4 Comments

  1. والا شنیده بودیم زن و شوهر دعوا کنند ابلهان باور کنن ولی این رو نشنیده بودیم!!! این قدیم شما دقیقا از کیه؟!!
    در منطق شما اگه به عده ای تهمت فتنه گر و مزدوری زدین بدون اینکه در دادگاه صالحی اثباتش کنید (حتما میگین دادگاه صالح وعدالت و این چیزا کیلو چند!!!) دیگه راه هر خلافی بازه تو این مملکت و به قول شما هر چی باشه از فتنه گری و مزدوری بیگانگان بهتره!! نکنه دلیل این همه تهمت و افترا به این و اون بدون هیچ سندی این بود راه هر خلافی در این مملکت برای اهالی همون خانه ای که شما میگین باز بشه؟
    راستی جناب کبودوند شعارای احمدی نژاد رو سال ۸۴ یادته یا دیگه مهم نیست اون شعارا! راستی بیکاری حل شد؟! گرانی چطور؟ فرهنگ انقلاب رو زنده کردن نکنه همین فرهنگ بگم بگم بود؟
    خیلی حرفای دیگه هست که اگه امید به تاثیرش بود همین جا یا حضوری به شما عرض میشد ولی حیف…. فعلا بر مرکب قدرت بتازید که وعده خدا حق است؟!!

    1. چه زیبا تاریخ تکرار میشود و شیعیان علی چقدر باید قدردان مولایشان باشند تاریخ چه کامل از معاویه علیه اللعنه یاد میکند که علی علیه السلام را برای وعده های حقش مسخره می کرد افسوس که تعصب وجهالت کور کرده است و اجازه می دهد براحتی تهمت بزنند. افتخار می کنم که منتخب مردم بوده ام و اگر جایگاهی درمیان مردم دارم خواست و انتخاب آنها بوده هر چند بر حسودان و مغرضان سخت و ثقیل بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *