فرمانداری قزوین در اقدامی سوال برانگیز مجوز برگزاری نمایشگاهی را صادر کرده بود که قرار بود در آن سگهای خانگی و تزئینی نمایش داده شوند که بواسطه پیگیری عده ای جوانان معتقد و دلسوز و ارسال پیامک های افشاگرانه در سطح استان و متوجه ساختن مسئولین استان از این اقدام استحاله کننده این نمایشگاه لغو گردید.

واقعا از پتانسیل رسانه هایی که در اختیار ما هست چقدر بهره برداری می کنیم؟

10 Comments

  1. به این میگید بصیرت؟اینجوری جوونامونو اصلاح میکنیم says:

    سلام آقا حامد آقای برادر اشکال این نمایشگاه چی بود من ارادت خاصی نسبت به شهدا و والدین عزیزشون دارم ولی قبل از اینکه اونجا مزار شهدا باشه پارک بوده.با این کار میخوان آقایون چیو ثابت کنن؟اگه ایجوریه برن تو اون فضای هکتاری نذارن کسی نفس بکشه دیگه.این چیزارو که میبینم از خیلی چیزایی که باور داشتم بیشتر زده میشم.
    یاد این شعر افتادم
    اسلام به ذات خود ندارد عیبی
    هر عیب که هست در مسلمانی ماست
    —————-
    آقای بابصیرت
    ارادت شما محفوظ ولی در اسلام سگهای تزئینی جایگاه ندارند و سگ بازها ناقض اصل صریح اسلام هستند . بحث نفس کشیدن و پارک رفتن نیست بلکه ریختن قبح حرامهای خداوند است.
    حامد کبودوند

  2. کم تو بغل این و آن سگ دیدیم . کم سگ دیدیم که آب از بطری خانواده می خورد و کالباس و گوشتی را که این مردم بیچاره نمی توانند گیر بیاورند را با ولع می خورد . کم جوانهای پسر و دختر پیر شده دیدیم که به جای یاد گیری اخلاق و نحوه زندگی و معاشرت …..با سگ ها ور می رفتند . این هم شده بود مضاف الیه . خدا را شکر که حل شد . بعضی از این مردم -انقدر که دنبال محبت به سگ و گربه خانگی شان هستند اگر به خانواده و اطرافیانشان محبت می کردند دنیا محبت باران می شد .

  3. روابط عمومی says:

    آقای کبودوند سلام . خدمت شما عرض کنم که این نمایشگاه برای نمایش سگهای مواد یاب و سگهای انسان زنده یاب قرار بود برگزار بشه و نه در مزار شهدای گمنام بلکه در گوشه ایی دیگر از پارک چند هکتاری فدک ، که متاسفانه با شایعه پراکنی گسترده ایی که شد و گفته شد این نمایشگاه در قسمت مزار شهدا انجام خواهد شد ، موجبات لغو این نمایشگاه شدند. متاسفانه در حال حاضر مسئولین بجای فکر کردن به خیلی از مشکلاتی که در سر راه مردم است به حاشیه علاقه بیشتری پیدا کرده اند و بیشتر بخاطر کم اطلاعی از موضوع ان است .
    —————-
    روابط عمومی عزیز
    اگر کمی به تبلیغات انجام شده برای این نمایشگاه دقت می کردید در یکی از بندهای آن به صراحت عنوان سگهای تزئینی و خانگی را می دیدید. نه سگهای زنده یاب
    حامد کبودوند

    1. چرا همه ازدست مسئولین فرمانداری می نالن . اقای روابط عمومی فرمانداری برو شهرک کوثر ببین چیا میشنوی یا به یکی بگو بیاد تو فرمانداری یه کاری رو پیگیری کنه …………وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووای به اون روز

  4. روابط عمومی says:

    آقای کبودوند ای کاش قبل از اینکه فرمانداری رو زیر سئوال ببرید سئوالی می پرسیدید تا در جریان قرار می گرفتید . به نمایشگاه به این شرط مجوز داده شد که قسمت سگهای تزئینی و خانگی حذف شود . اما مسئولین بدون اینکه بپرسند مجوز به چی داده شده اون رو لغو کردند و ان شخص هم قبل از مجوز اقدام به چاپ پوستر کرده بود.
    ————-
    روابط عمومی عزیز
    آنچه ما شاهدش بودیم تبلیغات نمایشگاهی بود که مجوز از فرمانداری داشت و در آن مستقیما تبلبغات سگهای تزئینی وجود داشت اگر چنین شرطی را فرمانداری گذاشته بود باید بلافاصله بعد از تبلیغات آن شخص با وی برخورد می کرد نه اینکه صبر کند تا اعتراضات مردمی شکل گیرد
    حامد کبودوند

  5. iJustDonGiveAfCK says:

    الان خوشحالی از اینکه این نمایشگاه برگزار نشد ؟ داری ذوق می کنی؟ خانواده شهید میدونی چیه تو؟ تو داری از این راه نون میخوری پسر، خجالت بکش اینقدر جفنگ ننویس تو وبلاگت !!!
    ——————
    جفنگ کسی میگه که وقتیکه کم بیاره شروع میکنه به توهین و بی نزاکتی ! حالا کی جفنگ میگه؟
    حامد کبودوند

  6. اقا اگه یه سری تو این مملکت مسلمان نباشند دوست داشته باشند نمایشگاه سگها هم برند تو خونه هاشونم سگ داشته باشند باید چی کار کنند؟
    ———————
    باید قانون را رعایت کنند.
    حامد کبودوند

  7. قانون مجوز فرمانداریه یا پیامکهای جوانان معتقد؟
    ———————
    مجوز فرمانداری براساس قانون صادر شده بود ولی آنچه در تبلیغات نمایشگاه انجام شد برخلاف مجوز صادره و قانون بود. ادعای برگزار کنندگان سگهای زنده یاب و پلیس بود نه سگهای تزئینی و این شیطنتی بود که با اطلاع رسانی به موقع اصلاح شد.
    حامد کبودوند

  8. (فرمانداری قزوین در اقدامی سؤال بر انگیز مجوز برگزاری نمایشگاهی را صادر کرده بود که قرار بود در آن سگهای خانگی و تزئینی نمایش داده شوند)
    این که خط اول مطلب خودتونه . چرا قبول نمی کنید که عده ای در این مملکت فرا قانونی اند دوست خوب من .
    ———————————
    این قرار را برگزار کنندگان گذاشته بودند و فرمانداری باید پس از اطلاع جلوی این تبلیغات را می گرفت.
    دوست من دنبال چه چیزی هستید؟ هرکجا جلوی اشتباه را بشود باید گرفت
    حامد کبودوند

  9. حامد واقعا فرمانداری همه چیش قابل نقد ..چی بگم چندتابگم نمیگم که سردرد نگیری داداش……………………………………………………………………………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *