بسمه تعالی

امام خمینی(ره):

ما می گوئیم تا شرک و کفر هست،مبارزه هست. و تا مبارزه هست ، ما هستیم

 ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، بانویی که حجتی برای حجتهای خداوند است و برای دفاع از ولایت جان خود را نثار کرده؛ به اطلاع امت حزب الله استان قزوین می رسانیم که چندی است رفتار های دور از ذهن و تصمیم های مغرضانه ی مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین که متاسفانه در لباس مقدس روحانیت نیز قرار دارد، موجب آزردگی خاطر دلسوزان نظام اسلامی و اخلال در امر مهم اطلاع رسانی به مردم شهید پرور قزوین از طریق رسانه ملی شده است. اقداماتی از قبیل ممنوع التصویر کردن تعدادی از مدیران اجرایی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی ،  قطع همکاری با جمعی از روحانیون و علمای به نام و محبوب استان، اخراج بی دلیل تعدادی از کارمندان و هنرمندان ارزشی و انقلابی صدا و سیمای مرکز قزوین، عدم حضور در جلسات مختلف استان اعم از شورای اداری و شواری فرهنگ عمومی استان، نگاه ناصحیح به فرهنگ و دین در صدا و سیما و مجموع عملکرد وی در حدود یکسال و شش ماه مدیریت، نشان از بی تدبیری او در هدایت این دانشگاه بزرگ عمومی دارد. لذا از نمایندگان محترم مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مسئولین محترم استان خواستار اتخاذ تصمیمی قاطع برای برکناری این مدیر نا لایق بوده و از ریاست محترم سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران جناب آقای  سید عزت الله ضرغامی می‌خواهیم تا فردی شایسته مدیریت، با سابقه ی انقلابی و روحیه جهادی و ولایتمدار را برای تصدی این پست مهم برگزینند تا با تعامل صحیح و کامل با کلیه مدیران و جامعه فرهنگی استان و به دور از غرض ورزی ها و انتقام جویی های شخصی بتواند روح امید و نشاط اجتماعی را در بدنه ی جامعه ی فهیم، مومن و با فرهنگ کهن شهر قزوین بدمد.   

    انشاءالله

و من الله التوفیق

جمعی از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران، روحانیون

دانشجویان، بسیجیان، وبلاگ نویسان و فعالان رسانه ای عدالتخواه استان قزوین     ۲۹ /۱/۱۳۸۹

 

14 Comments

  1. جوان ایرانی says:

    مهندس سلام
    یک کلام ختم کلام
    ببینید چه وقته دارم میگم، مواظب باشید سازمان جوانان اینطوری نشه(که به نظر من داره میشه یا میشه گفت شده)!لطفا جدی بگیرید.
    والسلام
    ——————-
    مشکل سازمان ملی جوانان جدی تر هست من هم معتقدم که شده! اما چون قراره بزودی با سازمان تربیت بدنی ادغام بشه اتوماتیک مشکل حل خواهد شد.
    حامد کبودوند

  2. مهندس به جرگه منقدان علنی این شیخ فاسد خوش امدی . شما تریبون داری لطفا در خصوص رفتارهای این مردک صحبت کن .

  3. جناب کبودوند این اتفاقات چه در صداوسیما و چه در سازمان ملی جوانان از بی خاصیت خود ما بچه های قزوینه .

  4. این جمعی از … اسم و فامیل ندارند؟ من هم بلدم یک بیانیه درست کنم زیرش بنویسم جمعی از بقالان محل، چاقاله فروشان خیابان طالقانی، صنف پشمک فروشان، انجمن ختنه ایران 🙂
    —————–
    دوست مؤدب من!! این بیانیه علاوه بر آنکه توسط مجموعه های حقوقی منتشر شده است توسط افراد حقیقی که همه آنها نیز اسم و فامیل شان مشخص است منتشر شده اگه به وبلاگهای شخصی سر بزنید جواب سوال خود را خواهید گرفت.
    حامد کبودوند

  5. آقای کبودوند از آقای ! ناراحت نشو چون رفقا و طرفداران این شیخ نیز مثل خودش بی ادب و بی حیا هستند . زیاد جای تعجب نیست .

  6. s سلام اقا حامد .ما که نمیدانیم موضوع از چه قرار است لطفا کمی بیشتر توضیح دهید
    ———-
    به وبلاگستان قزوین مراجعه کنید متوجه موضوع می شوید.
    حامد کبودوند

  7. اول “که متاسفانه در لباس روحانیت قرار دارد” یعنی چی ؟! با لباس روحانیت مشکل داری شما؟! یکم در نوشتن دقت کن همشهری !
    دوم این “دلسوزان نظام اسلامی” چه کسانی هستند؟ من که تو این سی سال قاطی کردم کی دلسوز هست ، کی نیست! یکسری دلسوز بودن شدن سران فتنه، یکسری اصلا نبودن حالا از راه رسیدن شدن دلسوز نظام. با کلمات کلیشه ای بازی نکن همشهری!
    سوم “اطلاع رسانی به مردم” !!!! مگه صدا و سیما دولتی و سراسری تا امروز اطلاع رسانی کرده که شما از این شبکه استانی توقع اطلاع رسانی داری. البته اگه منظورت وضع آب و هوا و چکیده خطبه های نماز جمعه اطلاع رسانیه که بحثی دیگه ندارم همشهری!
    چهارم چرا فکر می کنید اقدامات این آقا اشتباه بوده ؟ معیار چیه که اشتباه بوده یا نه ؟ کی این معیار را تعیین میکنه؟ این که شد حرف جرج بوش که گفت یا با ماهستید یا در مقابل ما . نه همشهری فکر نکن فقط شما و تشکلت و جمعی از …. درست فکر می کنن. این با اصل دموکراسی مغایرت داره. از جایگاهی که درش قرار گرفتی سوء استفاده نکنی یک وقت همشهری!
    پنجم : تا حالا تو شبکه قزوین مصاحبه ای از شما پخش شده ؟ یا تصویری از شما به نمایش درآمده؟ نکنه خود شما هم داری غرض ورزی و انتقام جوئی میکنی همشهری!
    ششم : اگر فکر میکنی از شبکه قزوین و کلاً از صدا و سیما قراره روح امید و نشاط اجتماعی به مردم دمیده بشه متاسفانه این یکی رو هم اشتباه فکر می کنی عضو شورای اسلامی شهر قزوین ! بااین وضع موجود کی میتونه بانشاط باشه!
    هفتم : اگه فکر میکنی من از دوستان این آقا یا از دلسوزان نظام یا ….. هستم اشتباه میکنی چون تا امروز یک ثانیه هم این شبکه رو ندیدم. منم یک قزوینیم که شما رو می شناسم و چندید بار تو خیابون از کنارت رد شدم . البته اگر غیر از این هم فکر کنی مهم نیست ، تو فکر کردن آزادی . هر جور که فکرت راحت میشه فکر کن. یا علی
    ——————–
    اولا من با روحانیت مشکلی نداشته و ندارم اما تاسف می خورم بر کسانیکه شأنیت خود را رعایت نمی کنند و بواسطه عملکرد خود موجبات وهن را سبب می شوند وگرنه ما با عشق به روحانیت کشورمان را حفظ کردیم پس اشتباه نکن همشهری!
    دوم اینکه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی کسانی هستند که به آرمانهای امام و شهدا وفادار باشند و بواسطه منافع دنیوی سوابق عملی خود را حبط نکنند و این کلیشه نیست یک اعتقاد است که برخی نمی توانند درک کنند همشهری !
    سوم اینکه جز راست نباید گفت هر راست نشاید گفت!
    و اما چهارم اینکه من فکر نمی کنم قانون اینگونه می گوید اگر قانون بر خلاف میل شماست سعی نکن سوءاستفاده از آن کنی همشهری !
    پنجم و ششم وهفتم اینکه ملت ایران هم شادند و هم با نشاط و تبلور نشاط خود را در ۲۲ بهمن ها و ۹ دی ها نشان داده اند ولی برخی نمی خواهند ببینند و سرخوردگی خود را به ملت نسبت می دهند اشکال ندارد هر جور می خواهند فکر کنند چرا که علی با حق است و حق با علی و افتخار ما این است که مولایمان علی است
    یا علی
    حامد کبودوند

  8. آقای کبودوند… آقای نماینده،
    تمام این حرفا درست… ولی همین شهرداری محترم زیرمجموعه شورای محترم است هر بلایی بر سر مردم در مورد زمین های پونک می آورد و شما ساکتی؟؟؟
    یه روز می گویند یک متر به عقب بروید… فردا می گویند اشتباه شد برگردید سرجایتان…(زمینهای مسکونی پونک ۲) دوباره پس فردا می گویند اینبار سه متر به عقب بروی (در مورد زمینهای تجاری-مسکونی ۲۰ متری پونک ۲) … آخر یکی نیست بگوید این چه بلایی است این شهرداری بر سر ظاهر شهرسازی آنجا می آورد؟ یکی ساخته سر جایش… یکی یک متر عقب تر… یکی سه متر عقب تر….!!!!
    ایکاش دادی هم بر سر این شهردار بی لیاقت و بی کفایتتان بزنید…
    تو روز روشن یکی از آشنایان این آقای شهردار منطقه ۳ که دست بر قضا صاحب رسانه هم هست یک ساختمان ساخت با کلی خلاف… علیرغم چندین شاکی خصوصی… ولی آب از آب تکان نخورد!!!
    کمی هم به مجموعه خودتان بنگرید اگر نماینده ما هستید.
    ————-
    در خصوص عملکرد نامناسب شهرداری حق با شماست بزودی گزارشی از عملکرد آن منتشر خواهم کرد ولی مشکل پونک فقط با شهرداری نیست سازمان مسکن نیز در این خصوص بی تقصیر نیست !
    حامد کبودوند

  9. سامان رضايي says:

    از اینکه گزارش منتشر می کنید ممنونیم، ولی انتظار ما بر طرف شدن مشکله، شما نماینده ای آقای کبودوند، امیدوارم حداقل این یکبار بتونید یه کمکی برای مردمی بهتون رای دادن بشید. ممنون.
    —————
    من حتما پیگیر موضوع خواهم بود ولی توجه داشته باشید شرح وظیفه نماینده پیگیری و شناسایی مشکلات می باشد وحل و برطرف شدن آنها با مسئولین اجرایی است در ضمن خیلی بی انصافی است که بفرمائید حداقل این یکبار به مردم کمک کردم چرا که شاهد مثالم مراجعین بسیاری است که به محل شورای شهر رجوع کرده و عموما دست خالی برنگشته اند. پس منصفانه بنگرید.ممنون
    حامد کبودوند

  10. سینا آریان says:

    سلام سینا آریان هستم ، ببخشید . مطلب قبلیم کمی غلط املایی داشت که بدین وسیله اصلاح می کنم ..

    سلام جناب آقای کبود وند . منتقد راسخ و واضح مدیر صدا و سیمای قزوین .
    من هم وبلاگ دارم و بیشتر بر علیه این شیخ مینویسم .خوشحال بودم از اینکه شما هم پی بردید که این آقا ( مدیر صداو سیمای قزوین )چه آدم فاسدی هست و مطالبی رو در این باره نوشتید . اما وقتی دیدم که با تصویب اعضاء شورا و در آن جمع عدم مخالفت شما با این مصوبه مبنی بر اینکه شهرداری با هزینه هنگفت تامین مالی دو برنامه ی شبکه قزوین را بر عهده بگیرد و حتی دو برنامه هم از خود شورا با حضور عوامل شورا پخش شد ، به خودم گفتم :بابا زهی خیال باطل ، این آقای کبود وند هم فقط حرف زد و یادش رفته عمل کردن یعنی چی
    بله آقای کبود وند ، ای کاش سر مواضع خودتون می موندین و باز هم مطالبی رو از کارهای فضایی این شیخ می نوشتین و هم دنبال شکایتتون بودید .نه اینکه حالا مجموعه شهرداری و شورا پول نازنین این مردم تلاشگر رو بریزه تو جیب این آقا شیخه
    راستی شهرداری و شورا هم نیازی به تبلیغ ندارند . بزرگترین تبلیغشان همین عملکردشان است و مردم این را خیلی خوب می فهمند
    یا علی …

    (اگر خواستی یه سری به وبلاگم بزن و نظر بذار ..
    با تمام این احوال من باز هم پشتتم
    آدرس وبلاگم : http://injaman.mihanblog.com
    حتما یه سری بزن و منتظر نظراتت هم هستم )
    ——————
    با سلام جهت استحضار جنابعالی شورای شهر هیچگونه مصوبه ای جهت تامین مالی دو برنامه شبکه قزوین نداشته و تعاملات شهرداری و صدا و سیما از طریق سازمان فرهنگی بوده است که آنهم نیاز به مصوبه شورا ندارد و در ضمن بنده همچنان به نظر خودم در خصوص مدیرکل صدا و سیما استان قزوین پایبندم و تاکنون هم حضوری از بنده در شبکه استانی در زمان مدیریت ایشان اتفاق نیافتاده و نخواهد افتاد
    حامد کبودوند

  11. سینا آریان says:

    دوباره سلام و ممنون از اینکه پاسخ مطلب بنده را دادید .
    اما یه سوال برام پیش اومده و اون اینکه مگر بودجه شهرداری توسط شورا تصویب نمی شه و مگر سازمان فرهنگی بودجه خودش رو از شهرداری نمی گیره ؟ پس چطور شورا نباید تصویب یا نظارتی بر خرج های کزایی و غیر ضرور شهرداری بکنه ؟
    (معذرت می خوام که این سوال رو مطرح کردم . چون اطلاعی از این پروسه ندارم فقط جهت روشن شدن ذهنم از شما پرسیدم .
    باز هم دعوت می کنم به وبلاگ من سری بزنید و نظر بگذاری تا بتونم از نظرات سازندتون استفاده کنم . ممنون
    آدرس وبلاگم : http://injaman.mihanblog.com)

    یا علی …
    ————————
    شورا کلیات را تصویب می کند و جزئیات توسط کمیسیون مربوطه بررسی می شود و چون من در کمیسیون فرهنگی عضویت ندارم فلذا باید از خود اعضای کمیسیون فرهنگی سوال کنید
    حامد کبودوند

  12. سینا آریان says:

    آقای کبود وند سلام و تشکر از زحمات زیاد شما
    سوالی برام پیش اومده.
    اگر شما هنوز هم منتقد مدیر کل صدا و سیمای قزوین هستید ، پس چرا دیگر هیچگونه مطلب جدیدی از این آقا و سازمان صدا و سیما نمی نویسید . بنده به عنوان یکی از علاقه مندان به تلویزیون استانی خویش، واقعا خسته شدم از این برنامه های بی کیفیت و تکراری و تمام تلاشم رو با نوشتن مطالبی در وبلاگم میکنم تا شاید دل این مسئولین به حال این مردم سوخت و این شیخ رو عوض کردند ( البته این موضوع رو بیشتر باید از خدا خواست که کاری کنه تا این شیخ عوض بشه )
    ممنون
    یا علی …
    http://injaman.mihanblog.com

  13. سینا آریان says:

    در ادامه مطلب قبلی ام باید عرض کنم که میدانم که عزل و نصب مدیران صدا و سیما با آقای ضرغامی است .منظورم اینه که لااقل یک شکوائیه ای و یا نامه ای و …. بنویسند و خواستار عزل این آقا شوند
    یا علی …
    http://injaman.mihanblog.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *