قبل ازانتخابات سال گذشته با کمی دقت براحتی می شد حرکت خزنده جریانی را رصد کرد که اصول بنیادین انقلاب را هدف گرفته بود و در آن زمان که زمزمه حضور سید محمد خاتمی برای انتخابات بگوش می رسید به دوستان متذکر می شدم که خطر موسوی جدی تر است و بعد از انتخابات هم خیلی از پیش بینی ها درست از آب درآمد و پس از فاجعه جانگذار عاشورای ۸۸ کمتر کسی باقی مانده بود که بویی از انصاف برده باشد ولی معاندت و نفاق این جریان را درک نکرده باشد و آهسته آهسته خواص عقب مانده از ملت نیز موضع گیریهای خود را علنی تر کردند و به همان نسبت نیز همراهان و پشتیبانان سران فتنه نیز ماهیت خود را علنی تر ساختند اما آنان که منافع و مطامع دنیوی خود را بر هر جریان و گروهی ترجیح می دادند هر چند نمی توانستند مکنونات قلبی خود را آشکار نسازند ولی با سکوت و مواضع انفعالی خود را از سران فتنه در ظاهر دورتر نشان دادند تا از خشم و تبری ملت ولایتمدار در امان باشند .

۲۵ بهمن ماه شاهد آخرین دست و پا زدنهای جریان فتنه بودیم که تمام عده و عُده خود را به میدان آوردند و با بصیرت و درایت ملت فهیم ایران جز روسیاهی چیزی بدست نیاوردند.

سکوت ادامه دار و عدم موضع گیری برخی از خواص از جمله بعضی از نمایندگان استان قزوین آزردگی خاطر و نارضایتی مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار قزوین را باعث گردید و حرکتی خودجوش به منظور محکومیت و اعلام برائت از این اقدامات و موضع گیریها در استان شکل گرفت که به فضل الهی در روز جمعه تجلی پیدا خواهد کرد. هر چند با ماهیت این اقدامات موافق و همراه هستم اما احساس می کنم باید با دقت و ظرافت بیشتری این نمایندگان عقب مانده از ملت را مورد عتاب قرار داد و فضای جامعه و عموم مردم را از اقدامات آنها مطلع کرد تا همچون پدرخواندگان خود پایان عمر سیاسی خود را شاهد باشند.

محکوم کردن و صدور بیانیه های اینچنینی مرا به یاد قیام و شهادت سلیمان در مجموعه مختارنامه می اندازد حرکت او بسیار ارزشمند بود ولیکن نتیجه مطلوب حاصل نشد پس دقت کنیم تا مبادا با حرکتی اسباب مظلوم نمایی و دستاویزی برای کند شدن سقوط این افراد در زباله دانی تاریخ شویم.

 هرچند برخی دوستان مرا به مصلحت اندیشی و مقام گرایی متهم می کنند اما امیدوارم خداوند توفیق درک موقعیت و کسب بصیرت را به همه ما عنایت نماید

3 Comments

  1. برام جالبه که اینهمه دم از دین و اخلاق می زنی اما وقتی یکی با شعرش توهین به شیخ میکنه و سخیف ترین حرف ها رو می زنه سکوت میکنی و الان هم که مقامات رسمی شهر میگن مجوزی صادر نشده تحریک میکنی ملت را به کا رغیر قانونی و بعد معترض م یشوید که فتنه گران کا رغیر قانونی کرده اند بدون مجوز ریختند خیابان….گر مسلمانی از این است که حافظ دارد وای اگر از پس امروز بود فردایی
    ————–
    کسی که عنوان خود را وجدان می نامد ولی براحتی تهمت می زند با وجدان خود چه می کند
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *