پس از انجام نطق پیش از دستور من در هفته گذشته ، جلسه ای به دستور مستقیم استاندار محترم و با حضور شهردارو تنی ار اعضای شورای شهر در دفتر معاونت محترم عمرانی استاندار قزوین برگزار شد و نهایتا مقرر شد که مسیر طرح شهید انصاری شرقی اصلاح و معضل ۲۰ ساله مردم در این منطقه به حول و قوه الهی حل گردد.

پ.ن۱: در انتهای جلسه یکی از حاضرین از من گله کرد که چرا این مسأله را رسانه ای کردم. با خودم فکر کردم آیا اگر این موضوع رسانه ای نمی شد بدین سرعت قابل حل بود؟

پ.ن۲: براستی چرا برخی از مسئولین از مواجه با مردم و انتقال موضوعات به مردم هراس دارند؟

3 Comments

  1. تو خودت بک معضل برای قزوین هستی. یکی باید اول معضل تو را حل کند.
    ———————————–
    فعلا که به قول شما همین معضل تونست با پیگیری و همکاری دیگر اعضای شورا یک مشکل مردم را حل کند. شما چکاری برای مردم کردید؟!
    حامد کبودوند

  2. آقا حامد ممنون. با وجود اینکه تو بعضی از نظراتم با شما مخالفم ولی از پیگیریت برای حل مشکل مردم قزوین ممنونم.سوال من اینه که چرا پروژه های عمرانی درست وحسابی تو قزوین کلید نمی خوره؟(مثل پروژه فوق)الان در خیابانهای مرکزی قزوین مشکل ترافیک داریم!!فکر نمی کنم که احداث یه پل زیر گذر تو چهار راه نادری مشکلی داشته باشه ! یا از این دست پروژه های زیر بنایی یا نداریم (که نداریم!!) یا اجرایی نمی شه! داشتن پشم انداز بدون اجرا دوزار ارزش نداره. لطفا پیگیری و اطلاع رسانی کنید. ممنون
    —————–
    به زودی در این خصوص مطالبی خواهم نوشت.
    حامد کبودوند

  3. سلام
    مسیر جدید طرح کدوم وره
    ممنون
    —————–
    با مراجعه به شهرداری منطقه ۱ از مسیر جدید مطلع شوید.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *