در کنار تراکم فشرده کاری در ماههای پایانی شورای سوم ، رشد روزافزون حجم فعالیتهای پارک علم و فناوری ، جو پرتنش و غبارآلود انتخابات آینده ، گاهی اوقات فرصتی پیش می آید که در فضای بدور از همه این هیاهوها و سراسر صفا و اخلاص ، در جمع دانشجویان و علاقمندان به مباحث مرتبط با معرف مهدوی جان و روح انسان را صیقل داد.

بسط و نشر معارف مهدوی و گسترش محبت اهل بیت در قلوب جوانان بالخصوص دانشجویان توفیقی است بس گرانسنگ و عظیم که نصیب هر کسی نمی شود چرا که این مرتبه و مقام آنچنان است که به فرمایش معصوم مشمولان آن در قیامت جایگاهی دارند که انبیا و شهدا بر آنان غبطه می خورند.

ایکاش ماهم جیره خوار این خوان پر نعمت میشدیم و از زلال این سرچشمه متنعم می گشتیم به معرفت آن یار غایب از نظر و موعود موجود ، آگاه.

وقتی به عنایت مادر خوبی ها ، ام الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در محافل و مجالس دانشجویی آموزش معارف مهدوی اذن ورود پیدا می کنیم چند صباحی از این وانفسای اخرالزمانی که سینه ها تنگ را می کند رها می شویم و درصفای دل و اخلاص پر شور جوانان مهدی یاور شستشویی به روح خسته خود می دهیم.

پس از برگزاری ۳۰ نشست ماهانه در هیأت دانشجویی خادمان مهدی عجل الله تعالی فرجه ، تشکیل دبیرخانه کانونهای مهدوی دانشگاه های سراسر کشور ، برگزاری دوره های آموزشی معارف مهدوی در یزد و کرمان و بوشهر و … امروز به لطف حضرتش هفتمین دوره آموزشی ره انتظار دوست در دانشگاه تهران به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه آغاز گردید . از صبح که با بچه های کانون دانشگاه تهران بودم چنان غطبه ای می خوردم به حال و صفا و عشق و انگیزه جوانانی که  شاید بیش از ۱۰ سال از من کوچکتر بودند اما با شور، صمیمیت و انگیزه فراوان مقدمات حضور بیش از ۷۰۰ نفر را در این دوره آموزشی مهیا می کردند و برخی از آنها بیش از دوماه تمام فراغت خود را معطوف این برنامه کرده بودند.

خوش بحالشون ، واقعا نعمتی است برای امام زمان علیه السلام کار کردن که حلاوت آن وصف ناپذیر است .

غروب که داشتم بر میگشتم قزوین نا خود آگاه زمزمه می کردم

رشته ای بر گردنم افکنده دوست                 می کشد هر جا، که خاطرخواه اوست

            این نکته نوشته ایم بر دفتر عشق               سر دوست ندارد آن که دارد سر عشق

           به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند          که برون در چه کردی که درون خانه آیی

خداوند به همه آرزومندان و از طفیل آنها به ما هم توفیق چنین نعمتی را ارزانی بدارد.

3 Comments

  1. ؟؟؟؟؟ناصری....... says:

    نبودنت,راز برون افتاده ای ست ک هرجمعه درحنجره ام بغض میشود,وقتی غروب میشود,ومن هنوز چشم درراهم…
    ایکاش ک قدمی برای ظهورت برنداشته ام حداقل آمدنت رابرای خودت میخواستم ن برای خودم…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *