در شهرداری قزوین کنترل پروژه بی معنی است حال هر شورا و شهرداری در راس باشد اینم شاهد مثالش:

3 Comments

  1. مردم به خاطر همین چیزا به شما رای دادند اگر کس دیگری این عکس را در سایتش می زد نوک پیکان متوجه شما شورایی ها و شهرداری بود. ببین آش چقدر شور شده که خود شما در سایتتان از آن یاد می کنید منظورتان این است که از دست شما هم کاری بر نمی آید؟
    ———————–
    اینکه فردی ضعفهای خود را بیان کند و تلاش نماید جبران این ضعفها شود جز صداقت و شجاعت وی برداشت دیگری نمی توان داشت پس واقع بین باشیم!
    حامد کبودوند

  2. افتتاح اولین شبکه مجازی استان قزوین
    اولین شبکه مجازی استان قزوین با نام اندیشگر با آدرس اینترنتی http://www.social.andishgar.ir پا به عرصه وجود گذاشت .
    مدیر سایت اندیشگر در گفتگو با خبرنگار …… به تشریح اهداف و ویژگی های این سایت پرداخت و فراهم ساختن محیطی سالم در فضای مجازی ، افزایش بینش و بصیرت قشر جوان استان را از اهداف راه اندازی این شبکه اجتماعی ذکر نمود .
    وی در ادامه تشکیل گروه های کاری در موضوعات مختلف ، عضویت رایگان ، سازگاری با موبایل ، ارسال نا محدود مطلب ، عکس ، فیلم و فایل ، ارسال دعوتنامه به دوستان و… از ویژگی های این شبکه نام برد .
    ایشان در آخر از جوانان علاقمند به فعالیت در فضای مجازی سالم دعوت کردند با مشارکت های خود در غنا بخشیدن این شبکه اجتماعی ما را همراهی نمایید .

  3. با سلام
    خسته نباشید
    این مطلب که میخوام بیان کنم خارج از این موضوع هست ولی چون چند وقتی بود که ذهنم رو مشغول کرده گفتم بیان کنم.
    چند وقتی است که بنرهای و فیکسچر هایی در فاصله های کم و تعداد بسیار زیاد و اکثرا” تکراری بر تیر های برق در خیابانها در ایام مختلف نصب میشود که بنظر من اسراف هست البته در لازم بودن ها شکی نیست ولی نه اینقدر زیاد و در فواصل کم و تکراری/آیا بهتر نیست که به جای اینکه این بنرها اینگونه نصب شوند پراکندگی و گستره بیشتری به آنها در شهر داده شود تا خیابانهای اصلی شهر؟!
    ضمنا” من با این طرح مخالف نیستم ولی میگم که باید به نحو بهتری انجام و مدیریت شود.

    در هر حال هنوز هم با شما نظر شما مبنی بر کمبود برنامه ها و طرح های فرهنگی در قزوین کاملا موافقم.

    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *