امروزدر دفتر شورای شهر ارباب رجوعی داشتم که از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بود و قصد داشت با برخی از دوستان خود در خصوص محرم و عزادازیهای مردم قزوین نشریه ای چاپ نماید.

اما مطلبی از او شنیدم که شوکه شدم. گویا قبل از مراجعه به شورای شهر به اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین مراجعه کرده بود و با یکی از معاونین مدیرکل در این خصوص صحبت کرده بود لی در کمال تعجب حجت الاسلام … ضمن  اظهار بی اطلاعی از وجود حسینیه آقا سید جمال (آسیدجمال) که یکی از مهمترین و مشهورترین مکانهای تجمع مردم قزوین در عزاداریهای محرم و صفر هست نتوانسته بود وی را راهنمایی نماید به ناچار به شورای شهر آمده بود.

واقعا این اداره کل که متولی چنین اموری است چگونه اداره می شود؟؟؟

4 Comments

  1. من نه منم says:

    شما برو دنبال همون کارهای عمرانی ات به این کارا هم کار نداشته باش. مردم تو رو انتخاب نکردن که بری تو اون طویله و درباره عزاداری ها نشریه چاپ کنی. برای این ملت بیچاره به اندازه کافی از در و دیوار غم و غصه می باره.
    ————————
    حقارت نویسنده این نظر آنقدر علنی است که نیاز به هیچ جوابی ندارد کسی که اینگونه مقدسات یک امت را به سخره می گیرد ارزش کوچکترین توجهی ندارد
    حامد کبودوند

  2. منم اگر پروژهمیلیاردی مسکن مهر را داشتم با رانت وتو تاکستان همبدون مناقصه دلار به جیب می زدم مثل تو با یه من ریش می شدم حامی ولایت
    ———————–
    آدرست غلطه داداش
    خیلی ها مثل تو دنبال این هستند که کار من و امثال من را زیر سوال ببرند ولی اگه چیزی دستشون بود تا الان گوش فلک را کر کرده بودند. آنرا که پاک است ازمحاسبه چه باک است. من افتخار می کنم که کار مهندسی انجام می دهم و از سلامت کاری خودم اطمینان دارم اگه دلار بود همش مال تو!!
    حامد کبودوند

  3. حامد فکر کردی مردم خرند
    مردم هنوز آن روزی که رفتی بالای سن از دست همون حجت الاسلام سکه گرفتی داشتی دست هایش را بوسه میزدی یادشون نرفته حلا اونجا شدی بد؟
    فیلم و عکس هایت موجود است.
    از امثال شما …… که اوقاف به فلکت رسیده است برو مردم را خر نکن پسر دستت رو شده
    ————————
    دروغگویی و تهمت سکه رایج جامعه مجازی ما شده ، من تا الان از هیچکس از اینجور سکه ها نگرفتم اگه فیلم و عکسی داشتی تو سراسر اینترنت پر کن ولی اگه می خواهی دروغ ببندی یه جور ببند که فوری ضایع نشی!
    ما رویه غلط را در هر جا ببنینیم بیان می کنیم مثل برخی وامدار گروه و جریانی نیستیم
    حامد کبودوند

  4. با سلام
    با مطلب بالا یاد اوقاف شهر صنعتی البرز افتادم سازمانی که اگر آن همه در آمد را صرف شهر میکرد شهر ما گلستان شده بود آیا واقعا این سازمان هم حسابرسی دارد .
    مگر جزء این است اوقاف مالک زمین این مجموعه بوده آن هم اگر درست باشد پس چرا الان ادعای ارزش افزوده آن را نیز از شهروندان طلب می کند این در حالی است که کوچکترین کمکی به مدیریت شهری از جانب این سازمان نشده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *