هنوز چند صباحی از اظهار نظر آقای خاتمی در خصوص اینکه در انتخابات دهم ریاست جمهوری یا ایشان شرکت می کنند یا مهندس موسوی نمی گذرد که آقای خاتمی در یک اقدامی که به نظر من بوی شتاب زدگی می داد رسما حضور خود را در انتخابات اعلام نمود و بالطبع پیرو سخن خود ایشان فرد دیگری نامزد انتخابات از سوی جریان اصلاحات نخواهد شد . حال که مهندس موسوی نیز آمادگی خود را جهت حضور در انتخابات اعلام کرده ، عملا اردوگاه اصلاح طلبان دچار یک بلاتکلیفی و تحیر اساسی شده است.
از یک سو آقای کروبی خود را شیخ اصلاحات دانسته و در تلاش جهت کسب آرای طیف های معتدل این جریان است و از سوی دیگر آقای خاتمی صرف نظر از اینکه ایشان پس از هشت سال آیا حرف جدیدی دارند ، تلاش کردند از تابوی مهندس موسوی که در میان نسل گذشته اصلاحات وجهه قابل توجهی دارند استفاده کنند و نهایتا هم که با حضور مهندس موسوی عملا این تاکتیک قابلیت خود را از دست داد و حضور مهندس موسوی نیز تبیین کننده این موضوع است که وی و تفکراتش و کسانی که مشی او را می پذیرند از جریان آقای خاتمی و حامیانش خود را جدا و چه بسا مبراء می دانند و این بلاتکلیفی در میان اصلاح طلبان استان قزوین بگونه ای شایع شده که در جلسات خود بجای بحث در این خصوص ترجیح می دهند به تخریب و اهانت های فراوان علیه اقدامات دولت دست زنند که نمونه آن جلسه اخیر منزل آقای قوامی است و البته این فرصت مناسبی است برای جریان اصولگرایی و بالخصوص در استان قزوین که با اجماع و حمایت قاطع از دکتر احمدی نژاد ریشه های جریان اصولگرایی را در استان قزوین تقویت نمایند.

14 Comments

  1. پروژه دو قطبی کردن انتخابات ، تنها و تنها در جهت ایجاد انگیزه مردم برای حضور در پای صندوق های رای در پروسه نمایشی و فرمایشی انتخابات است.در این میان خاتمی، موسوی،احمدی نژاد و مابقی اسم ها با هم فرقی ندارند.تنها داستان را مهیج تر می کنند.در پایان این آزادی است که قربانی سناریو می شود.
    —————-
    ۳۰ سال است دارید می گید انتخابات فرمایشی ! از تودهنی های مردم در صحنه های انتخابات خسته نشدید؟
    حامد کبودوند

  2. به نظر من معتقدان به اصولگرایی و عدالت محوری با ید با تحکیم اتحاد ریشه این منافقان و دد منشان بی دین سکولار را که تنها در پی مبارزه با بسیج و بسیجی هستند را بزنیم

  3. در اردوگاه جناح اقتدار طلب هم سر در گمی وجود دارد و با اعلام خاتمی این سردرگمی بیشتر شده.
    در باره پیام آقای امید باید بگویم که انتخاباتی که در این سی سال بوده نوعی دمکراسی حد اقلی و با منت بوده و به نظر من انتخاباتی آرمانی است که همه افراد بتوانند در ان شرکت کنند مثلا فرزند شاه مخلوع هم بتواند کاندید شود
    در طول این سی سال فقط انتخابات دور دوم شورای شهر که زیر نظر مجلس ششم برگزار شد از حد اکثر آزادی برخودار بود و شخص آقای احمدی نژاد هم ثمره آن انتخابات می باشد

  4. این اقدام اصلاح طلبان نشان از هوشیاری آنان است تا دیکتاتور طلبان را گیج و مبهوت کند. اگر صحبت از بلاتکلیفی باشد این جریان حاکم است که نمی دانند چه خاکی بر سرشان بریزند.

  5. سلام.یک خبرنگار دوره دیده هستم چند وقت پیش هم کامنتی راجع به رایحه مهر گذاشتم اومدنم به استان خیلی سر و صدا داشت.همین چند وقت پیش هم که برای اخذ مدرک پیشرفته خبر به تهران رفتم باز نبودنم سر و صدا کرد.
    در این عرصه بی محتوایی مطبوعات استان می توانم کمکتان کنم.

    راستی رایحه مهر بی حاشیه با سابقه کم از هفته نامه های ….،….،…..،…..،….. و …. بهتر است. با احترام آقای خبرنگار
    —————-
    در صورت امکان از طریق فرم تماس با من آدرس و شماره تماس خود را بفرمائید.
    مورد بررسی قرار خواهد گرفت
    حامد کبودوند

  6. فریبکاری اصولگریان (حجتیه سابق) دیگر برای مردم عیان شده است . اینان با حضورشان چهره واقعی نظام را به ملت نشان دادند و مردم فهمیده اند که همه اینها تلاششان فقط و فقط برای رسیدن به قدرت و حفظ موقعیتشان است. حتی اگر احساس خطر بکنند از همین مردم هم عبور می کنند.
    ——————-
    میشه بفرمائید ربط اصولگرایان با حجتیه چیه؟
    حامد کبودوند

  7. شما زیاد حرص اصلاح طلبا رو نخورید بهتره به فکر محمودجونتون باشین که معلوم نیس چه طوری مخواد دوباره رای بیاورد

  8. آقا جان اصلاح طلبان رو ولش، به فکر این باشیم تا بعد از انتخابات برای محمود یک شغل درست و حسابی جور کنیم. به نظر من بیاد تو نشریه رایحه مهر بدک نباشه. یه ستون با عنوان برباد رفتگان بزارید تا محمودجیگر بتونه تجربیاتشو در اختیار ملت قرار بده. اما یه سوال ؟ محمود بره بودجه نشریه از کجا می خواد تامین بشه؟؟؟
    ———————
    اگر اینها را نگوئید چه بگوئید.؟
    حامد کبودوند

  9. دم رابطه اصولگرایان با حجتیه اونجایی می زنه بیرون که دبیرکل موتلفه در انتخابات مجلس هفتم اذعان می کنه که چراغ خاموش برنده انتخابات شده اند. یعنی به عبارتی دور زدن ملت شریف ایران. و باز مبرهن است که اعضای این حزب از دانش آموختگان مدرسه حقانی وابسته به حجتیه است . از چهره ها و وابستگان انجمن حجتیه و یا طرفداران مصباح می توان از : لاریجانی – آقاتهرانی- رسایی- باهنر – روح الله حسینیان و … نام برد .
    ——————
    اگر قرار بود دانش آموختگی در یک مدرسه دلیلی بر عضویت در یک انجمن بود که خیلی ها الان باید در خیلی انجمن ها عضو بودند.
    رسایی ، آقا تهرانی و خیلی های دیگر ارتباطی با انجمن نداشته و ندارند
    حامد کبودوند

  10. از کی تاحالا سخنگوی آقاتهرانی و رسایی و … شده اید؟ در ضمن اینو بدونید که دانش آموختگان ،همه از طیفی خاص با افکاری متحجرانه اما باهوش هستند و اغلب از طرفداران مصباح یزدی اند .

  11. پیشنهاد می دهم که تیتر را عوض و به جای آن قید کنید “بلاتکلیفی اصولگرایان و دیکتاتور طلبان” . با تشکر

  12. یه شهروند says:

    توصیه میکنم برای کامنت ها پاسخ ننویسید این برای خودتان بهتر است.این روش پاسخ نویسی شما مثل بگو مگو های دختر بچه های ۷-۸ ساله میمونه خیلی سبکه. اینو بخاطر خودت گفتم عزیز…
    ———————
    اعلام کم آوردن روشهای دیگری هم داره!
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *