هنر نماینده مردم محترم قزوین

گویا برخی برای انتقاد و مخالفت با منتخب ۲۵ میلیونی ردم حاضرند منافع کشور را هم زیر سوال ببرند.

چه زیبا فرمود رسول مکرم اسلام (ص):إیاک وَ اللَّجاجَهَ فَإنَّ أوَّلَها جَهلٌ وَ آخِرَها نَدامَهٌ. از لجاجت بپرهیز که آغاز آن نادانی و فرجامش پشیمانی است

پ.ن ۱: خطای بزرگ کریم باقری و احتمال مهاجرت از ایران

پ.ن ۲: «دشمن احمق» واقعا یک موهبت الهی است

3 Comments

  1. دوست عزیز به نظر شما توهین به هاشمی مصداق اب در هاون دشمن ریختن نیست همان کاری که اقای رییس جمهور کرد اگر بگویید نمی توان به این بهانه دست از انتقاد برداشت دقیقن همان توضیحی را داده اید که باید به خود شما گفت در مورد حدیث هم م یتوان احادیث زیادی را گفت که دقیقن مخالف صحبت شماست
    ————–
    دوست عزیز
    توهین با انتقاد بسیار تفاوت دارد اگر متوجه این موضوع باشید براحتی خواهید فهمید چه کسی انتقاد می کند و چه کسی توهین!
    در خصوص احادیث معصومین هم لطفا اگر اطلاع ندارید اظهار نظر نفرمائید کلامی از معصوم نقل نشده که در مخالفت کلام دیگری از معصوم باشد
    حامد کبودوند

  2. امان از جنس خوب 🙂 باز هم که توهم زدی؟ ۲۵ میلیون رو از کجات در آوردی 🙂
    ———————
    از ۹ دی ، ۲۲ بهمن و استقبال مردم قم
    حامد کبودوند

  3. با سلام خدمت آقای کبودوند

    بنده ضمن تقبیح ادبیات کامنت “یکی”، نکته ای را می خواستم به نظرتان برسانم. در جریان ۹ دی حاکمیت ناچار بود بعد از ماهها اعتراضات مردمی حرکتی از خود نشان دهد. لذا اقدام به برپایی تجمعی با عنوان پیروان ولایت زد که آن هم به دلیل اینکه نتوانستند جمعیتی در خور توجه جمع کند ، آنها را در خیابان و میدان انقلاب (و نه میدان آزادی) استقرار دهند. که سخنران آن با گوساله خواندن مردم معترض و تشویق حضار نشان داد که تجمع کنندگان از چه قماشی هستند.
    در خصوص ۲۲ بهمن هم عکسهای ماهواره ای گوگل تعداد تجمع کنندگان هوادار نظام و همچنین اتوبوسهای به صف شده در اطراف آزادی را به خوبی نشان داد.
    درباره سفر رهبری هم با یک تحقیقی که خودم به شخصه انجام دادم(و نه از منابع به اصطلاح بیگانه)، می توان فهمید که این مستقبیل از کجاها و توسط چه ارگانی سازماندهی شده بوده اند.
    برادر کبودوند ، بنده اصلا قصد وارد شدن به این مسائل رو نداشتم چون می دانم که مرغ همیشه برای شما و هم مسلکانتان یک پا دارد. اما نتوانستم از کنار این مطلب شما به راحتی عبور کنم و می خواستم بگویم که به خدا مردم می فهمند. برادر حامد به جای حمایت کورکورانه از یک شخص و یا یک جریان خاص، همیشه به دنبال حق باش تا در محضر خدا و مردم سربلند باشی.
    ——————
    تفاوت من و شما در اینه که ۹در دی و ۲۲ بهمن و امثال اونها در میان سیل جمعیت بودیم و واقعیات را از نزدیک لمس کردیم مطمئنا پذیرش هر حرف و استناد منطقی نشانه عقل است و اگر بیانی مستند و منطقی از سوی کسی مطرح شود من حتما می پذیرم ولی وقتی شما سیل جمعیت ۹ دی و مستقبلین قم را سازماندهی شده فرض می کنید هم من و هم هر ذهن منصف دیگری تشخیص می دهد شما و هم مسلکانتان چگون در یک تعصب کورکورانه واقعیت را نمی خواهید ببینید و شک نکنید مردم خیلی فهیم و باشعورند و براحتی از دست و پازدنهایی که می خواهند واقعیت را خدشه دار کنند عبور می کنند مانند ۹ دی .
    برای پیروی از حق باید حق را شناخت.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *