سرانجام پس از چند جلسه فشرده مجلس شورای اسلامی بحث اتمام بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دهم را به پایان رسانید و به اکثر وزاری پیشنهادی رای اعتماد داد.

هر چند این اقدام مثبت و تعامل سازنده بدنه مجلس با دولت دهم به مذاق برخی ازبزرگان و نمایندگان متنفذ که همواره قیم مأابانه در مجلس سخن می گویند خوش نیامد ولی پیام بسیار مبارکی بود برای تمامی گروه ها و جریانات سیاسی و اجتماعی سطح کشور و بالخصوص استان قزوین، بدین معنا که گروه های دلسوز نظام و حامی رهبری و ولایت در تداوم مسیر اصولگرایانه خود می توانند در تعاملی سازنده در کنار یکدیگر و در عین وجود سلایق و نگرش های متفاوت در مسیر رشد و توسعه استان همگام شوند .

این تعامل و هماهنگی هرچند مورد رضایت برخی از بزرگانی که همواره خود را قیم و مدبر امور اصولگرایان استان می دانند و همواره اختلاف خود با یکی از افراد استان را ملاک اصولگرایی می دانند نیست ولی همانگونه که مجلس و دولت توانستند به درک متقابلی از دیدگاه ها و سلایق خود برسند در استان نیز زمینه ها ی حضور و بروز تفکرات اصولگرایانه ای در حال شکل گرفتن است که بر خلاف نظر این افراد واقعا و بطور عملی دغدغه حفظ نظام و ارزشها را دارد و اهل تساهل و تسامح و محافظه کاری نیست و این مهم صورت نمی گیرد مگر با  تعامل گسترده در تمامی سطوح و اگر چنین شود  افق روشنی برای رشد و توسعه استان قابل تصور است.

5 Comments

  1. در آینده نیز از ملت ایران درسهای دندان شکنی خواهید دید. فقط بشیند و تماشا کنید
    ———————–
    بدبختی اینه که کسانی که باید درس بگیرند نمی گیرند
    حامد کبودوند

  2. مزخرف میگی در حد تیم ملی ، چه قدرم متعصبی اشتباه که تو کار شما با این دارو دستتون نیست !
    ——————–
    دعوت به همدلی و هماهنگی تعصبه یا تلاش برای پدرخواندگی.
    حامد کبودوند

  3. ملت ايران says:

    این رایحه خوش خدمت دیگه بوی گندش غیر قابل تحمله. این روزاست که سرنگونی دولت رو شاهد باشیم.
    ———————-
    وجود شهید بهشتی و شهید رجایی ها هم برای مخالفینشان غیر قابل تحمل بود که مظلومانه ترورشان کردند ولی همگان شاهد بودند چه کسانی سرنگون شدند و چه کسانی یاد و خاطره شان تا ابد در میان مردم زنده است.
    حامد کبودوند

  4. فعلا که پسر همان شهید بهشتی را زندانی کرده اید. عجب گرگهای دریده اید بوده اید و خبر نداشته ایم. گرگهایی در لباس میش. سقوط حکومت نزدیک است . شک نکنید
    ————————–
    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد.!!! در ضمن فرزند شهید بزرگوار دکتر بهشتی به هیچ عنوان بازداشت نشده اند. پنجه های گرگ در آستینهای مخملی تو این کشور بسته است . با دروغ و توهین این ملت را از مسیر خود نمی توانید بازدارید. شک نکنید.
    حامد کبودوند

  5. این پسر نوح نبود چه جوابی داشتی بگی؟ همه دنیا بد هستند و فقط شما و دار و دسته تون حق هستید. در ضمن به نظرم شماره عینکت رفته بالا. برو اخبار رو درست بخون ببین پسر شهید بشتی رو دستگیر کردن یا نه.
    ——————————-
    معیار حق و حقیقت واضح و مبرهن است و عملکرد افراد مشخص کننده میزان انطباق آنها با حق.
    خبر بازداشت فرزند شهید بهشتی هم مثل پروژه ۷۲ شهید خیالی و دروغین است و مثل همون بزودی رسواییش بلند می شود.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *