننده بسیاری از امور خواهد شد ولی آیا بهتر نبود که رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در مقام عمل نیز از فعالان و اصحاب رسانه حمایت کند و نگاه خود را از منظر کلام خارج سازند؟ چرا حتی بدون یک تذکر به مسئول سایت قزوین امروز طرح شکایت از وی و یکی از پیشکسوتان حوزه رسانه باید کلید بخورد؟

به نظر من این اقدام آنقدر سنگین و عجیب هست که لازم باشد کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص انتخاب رئیس خود تجدید نظر نماید

8 Comments

  1. برادر تو خودت که از اون بدتر رفتار میکنی
    ————-
    همانطور که گفتم حرف زدن خیلی راحته شما هم براحتی ادعا میکنید اما اگه مرد عملید یه دونه از اون رفتارهای من با خبرنگاران و اصحاب رسانه را بگید ، فقط یه دونه!!!
    حامد کبودوند

  2. آقای حامدکبودوند عضوشورا شهروفرزند محترم شهید اول اینکه خانم اشدری که جزگروه اصولگرا هستند شما دونفرکه جزءیک لیست بودیدچی شده که امروز اصولگراها به جان هم افتادنند!؟شاید قرار بوده شما رئیس کمیسیون فرهنگی شوید رای نیاوردید!یا اینکه خواستید دوستان خودرا واردشهرداری کنیدایشان جلوگیری کردنند!؟راستی چراشرکتی که بنام شما بودبنام همسرتان زدید!؟درضمن ازآقای مشائی چه خبر!؟چندبار باایشان چای صرف کردید!؟آخه دوستان شما گفتند مشایی گفته قزوین فقط یک عضوءشورا شهرداره آن هم حامدکبودونداست !خسته نباشید فرزند شهیدشب های جمعه وقت میکنی یه سری به بابا بزنی!؟یااینکه دنبال نون درآوردنی!؟ یادنبال خیانت!؟
    ——————–
    شهروند محترم
    اگر میخواهید دروغ بگویید جوری بگوئید که ضایع نشوید و مایه مضحکه نگردید. اولا من فرزند شهید نیستم هر چند خاک پای آنها هستم ثانیا نشانه اصولگرایی این است که اصول و اعتقادات فدای حزب و گروه نشود فلذا تفکر ترجیح دادن افراد بر ملت از سوی هر کسی رد است و من با افتخار مبارزه با این نگاه را جزو اصول خود می دانم ثالثامن اصلا عضو کمیسیون فرهنگی نبوده ام که بخواهم رئیس آن بشوم ، رابعاخیلی ها زور زدند تا بتوانند توصیه نامه ای از سوی من برای فردی در شهرداری پیدا کنند اما نتوانستند چرا که حتی یک نفر هم از من چنین توصیه ای نگرفته است پس شما هم بیخود زور نزن! خامسا همسر من حتی حساب جاری ندارد چه برسد به شرکت!!من هم اگر شرکتی داشته باشم به کسی واگذارش نخواهم کرد، نهایتا من آقای مشایی را تا بحال از نزدیک ندیده ام چه در زمانی که در شهرداری تهران بودم و چه حال ، اتفاقا ایشان هم تا کنون کاری به من نداشته و از موضع من نسبت به خود اطلاع دارند. در ضمن من شبهای جمعه به توفیق خدا برای دست بوسی به منزل پدرم می روم
    دروغگویی ایندفعه شما بدجوری ضایع بود
    حامد کبودوند

  3. سلام، خسته نباشید
    آقای کبودوند چه قدر راحت پشت سر همکار خود(خانم اشدری) اینگونه سخن می‌گویید و شکایت ایشان را از یک فرد رسانه‌ای دلیل محکمی برای تغییر ایشان از ریاست کمیسیون فرهنگی می‌دانید، اگر این کار خانم اشدری را اشتباه بشماریم و فرض کنیم اشتباه کرده‌اند، آیا این دلیل محکمی برای این تغییر است اگر اینگونه است که خیلی اشتباه در این کشور و استان صورت می‌گیرد و بسیاری از مدیران باید بروند در ضمن شما که در شورای شهر هستید چقدر به خود اطمینان دارید که تاکنون اشتباهی مرتکب نشده‌اید!!!!!!!! پس با در نظر گرفتن جایزالخطا بودن انسان شما نیز باید استعفا دهید
    در ضمن سخن رهبری را در سال گذشته که در خصوص “غیبت” در درس خارج از فقه طرح کردند فراموش نکنید؟
    به امید روزی که اینقدر افراد به راحتی درمورد یکدیگر قضاوت نکنند و جمله معروفی نیز در این خصوص می‌گوید قبل از اینکه در مورد فردی قضاوت کنید کمی با کفش او راه بروید
    ————
    اولا من نه غیبت کرده ام و نه به کسی توهین بلکه محترمانه نظر و پیشنهاد خودم را مطرح کردم ثانیا اگر کسی اشتباهی کرد باید جرات عذرخواهی و بیان اشتباهش را داشته باشد نه اصرار و پافشاری بر اشتباه ، حال هر کسی بخواهد باشد از رئیس جمهور گرفته تا وزیر و کیل و نماینده شورا!!!
    حامد کبودوند

  4. با سلام و خسته نباشید
    یک سئوال آقای کبودوند؛ آیا مطالب بالا را به خود خانم اشدری نیز گفتید؟ اگر این مطالب به قول خود محترمانه را به ایشان نفگتید آیا ایشان از شنیدن این سخنان ناراحت نمی شود اگر می‌شوند پس غیبت مرتکب شدید!!!!!!!!!!!! “به همین سادگی”
    ————-
    اتفاقا به همین سادگی با آبروی علیرضاخدابخش و یکی از پیش کسوتان مطبوعات بازی شد ، من تا برگزاری جلسه اول دادرسی سکوت اختیار کردم تا ایشان و علیرضا خدابخش سوءتفاهم پیش آمده را حل کنند ولی وقتی اصرار ایشان بر انتشار مباحث شدت گرفت یعنی ناراحتی و مشکلی از انتشار آن ندارند به همین سادگی!!!
    حامد کبودوند

  5. آقاحامد این بنده خدا حول شده فکرکرده چون شما بدون هیچ عملکردی یه دفعه شدید عضوشورا شهر، فرزند شهیدهستید!گرچه فرقی نمیکنه همین که جزءخانواده شهدا هستید کافی است امتیازیکی است! بجای زیربا خالی کردن یکدیگرفکرآبادانی شهررا بکنیدگرچه حامدجان ازحق نگذریم چندباربرای تهیه خبرآمدم شورا ازارباب رجوع ها سوال کردم درموردعملکرد اعضاشورا شهر؛اکثریت فقط اسم خانم اشدری رامی بردنندحامدجان مردم کسی را بعنوان نماینده انتخاب میکنند که همدردی کند باآنان مشکل گشاباشددیگه ازسیاسی بازی خسته شدنند کسیکه باامتیازخانواده شهید بودن به جاهای بالا برسنند قبول ندارنند اگر ازخودت میبینی بیاعملکردخودت را درجراید تشریح کن تامردم شما را بشناسند تهمت خانواده شهید بودن نزنند!
    ——————–
    تقصیر خودت نیست بعضی چیزا تو ذات افراد است، اولا من افتخار می کنم خانواده شهید هستم و آبادانی شهر و عملکر شورا هم به اقدامات انجام شده برمیگرده نه حرف و شعار ، اگه از همون مردمی که ادعا می کنی اسم می برند بپرسی میگن که آیا شهر قزوین در این دوره سوم شورا متحول شده یا نه ، اتفاقا شورای سوم چون بفکر سیاسی کاری نبود و برای حل مشکلات مردم وقت می گذاشت خشنودی مردم را نتیجه گرفته در ضمن عضو شورای شهر شدن با رابطه و امتیاز بدست نمیآید مردم می فهمند و انتخاب می کنند.
    حامد کبودوند

  6. درسرزمینی که سایه آدم های کوچک،بزرگ باشدآفتاب درحال غروب است{دکترشریعتی} آقای کبودونددرست است که جوانترین عضوشورا هستیدولی به نوعی هم میشه گفت بی تجربه ترین عضوهم هستید دوره اول شورا شهررابه یاددارید؟! یک خانم جوان مثل شما هم جوان بود وهم بی تجربه !عاقبتش چه شد!؟ ازعاقبت شماجوانترین عضوشورا میترسیم!مواظب باش خون شهیدت بایمال نشه!
    ————-
    کافر همه را به کیش خود پندارد ، نترس من مثل شما عمل نخواهم کرد ما شور جوانی را با شعور ولایی تجربه خواهیم کرد تا ثابت کنیم جوانان طلایه دار مدیریت اسلامی هستند
    حامد کبودوند

  7. میگم جوان طلایه دار مدیریت اسلامی!دم خروس را چکار میکنی !؟خیلی ها ازاین حرفهازدنندیه دفعه سرازگروه منافقین،فتنه یاگروه انحرافی درآوردنندایمانشان ازامثالی مثل شماخیلی قویتربود!میدونی میخوام یه نصیحت برادرانه به شما کنم ازخدا بترس!@ زندگی حکایت مردیخ فروشی است که به گفتند؛فروختی!؟گفت:نخریدنندولی تمام شد…..!!!!!
    —————
    یه نصیحت دوستانه مشکلت اینه که فکر میکنی اونا ایمان!!! داشتند کسی که ایمان و ولایت داره در حصن حصین الهی محفوظ و بغض و کینه امثال شما را بر او اثری نیست
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *