مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان ملت به نکات ارزشمندی اشاره فرمودند که با دقت در آنها هم مسیر خود را تشخیص خواهیم داد و هم نخواهیم گذاشت فرصت طلبان از چرخش نخبگان در جامعه اسلامی سوء استفاده کنند

ایشان، انتقاد، مخالفت و “بیان صریح و شجاعانه عقاید ” را بدون اشکال برشمردند اما افزودند: همه این مسائل باید بدور از “هتک حرمت و اهانت و فحاشی “، بیان شود تا اعصاب جامعه و آرامش مردم را بر هم نزند و همه در این زمینه مسئولند.

رهبر انقلاب اسلامی در سخنانی صریح به همه بویژه جوانان افزودند: پیام من به همه کسانی که حرف می زنند و یا در مطبوعات، وبلاگ ها و محیط های دیگر می نویسند این است که مخالفت کردن، رد کردن و محکوم کردن یک فکر سیاسی و دینی یک چیز است و ابتلای به رفتار غیر اخلاقی و دشنام و هتک حرمت چیز دیگر. من این مسائل غیر اخلاقی را قاطعانه و بطور کامل رد می کنم و نباید انجام شود.

ایشان در همین زمینه، توجه به نفوذیها و دخالتهای دشمنان را نیز ضروری دانستند و افزودند: همانگونه که امام نیز می فرمود: گاهی نفوذی ها وارد اجتماعات اشخاص مؤمن و مخلص می شوند و آنها را به حرکتی انحرافی می کشانند که از این هم، نباید غفلت کرد.

من هم با نصب العین قراردادن فرمایشات ایشان بدور از هرگونه دشمنام و هتک حرمتی سوالاتی را از نماینده مردم محترم قزوین بیان کردم اما نه تنها جوابی نگرفتم بلکه وبلاگهای بی نام و نشانی شکل گرفتند که جز توهین و تمسخر چیز دیگری ندارند. خدا را شکر که عملکرد ما باعث رنجش خاطر مدعیان دروغین اخلاق می شود و چون چاره ای ندارند رو به فحاشی و هتاکی می گذارند . نفوذیهایی که با اقدامات ناشیانه و یا هدف دار بهانه دست منافقان و هتاکان می دهند تا جوانان حزب اللهی و انقلابی را مشغول نمایند اما دیر یا زود دستشان رو خواهد شد چرا که ما در بیان صریح و شجاعانه عقایدمان در راستای فرمایشات رهبرمان لحظه ای عقب نخواهیم نشست

1 Comment

  1. سلام
    سخنان روشنگرانه ی رهبر معظم انقلاب مثل همیشه راهگشا و معیاری برای حرکت اصولگرایان اصیل است.
    شیطنت برخی در سایت «قزوین امروز» و انتخاب گزینشی بعضی جملات، با تیترهایی جهت دهی شده که از کلماتی همچون «لباس شخصی ها» استفاده کرده بودند در صدد بودند سمت و سوی بیانات رهبری را متوجه یک گروه خاصی کنند.
    خداوند در سوره‌ی توبه، آیه ۷۳ و همچنین تحریم، آیه ۹ می‌فرماید: «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الْکُفَّارَ وَ الْمُنافِقینَ وَ اغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصیرُ؛ ای پیامبر! با کافران و منافقان به جهاد برخیز و نسبت به آنان سخت‏گیری کن [و درشت‏خو باش‏] که جایگاهشان دوزخ است و دوزخ بد بازگشت‏گاهی است.»
    بیان صریح و شجاعانه عقاید بدور از دشنام و توهین ولی با صراحت مفاد آیه فوق و دیگر آیات قرآن است استاد پناهیان نکاتی خوبی را در مورد این مساله بیان کردند که از شما و دیگر دوستان میخواهم که حتما مطالعه کنند هر چند بیانات رهبر معظم انقلاب در این موضوع کفایت کننده است.
    موفق باشید
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=81110

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *