گاهی وقتها برای انجام کاری که به اون اعتقاد دارید مجبورید یک حرکت انقلابی انجام بدهید ، هر چند فشار و هزینه زیادی را باید تحمل کرد ولی نتیجه خیلی بهتر و سریعتر از گفتگو ، تعامل و بررسی با طمانینه حاصل می شود.

درسته که تعامل ، رای زنی و گفتگو هزینه کمتری در بر داره ولی

” اگر آب رفته هم به جوی باز گردد ماهیان مرده ، زنده نمی شوند”

پس باید قبل از مردن ماهیان حرکت کرد.

پ.ن: جزئیات این حرکت را مطلع خواهید شد.

14 Comments

  1. بازم که زدی تو خط ماهی و رودخانه و … .عزیزم احمدی نژاد بالاخره بعد از ۴ سال فهمید که حرف مفت کمتر بزنه. تو هم سعی کن از این تجربه گرانقدر رئیس جمهور نهایت استفاده رو بکنی.

  2. “”…تبلورهایی که ما رو حزب اللهی ،‌ خشک ، معتقد ، شاداب ،‌جسور ،‌نو محافظه کار ،‌سیاسی ،‌تیزهوش یا خیلی چیزهای متفاوت دیگه نشون بده ولی ما همین هستیم که هستیم…””

    اگه تیزهوش بودی حامی یک آدم روانی نمی شدی!!!
    ضمنا تبلورتو بخورم جوجو .
    ———————-
    متاسفم که منتخب مردم را مورد توهین قرار می دهید. ادعای روشنفکری هم دارید.
    حامد کبودوند

  3. لطفا از جانب خودت صحبت کن و هی نگو منتخب مردم . بلاخره زمستون تموم میشه و روسیاهیش برای جناب ذغال می مونه . راستی گفتم ذغال یاد احمدی نژاد افتادم . درسته که میگن احمدی نژاد یهودی زاده است ؟ اگه این جور باشه که این بابا هم که توزرد از آب در اومده 🙂
    ———————
    دکتر احمدی نژاد را من فقط انتخاب نکردم مردم انتخاب کردم چه بخواهید چه نخواهید.
    حامد کبودوند

  4. اول که شما را دیده بودم،فکر می کردم که خیلی دلسوز ملت و کشور هستید ؛اما حالا احساس دیگری دارم.فکر میکنم برای رسیدن به قدرت هرکاری می کنید؛دروغ گفتن ،دروغ نوشتن ،بلوف زدن،استفاده از دین و مذهب،چسپاندن خود به آدم های بزرگ و ….
    ————————
    جالبه ، کی داره از ملت و کشور حرف می زنه؟!
    حامد کبودوند

  5. یکی از خصوصیات مشترکی که شما و طیفتان دارد، اعتماد به نفس بالا و پرویی تان است . پس از ۳۰ سال دروغگویی باز هم از کارتان دست بردار نیستید. همه ما می دانیم که احمدی نژاد در دوره اول جزو نفرات ۴-۳ بود که یکهو توسط برادران گمنام امام زمان(و یاامدادهای غیبی) رای آوردند و در مقابل کسی قرار دادند سابقه اش برای مردم عیان بود. مردمی که از ترس عقرب جراره به مار غاشیه پناه بردند… . در ضمن لطفا یا این بخش نظرات را بردارید و یا به شعور خوانندگان احترام بگذارید.
    —————————–
    احتمالا دوم خرداد ۷۶ هم همین برادران گمنام خاتمی را سرکار آوردند. لطفا شعور مردم را زیر سوال نبرید.
    حامد کبودوند

  6. در خرداد ۷۶ اختلاف آرا آنقدر فاحش و زیاد بود که اگر برادران همیشه در صحنه می خواستند رای درست کنند تقریبا یک سالی طول می کشید . شکل گیری دوم خرداد و جریان اصلاح طلبی به چندین عامل دلالت داشت که فهم آن از سواد سیاسی جنابعالی به دور است. ضمنا شما چرا بحث تقلب در انتخابات که پیش می آید سریع انتخابات ۷۶ را پیش می کشید؟ یعنی تمام استدلال شما در نبود تقلب انتخاباتی همین خرداد ۷۶ است و بس ؟ اگر همه منطقتان مثل این باشد خوشا به حال ما که عنوان نمایندگی مردم در شورا را به یدک می کشید.
    ———————–
    حتما بین ۱۰ میلیون و ۱۷ میلیون اختلاف فاحش نیست.
    اگر ما شکل گیری دوم خرداد را نمی دانیم ولی سوم تیر را خوب بلدیم.
    حامد کبودوند

  7. این آمار ۱۷ میلیون رای که گفتید برای دور دوم انتخابات بود. جناب آقای علیرضا خان اشاره کردند که تقلب اصلی تو دوره اول بوده و تو دور دوم مردم با شناختی که از رفسنجانی داشتند مجبور شدند که به احمدی نژاد رای بدهند و مثال خوبی آوردند که از ترس عقرب جراره به مار غاشیه پناه بردند. کاش امام می بود و می دید که چه کسانی دارند سنگ انقلاب رو به سینه می زنند. خدا خودش به داد این مردم از دست استبداد برسد. پناه می بریم به خدا .
    ————————
    و حتما این ترس در دوم خرداد ۷۶ نبود.!!
    اگر امام (ره) نیست نایبش هست. چرا حمایت های مقام معظم رهبری را نادیده می گیرید. کسی که ادعای پیروی امام (ره) را دارد نمی تواند از ولی فقیه جلوتر باشد.
    حامد کبودوند

  8. شاید وجه مشترکی بین عقایدم و حامد کبودوند نباشد، اما با شناخت دورادوری که از ایشان دارم معتقدم کسی است که از سواد و معلومات خوبی برخوردار هست، در کنار اخلاقیات قابل تحسین.
    فکر می کنم شهر ما در حال حاضر به چنین افرادی که بومی هستند و در شهر خودمان مشغول به فعالیت نیاز دارد. فکر می کنم آدمی با خصوصیات حامد در شهرم فعالیت کند هرچند با عقایدی که شاید نپسندم، بسیار بهتر از افراد دیگر با عقاید همسوی من است. قطعا همه مسایل سیاسی نیست و نباید باشد.

  9. اول سلام براتون یه نظر نوشته بودم که بعضی ها از دریا میگن و مرداب میسازن و در کلام هیچ کلمه و وازه ای نبود که حتی بشه اون رو دو پهلو و توهین امیز برداشت کرد طبق انتظار حذف فرموده بودید و جالب اینکه توهین ها بخودتون رو تایید کردید البته از شما و همفکرانتون جز این هم انتظار نمیرفت خوب برادر چرا قسمت نظراتتو خودت پر نمیکنی خودت بنویس خودت نقد کن و خودت جواب بده بهرحال کشوری که منتقد نمونه اش برادر حسین شریعتمداری باشه از شما ها چه انتظاری.
    —————–
    من نظراتی که در آن فحاشی و هتاکی باشه را حذف می کنم و کسانیکه در سایت من نظر می دهند می توانند تائید کنند. در ضمن اگر آقای شریعتمداری مطلبی می گویند بدون شک مستندات مربوطه هم دارند. مثل همین سرمقاله اخیر که در جواب دوستان مجمع روحانیون نوشته شد.
    حامد کبودوند

  10. سایت قشنگی داری .مبارک باشه .ولی در خصوص انقلابی عمل کردن .در خصوص واضحات مسلما” نمی باید کوتاه آمد و باید مطابق قانون و عقل و شرع عمل کرد ولی در خصوص بعضی مسائل ممکن است موقتی جواب بدهد ولی در دراز مدت نتیجه عکس می دهد . بنابراین بهتر است موردی که می باید در ان انقلابی عمل کرد را ذکر کنید .

  11. یه شهروند says:

    محمودی که در بالا نظر داده همون حامد نیست؟
    اگه میشناسیش بهش بگو چند تا از اخلاقیات قابل تحسین حامد کبودوند رو برای تنویر افکار عمومی برامو ن بنویسه خیلی ممنون میشم.

  12. عاشق ولایت says:

    سلام بر ولایتمداران ونفرین بر منافقان .متاسفانه برخی تصور میکنند ارائه نظرات در سایتها وپرسه زدن در ان همانند ولگردی در خیابانهااست که سر هر چهارراهی که میرسند یک اربده ای بکشند و بروند یا اینکه عقد ه ه های شخصی یا ناکامی های خود را در زندگی در ان خالی کنند هیچ فکر کردید چرا اینقدر دشمن از احمدی نجاد میترسد چرا تااین حد خواهان حذف اوست من فکر کنم شما با دین خدا مشکل دارید ورویتان نمیشود سررئیس جمهور خالی میکنید شما عزت را نمیخواهید سربلندی را نمیخواهید که در راه رسیدن به ان کمی مشکلات را تحمل کنید دوست و دشمن میداند که رئیس جمهور خالصانه مشغول خدمت هست چه بسا که اشکالاتی هم در کارش باشد ولی شماا دوست دارید به گردنتان طوقی بیاندازند و یک مشت تهی فکر و لامذهب اما خوش زرق وبرق شما را به هر سو که میخواهند بکشانند ولی بدانید که شما فقط هیاهویتان از ما بیشتر است وطیف وسیعی از این مملکت ولایتمدار وحامی رئیس جمهور ولایتمدار و دلسوز وپرتلاش هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *