چقدر خنده داره که شایعات روزنامه ها رو به راحتی باور می کنیم و برای همدیگه هم با آب و تاب تعریف می کنیم اما سخن خدا و قرآن رو به سختی باور می کنیم!

“أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ

زمین را بندگان شایسته ما به ارث خواهند برد  ( انبیاء-۱۰۵)

پس در ادامه راهمان امیدوارتر باشیم شاید به عظمت موالید این ماه از رهروان صالحان باشیم

16 Comments

  1. خیلی بده آدم انقدر از خود راضی باشه که خودش رو از بندگان شایسته بدونه !
    شما که انقدر دم از قرآن می زنید داستان های فرآن رو فراموش کرده اید ؟ داستان اینکه خدا از حضرت موسی خواست پست ترین موجود زمین رو پیدا کنه رو یادتونه ؟
    ——————–
    غرض ورزی و تعصب تا کجا ؟ ما کی ادعا کردیم از بندگان شایسته خداوندیم ، یا متن را بد خوانده اید یا بد می اندیشید .من گفتم باید در این مسیر امیدوارانه گام برداریم.
    حامد کبودوند

  2. آقای کبودوند موضوعات خنده دار تو این مملکت زیاده. خنده دارترینش انتخاب ا.ن با ۷ میلیون از ۴۰ میلیون رای بود. ما که تو این ۳۰ سال عادت کردیم همیشه بخندیم. طوری که گریه کردن رو فراموش کردیم.
    ———————-
    زمان امام (ره) هم می گفتند رای رجایی ۱۳ میلیون نبود و ۲ میلیون بود. البته بلاشک کسی که انتخاب ۲۴ کیلیون ایرانی را نادیده بگیرد حق دارد گریه کردن را فراموش کند.
    حامد کبودوند

  3. دو پست قبل نوشتی: “در تلاشم در پستهای بعدی بیشتر مطالبم مربوط به وضعیت شورای شهر و مدیریت شهری باشد.

    چقدر انجام دادی!
    ———————
    بله ممنون از تذکرتون دارم مطالبم را آماده می کنم
    حامد کبودوند

  4. آشناي دور says:

    salam aga hamed.ye soal dalil in hame did bad nesbat be shoma chiye?chera hame az shoma minaland?
    ——————–
    از خودوشن بپرسید؟ حتما اگر دلیل مستندی داشته باشند می فرمایند.
    حامد کبودوند

  5. میدونی تو زندانها چه خبره؟آقای کبودوند اونجا استیک تعارف نمی کنند. دارند بچه های مردم رو شکنجه و بهشون تجاوز می کنند.عملی که هزار بار از مرگ بدتره. اگر وجدان داشتی به جای خنده زار زار گریه می کردی و خاک بر سرت میریختی
    ————————-
    چند روز تو زندان بودی که خبر داری چی می کنند؟ آدم عاقل از روی مدرک و مستندات حرف می زنه و بیخود خودش را ضایع نمی کنه. به چه استنادی این حرف را می زنید؟ وجدانا حرفات خنده دار نیست؟
    حامد کبودوند

  6. پس حتما شما تو زندان بودید و از همه چیز خبر دارید. نکنه بازجو بودی و ما خبر نداشتیم؟
    —————–
    نه ما زندان نبودیم ما میگیم برای ادعاتون مستند ارائه کنید اگر اهل عقل و منطقید.
    حامد کبودوند

  7. شما از روی چه منبع و استدلالی میگوید شکنجه و تجاوز نشده؟ مگر شما علم و غیب دارید؟ شما مگر در تمام مراحل بازجویی در کنار زندانیان بوده اید؟ لطفا بی حساب و کتاب حرفی نزنید که باعث ضایع شدن خودتان شود. در خصوص شکنجه همه میدانند که این عمل در زندانهای جمهوری اسلامی صورت گرفته و درباره تجاوز هم تا چند روز دیگر مدارک آن توسط آقای انصاری و کروبی به مجلس ارائه خواهد شد.
    ————————–
    ما که ادعا نکردیم کسی که ادعا می کند باید دلیل و مدرک بیاورد ، احتمالا همانطور که برای پروژه دروغین تقلب دلیل و مدرک ارائه شد برای این تهمت بزرگ هم دلیل و مدرک خواهید آورد. از این همه که می گویید می دانند یک دلیل مستند بیاورید. آیا این مطالبی که می گویید از روی حساب و کتاب است. چه کسی دارد خود را ضایع می کند؟
    حامد کبودوند

  8. شما می گوید در زندانها شکنجه و تجاوز نمی شود.برای این ادعا مدرکی دارید؟
    ——————
    صحبت همه بازداشت شدگان ، بازدید کمیته ویژه مجلس که هم از نمایندگان اقلیت هستند هم اکثریت ، در ضمن اول چه کسی ادعا کرد و جه مدرکی ارائه نمود.
    حامد کبودوند

  9. خداوند ملت ایران را از دامان ولایت طلبان – سلطنت طلبان و رجوی طلبان نجات دهد.( آمین)
    ———————
    کوته بینی تا کجا که پیروی از قرآن ، رسول خدا ، ائمه معصومین و ولی فقیه را همسان چه کسانی می بیند. مطمئن باشید ملت ایران از اسلام و ائمه دست بر نخواهند داشت.
    حامد کبودوند

  10. آقای کبودوند به نظر شما رنسانس ایران چه زمانی اتفاق خواهد افتاد؟
    ——————
    نویسنده محترم اعتقاد به مذهب با پوست و گوشت این ملت درآمیخته ، هرگز هم از اعتقادات خود دست برنمی دارند ، آنچه را که درست است از مذهب می دانند و آنچه را که خطاست از بی توجهی به مذهب می دانند.
    حامد کبودوند

  11. یک ایرانی says:

    تا کی دوست دارین از زبان این ملت صحبت کنید . من خودم به عنوان یک ایرانی مقیم تهران از دین و مذهب متنفرم چون باعث تمام بدبختیهای ما کسانی هستند که خود را روحانی و نماینده و نشانه خدا بر روی زمین می دانند . آقای حامد خان بنده به عنوان شخصی که تا سال ۸۰ در بسیج و سپاه بودم و کثافت کاری آقایان را دیده ام از دین و مذهب و هر آیت و نشانه خدایی حالم به هم میخورد . همین.
    اگه تونستی هم پیام من و هم جوابتو بذار مردم ببینن.
    ——————————-
    البته واقعا باید حالتون بهم بخوره ، شما میگید مقیم تهران هستید ولی ip که از اون پیام دادید نه تنها مال تهران که اصلا مال ایران نیست. (جهت اطلاع :از کارولینای شمالی و کد پستی ۲۷۵۱۹) یک درصد هم احتمال بدهید مخاطبتون می فهمد.
    نویسنده عزیز هم من و هم مردم فهیم ایران از اینجور کثافت کاریها بدشون می آید و حالمون بهم میخوره!!
    حامد کبودوند

  12. لطفا اینقدر ملت ملت نگید و فقط از جانب خودتون حرف بزنید. من و کلی از هم فکرامون شعارمون استقلال آزادی جمهوری ایرانیه. حالا شما هرچی دوست دارید بگید اما این حق رو ندارید از جانب ملت ایران افاضات کنید.
    ———————-
    وقتی اکثریت یک جامعه مطلبی را بیان کردند آن مطلب حرف ملت است چه شما بخواهید چه نخواهید ۹۸ درصد ایرانی ها جمهوری اسلامی را خواستند و با شرکت در انتخابات گوناگون و حمایت از این نظام در طول این ۳۰ سال نشان دادند از انتخاب خود عدول نکرده اند ، شما هم هر چه دوست دارید بیگویید ولی حق ندارید بجای اکثریت ملت اینران افاضه فرمائید.
    حامد کبودوند

  13. امام در بهشت زهرا گفت :” پدران ما انقلاب کردند و نظامی تشکیل دادند . انها چه حقی دارند که برای ما نظام حاکم تشکیل دهند و برای ما قانون اساسی تعیین کنند .” خوب الان هم بنا به فرمایشات ایشان میگویم که برای تصمیم پدرانمان باید رفراندوم برگزار شود . شما که دم از اکثریت می زنید چرا از همه پرسی می ترسید و فرمایشات امام را عمل نمی کنید؟
    ——————-
    شما که دم از حرف امام (ره) می زنید بفرمائید معنای مشارکت ۴۰ میلیون ایرانی در انتخابات یعنی چه؟ آیا رفراندمی پرشکوه تر از این حماسه در تائید نظام سراغ دارید؟
    حامد کبودوند

  14. مشارکت ۴۰ میلیونی به خاطر این بود که شماها رو از صفحه روزگار محو کنه. اما با کمال ناباوری دیدیم که رای هامون رو دزدیدن.
    ————–
    از کی تا حالا شرکت در انتخابات و تائید نظام برای محو نظام بوده است. البته کسی که رای ۲۴ میلیون ایرانی را نادیده بگیرد از این حرفها هم می زند.
    حامد کبودوند

  15. کجای دنیا انتخابات ریاست جمهوری اش رفراندوم حساب میشه؟ اینم از اون حرفها بود. یا خودتو زدی به کوچه علی چپ و یا اینکه الفبای سیاست رو بلد نیستی؟
    —————————-
    وقتی ملتی حکومت و نظام را از خود بداند و با حضور در صحنه های مشارکت سیاسی همچون انتخابات انرا تائید کند مخالفان یا خود را به کوچه علی چپ زده اند یا الفبای سیاست را بلد نیستند که این حضور و حمایت را نادیده می گیرند.
    حامد کبودوند

  16. یک ایرانی says:

    سلام حامد خان شما که عقل کل آی تی هستی احتمال میدم بدونی علم و تکنولوژی پیشرفت کرده و میشه آی پی رو ست کرد . بگذریم ببین من اینجام تهران، جایی که چشمم هر روز به کثافتهایی مثل تو میخوره اما با دوستام منتظریم تا روزی برسه که یکی یکیتون رو به سزای اعمال کثیفتون برسونیم.
    بازم بگذریم جواب من چی شد؟ بازم حرف از دهن مردم میزنی؟
    “نویسنده عزیز هم من و هم مردم فهیم ایران از اینجور کثافت کاریها بدشون می آید و حالمون بهم میخوره!!”
    نمیتونی درست و حسابی صحبت کنی و خودتو وکیل مردم جا نزنی. نه ، مردم ایران همشون فهیم نیستن چون امثال تو که مغزشون رو شستشو دادن توشون کم نیست ضمنا همشونم به دین عقب افتاده و ارتجاعی تو معتقد نیستن. به خودت بیا قبل از اون که خیلی دیر بشه و به پای کسانی بیفتی که میخودن تو رو به جرم عقب نگه داشتن کشورشون مجارات کنن .
    ———————————
    اولا اینکه ip حقیقی را ست نمی کنند .
    ثانیا من اصلا تهران نیستم
    ثالثا شما که براحتی مردم را نفهم معرفی می کنی و با ادبیاتی در خور خودت حرف می زنی چرا وقتی با همان ادبیات با شما حرف زده می شود ناراحت می شوی و نمی توانی درست و حسابی صحبت کنی. بهتر است به خودت بیایی و مطمئن باش این مردم فهیم همچون ۳۰ سال گذشته دست از اعتقادات خود نمی کشند و هر کسی را هم که بخواهد در مقابل اعتقاداتشان بیایستد به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *