اخیراً مطالبی همراه با فحاشی و توهین های مکرر از سوی افرادی معلوم الحال در وب سایتها و وبلاگهای گوناگون به نام من نوشته می شود که اغراض و دلایل نویسندگان آن خیلی هم بر من پوشیده نیست اما در عین حال از کسانیکه این مطالب را مطالعه می کنند من به نوبه خودم عذرخواهی می کنم و باز هم تاکید می کنم که بسیار خوشحال و خرسندم که مخالفین دیدگاه ها و اعتقادات من به جای آنکه منطقی و بنا به مستندات بحث و تبادل نظر داشته باشند اینچنین عرض و آبروی خود می برند و زحمت ما را زیاد.

پ.ن: این دست و پا زدنها ما را در تداوم مسیری که انتخاب کرده ایم راسخ تر می کند ولی نویسندگان این مطالب بد نیست بدانند که اگر دین ندارید آزاده باشید.

5 Comments

  1. این آقای احمدی نژاد بودند که با ۷ میلیون رای رئیس جمهور شدند. حالا از ملت میخواهید آزاده باشند؟ عجب … !!!
    ——————————–
    البته از کسی که رای ۲۴ میلیون ایرانی را نادیده بگیرد بیشتر از این انتظاری نیست ولی آزادگی خوب چیزی است حیف که خود را از آن محروم می کنید

  2. شما دیگه از آزادگی و دین حرف نزنید ……… خیانتی که شما در حق دین و انسانیت و کرامت انسانی کردید در طول تاریخ ثبت می شو د. به امید روزی که شاهد جزای شما در این دنیا باشیم .
    ————————
    کسی از دین ، انسانیت و کرامت انسانی حرف می زند که با آنها عجین باشید ، شما که حضور ۴۰ میلیون ایرانی و انتخاب ۲۴ میلیون ایرانی را نادیده می گیرید چگونه می توانید از این موارد حرف بزنید.
    حامد کبودوند

  3. هم مکتبی قدیم says:

    اگر اندکی آزادگی دارید …اگر اندکی از انسانیت و شرافت در نهاد شما باقی مانده دست از امام زمان ودین بر دارید و کارهای خود را به نام انها انجام ندهید … شما و کشانی که شما از آنها حمایت می کنید آبروی همه پیز را برده اند… می از شما خواهش می کنم دست از این کثافت بازی ها و این ملعون های زمان که حکومت معاویه و عباسی را احیا کرده اند بردارید
    —————————
    آیا کسی که توهین می کند و بی هیچ مستندی ما را محکوم به ملعبه قراردادن دین و امام زمان (عج) می کند از انسانیت و شرافت اطلاعی دارد که از آن یاد می کند؟!!
    (البته از کسی که با دو نام مختلف نظر می دهد جز این انتظاری نیست)
    حامد کبودوند

  4. شما گیر دادید به این مقدار ارا و انتخابات … دیگه بحث روی تعداد آرا هم نیست … اگر ان زمان بحث تقلب بود الان بحث جنایت … کی می خواهید فراتر از خودتون و کمی دورتر ا ببینید .. دیر نیست زمانی که رسوا شوید دلم من به حال شما و امثال شما می سوزد و از آن بیشتر برای مردم که باید هزینه های اشتباهات و کج فهمی های شما را بدهند. نمی دانم قیاس درست است یا نه ولی رفتار و سکنات شما و هم گروهی های شما مرا به یاد آن جاهلان مقدس مابی می اندازد که هم در صدراسلام و هم پس از آن بیشترین ضربات را به اسلام زد ه و همیشه مایه ننگ و تمسخر مومنین بوده اند .. دروغ ، تزویر ، قتل نفس ، خشونت ، تجاوز ، تقلب ، لگدمال کردن کرامت های انسانی ، عدم توجه به حقوق مردم در کجای اسلام وصیه شده که شما ها برای حفظ قدرت یا حتی اسلام از آن استفاده می کنید . خدا
    —————————–
    کسی دروغ می گوید که با ۳ عنوان مختلف نظر می نویسد. کسی رسوا می شود که حضور ۴۰ میلیونی مردم را نادیده می گیرد و منتخب ۲۴ میلیونی آنها را به بدترین اتهامات و تهمت ها مورد توهین قرار می دهد. به جای اینکه دم از دلسوزی برای مردم بزنید بهتر است حرمت خواست مردم ، اعتقادات مردم و منتخبین مردم را نگهدارید.
    حامد کبودوند

  5. چه کسی حرمت مردم و انسانیت را شکسته است ؟ چه کسی تهمت می زند ؟
    —————
    همه می دانند چه کسی تهمت می زند؟ چه کسی دم از قانون می زند و به قانون تمکین نمی کند.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *