با آنکه بیش از یک هفته از حماسه حضور ۴۰ میلیونی ملت فهیم و شریف ایران در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و اعتماد بیش از ۲۴ میلیون نفر از آنها به دکتر احمدی نژاد می گذرد ولی همچنان تجمع معترضان به نتایج اعلام شده از سوی وزارت کشور در حالی صورت می‌گیرد که میرحسین موسوی، اصلی‌ترین نامزد رقیب محمود احمدی‌نژاد در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بارها بر لزوم رعایت قانون تاکید کرده بود.

در این چند روز شاهد بودیم افرادی که خود را حامی این نامزد انتخابات اخیر می‌دانند با تجمع در گوشه و کنار کشور راهپیمایی‌ها و برنامه‌هایی را شکل دادند که هیچ کدام از این تجمعات قانونی نبود. با این حال معترضان هنگامی که با سعه صدر و تحمل مسئولان امنیتی و نظامی مواجه شدند با سوء استفاده از این وضع، به تخریب اموال عمومی و تهدید امنیت مالی و جانی مردم پرداختند و در چندین مورد آسیب‌های جبران‌ناپذیری به واسطه کشته شدن انسان‌ها بر جای ماند.

همگان شاهد بودند که طی یک هفته گذشته، صحنه‌هایی رقم خورد که به خوراک نخست رسانه‌های بیگانه بدل شد و حتی واکنش‌های دخالت‌جویانه مسئولان برخی کشورها را رقم زد.

شهروندان تهرانی در این ایام  با صحنه هایی مواجه بودند که هواداران موسوی در حالی‌که معابر عمومی را بسته و سطل‌های زباله را به آتش می‌کشیدند بر روی در و دیوارهای شهر می‌نوشتند: “رای ما کو؟” و آوای تقلب در انتخابات را سر می‌دادند. حال آنکه رهبرمعظم  انقلاب اسلامی در بیانات اخیر خود تأکید کردند: مردم البته اطمینان دارند اما برخی طرفداران نامزدها هم اطمینان داشته باشند که نظام جمهوری اسلامی اهل خیانت در آرای مردم نیست و ساز و کارهای قانونی انتخابات در کشور ما اجازه تقلب نمی دهد آن هم تقلب در حد یازده میلیون رأی.!!

همچنین معظم له بیان داشتند که : در عین حال به شورای محترم نگهبان تأکید شده که به مستندات ارائه شده از جانب کسانی که شبهه دارند حتما رسیدگی شود و اگر در مواردی نیاز به بازشماری صندوق‌ها بود با حضور نمایندگان نامزدها انجام شود.

با همه این تاکیدات باز هم  اصرار آقای موسوی و حامیان ایشان به تقلب گسترده در انتخابات ادامه می یابد و وقتی شورای نگهبان از ایشان برای دریافت ادله و مستندات خود دعوت می کنند با عدم حضور در جلسه شورای نگهبان حجت را بر تمامی اذهان منصف و متعقل جامعه تمام می کنند که تمامی این ادعاها و تلاش و دعوت به اغتشاش و تجمعات غیر قانونی بدون کوچکترین مستندی بوده و پشت پرده این اعتراضات منافع فردی و گروهی و چه بسا خارجی نهفته است که تبعات همه آنها با آقای موسوی عجین شده است و حتی اگر ایشان اغتشاشگران را از هواداران خود نداند نمی تواند مسئولیت بروز چنین حوادثی را که بواسطه موضع گیری ها و بیانیه های منتشر شده از سوی ایشان اتفاق افتاده است را انکار نماید و مطمئنا مصداق این فرمایش مقام معظم رهبری خواهند بود که اگر نخبگان سیاسی بخواهند قانون را زیر پا بگذارند، خواسته یا ناخواسته، مسئول خون‌ها، خشونت‌ها و هرج و مرج ها خواهند بود

23 Comments

  1. سلام
    من تقریباً نوشته بالا رو قبول دارم ولی هم خوشحالم و هم ناراحت !
    خوشحال از این بابت که آدمی با این ظرفیت پایین خوشبختانه در انتخابات پیروز نشد و ناراحت از اینکه شهروندان تهرانی از نعمت امنیت محرومند. هیچ دلیلی هر چقدر هم که محکم باشد توجیه کننده رفتار اغتشاش کنندگان نمیباشد. طرفداران آقای موسوی هم باید حساب خودشان را از آشوبگران جدا کنند.

  2. زمان قیام امام حسین هم طرفداران یزید، یاران امام را اغتشاشگر و خارج شده از دین می نامیدند. توبه کن و از چاه نادانی بیرون بیا که پایان شومی در انتظارت است. به امید اینکه زنده باشم و به راه درست آمدن ات را ببینم وگرنه پایان شومت را که ندیده می دانم.
    —————-
    اگر تاریخ را خوانده باشید مطمئنا می دانید یاران امام (ع) هرگز مسجد آتش نزدند و اموال بیت المال را تخریب نکردند !!، بهتر است بجای این توهمات کمی با دیده تعقل به اتفاقات و انتخابات مردم بنگرید و بجای توهین به شعور و فهم مردم کمی هم فکر کنید.
    حامد کبودوند

  3. کسی که خربزه می خوره پای لرزش هم باید بشیند
    دست بردن در رای مردم کار غیر اخلاقی است . در مجلس ششم هم در تهران همین ادعا تکرار شد چون آقایان رای نیاورده بودند و با فشار شورای نگهبان بخش عمده ای از آرا مردم را باطل کردند . خوب آن موقع مردم مدعی نبودند و آقایان مدعی بودند و احتیاجی به تظاهرات و شورش نبود
    ——————-
    دروغ و تهمت همیشه بد است.! فقط یک مصداق مستند از تقلب گسترده در انتخابات ذکر کنید تا بتوان به نیت شما شک نکرد. راستی چرا آقای موسوی به شورای نگهبان نرفت؟
    حامد کبودوند

  4. آقای کبودوند جدی شما اگه جای موسوی بودید میرفتید شورای نگهبان؟ آخه این شورای کی‌ عادل بوده که الان بخواد باشه؟ یه سری بالا نسبت فسیل ریختن، زندگی‌ همه مردم ایران رو گرفتن دستشون. ۱۸ مورد موسوی دلیل آورد که چرا این انتخابات مشکل داشته. سایت کلمه رو نگاه کنید که البته فکر نمیکنم حتا گوگل هم تو ایران باز باشه. اگه جدی اینا ریگی تو کفششون نبود چرا این همه بازی در آوردن، چرا رایی‌های همه صندوق هارو نگفتن؟ چرا نزاشتن نماینده نامزد‌ها سر شمارش آرا وستن. برادر عزیز، آقای کبودوند، ما ایرانی‌‌ها همونگقدر این کشور رو دوست داریم که شما دوست دارید و آقای خامنه‌ای. کشور که مورس پدریه کسی‌ نیست؟ تمام حوادثی که تو کتاب تاریخ در مورد رژیم گذشته میخوندیم رو الان داریم میبیینیم که چطوری جمهوری اسلامی بچه‌های خودشو داره میخوره؟ یه نگاهی‌ بکنید به اطرافتون، به بچه‌های تیژوشن ببینید چند تاشون کلی‌ دپرس شدن به خاطر این دکتر احمدی. چرا مفسد اقتصادی رو فقط گذشت شب انتخابات؟ چرا تو این ۴ سال نگفت؟ مردم نمیخوان بشنون؟ باور کن که آقا احمدی تو دنیا برای ما عزت نیاورد. اینو از من قبول کن برادر بزرگوار. شما مس بردار من هستید، امیدوارم بفهمید که همه اینا از روی عشق به وطن و دیار میگم. من برمیگردم حالا چه احمدی باشه یا کسی‌ دیگه. ما میتونیم بریم جلو، ما میتونیم man font farsi nadashtam. ba behnevis tabdil kardam.
    —————-
    نویسنده محترم
    متاسفانه مافیا اطلاع رسانی بسیاری از حقایق را واروونه جلوه می دهند ولی فکر نمی کنم پیدا کردن مطالبی در اینترنت در خصوص پاسخ به شبهات مطرح شده در انتخابات کار سختی باشد مثل این مورد و یا این آدرس و یا مثلا این در ضمن در خصوص شورای نگهبان هم می توانید به پست قبلی من نظری بیاندازید و فرمایشات امام راحل (ره) مجددا بررسی کنید.
    در ضمن من هم توی ۴ سال گذشته کم خارج از کشور نرفتم ، عزت و اقتدار ایران هم فراوان دیدم
    حامد کبودوند

  5. آقای کبود وند این بی قانونی است که بی قانونی می آورد . وقتی رئیس جمهور که باید مجری قانون خود بی قانونی می کند از مردم کوچه و بازار چه انتظاری می توان داشت . آقای کبود وند هاشمی و خانواده اش در کدام دادگاه صالحه دادگاهی و محاکمه شده اند که آقای احمدی نژاد نام آنان را در دیدگان میلیون ها نفر می برد . این خود بی قانونی نیست . جالب این که رهبر در روز جمعه هر گونه اتهام را از وی مبرا می داند و هر گونه عملی را از طریق مجاری قانونی آن خواهان است . طبق اصل ۲۷ قانون اساسی هر گونه تجمع که مخالف مبانی اسلام نباشد به شرط آنکه خشونت آمیز نباشد بلا مانع است . می بینید که موسوی و یارانش بی قانونی نکرده اند ( البته کسانی که به اموال مردم واماکن عمومی صدمه می زنند باید طبق قانون با آنان برخورد شود ). رهبر در روز ۲۳ خرداد ماه پیروزی احمدی نژاد را تبریک می گوید حال آنکه هنوز شورای نگهبان صحت انتخابات را تاییید نکرده است . آیا این بی قانونی نیست؟ آقای کبودوند از زمام مشروطه تا به حال آرزوی هر ایرانی برقرار شدن قانون در جامعه و حق حقوق انسانی بوده است ولی من متاسفم که بگویم از آن زمان تا به حال اتفاقا هر چه به راس هرم قدرت نزدیک تر می شویم بی قانونی بیشتر نمایان می شود . طبق قانون اساسی ایران رهبر در مقابل شورای خبرگان رهبری مسئول و باید پاسخ گو باشد . آقای کبودوند در طی این ۲۰ سال رهبری اقای خامنه ای کی ایشان در خبرگان رهبری حاضر و به سئوالات نماینده ها پاسخ داده اند . همیشه این شورا بوده که به محضر رهبری رسیده است . آقای کبود وند این بی قانونی است که بی قانونی می آورد .
    ———————
    نمی دانم مطالب شما از سر بی اطلاعی است یا غرض ورزی!!
    اولا احمدی نژاد آقای هاشمی را محکوم نکرد سوال کرد و سوال هم که بی قانونی نیست( اگر بخواهید می توانم فیلم های مناظرات دکتر را در اختیار شما قرار دهم تا با دقت بیشتری آنها را ببینید) ثانیا کدام تبریک ، مقام معظم رهبری حماسه حضور ۴۰ میلیونی ملت فهیم ایران را تبریک گفتند . ثالثا یا شما از جلسات خبرگان خبر ندارید و یا عالمانه می خواهید دروغ بگوئید در عین حال می توانید لااقل از نمایندگان خبرگان استان از فضای کلی جلسات خبرگان اگاه شوید.
    نهایتا هم مسئولیت تخریب اموال عمومی و کشته شدن مردم بیگناه بلاشک با کسی است که بدون مجوز قانونی دعوت به تجمع می کند.
    ای کاش کمی و فقط کمی مخاطب خود را فهمیده فرض می کردید.
    حامد کبودوند

  6. آقای کبودوند پیرو سخنان مقام معظم رهبری که فرموده بوده در جمهوری اسلامی تقلب صورت نمی گیرد ، شورای نگهبان رسماَ اعلام کرد در ۵۰ شهر ۳ میلیون رای ناقابل اضافه به نفع آقای احمدی نژاد در صندوق ها ریخته شده است که بنا به تصمیم همین شورا آرا باطل اعلام شده و رای آق محمود به ۲۱ میلیون رای تقلیل یافته است. خواهشن تو این مانور های بعد انتخاباتون که با رزم یا محمود شروع به کار کرده اید، فعلا رو ۲۱ میلیون رای نظر داشته باشید تا بقه حوزه ها نیز تکلیفشون روشن بشه.
    ————-
    شما هم احتمالا مثل آقای موسوی از آینده خبر دارید! ایشان هم قبل از شمارش آرا از پیروزی قاطع خود خبر می داد. جهت استحضار حضرتعالی شورای نگهبان اعلام نتیجه انتخابات را به چند روز دیگر موکول کرده است.مطمئن باشید با اینگونه مباحث نمی توانید در انتخاب ۲۴ میلیونی ملت ایراد تشکیکی وارد کنید
    حامد کبودوند

  7. آقای کبودوند اگه تلفن آقای احمدی نژاد رو دارید لطفا یک تماسی با ایشون بگیرید و بگید که این سمت و عنوان به هیچ کس وفا نکرده که بخاطر اون چندین نفر از مردم(بخوانید ارازل و اوباش ) بهخاک و خون کشیده شوند.
    ——————
    مجید!!!!!!!!!!!دلبندم اون موسویه نه احمدی نژاد .
    شما هم مثل اون مجید همه چی را گویا عوضی می گیرید. آقای موسوی هستند که دعوت به آشوب و اغتشاش می کنند و آب به آسیاب دشمن می ریزند نه دکتر احمدی نژاد!
    مسئول این خونها چه کسی است؟! جز آنکه بدون مجوز دعوت به اعتشاش می کند ؟؟
    حامد کبودوند

  8. سلام
    من با افرادی که در دور و برم طرفداری آقای موسوی رو میکردند در چند روز اخیر صحبت کردم اونها چند دسته شده اند
    ۱-کسانی که همچنان منتظرند تا ببینند دیگر همفکرانشان چیکار میکنند
    ۲-کسانی که شبها ماهواره نگاه میکنند و صبح ها دیالوگها را قرقره (ببخشید تکرار) میکنند
    ۳-کسانی که با عصبیت جریان را دنبال میکنند
    ۴-کسانی که از نا امنی ها خسته شده اند و منتظر آرام شدن جو کشور هستند
    آیا موارد دیگری مشاهده کرده اید؟

  9. در جواب محمد می خواهم بگویم که آقای کبودوند اگه می خواهید مطلبی را بیان کنید چرا در پشت نقاب پنهان می شوید؟ با این تحلیل های آبکی
    ————–
    نویسنده محترم
    اولا نویسنده نظر “محمد” فردی حقیقی است که اتفاقا آدرس و نشانی خود را در دنیای مجازی ذکر می کند و نه مثل بعضیها که حتی آدرس پست الکترونکی خود را نمی نویسند.!!
    ثانیا من آنقدر شهامت داشته ام که نظرات خودم را هر چند ممکن است برای دیگران ناخوشایند باشد صریح بیان کنم ، آیا شما هم اینگونه بوده اید؟
    ثالثا هر کسی نظرش برای خودش محترم است عبارت “تحلیل آبکی ” صرفا بیانگر کوته بینی گوینده آن است .
    حامد کبودوند

  10. طبق اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی:
    “برگزاری تجمع ها و راهپیمایی بدون حمل سلاح به شرط آنکه مخل به مبانی اسلام نباشد، آزا است”
    دوست عزیز اگه قانون بلد نیستی حداقل از اونایی که می دونن بپرس. هرچند قانون فقط وقتی خوبه که به نفع شما تمامیت خواهان باشد.
    ——————-
    در کجای مبانی اسلام گفته شده است تخریب اموال عمومی ، کشتن افراد بیگناه و امثالهم ایرادی ندارد ؟ وقتی احتمال بروز چنین مواردی بواسطه مقتضیات زمانی در تجمعات وجود دارد مطمئنا برگزای اینچنین تجمعاتی غیرقانونی و خلاف مبانی اسلام است.
    شما که قانون را می دانید!!! اصل چهلم قانون اساسی را هم مجددا مرور کنید که گفته است :”هیچکس نمیتواند اعمال حق خویش را وسیله اضرار به غیر یا تجاوز به منافع عمومی قرار دهد”.
    راستی آقای مهندس موسوی که خود را ملزم به رعایت قانون می داند و مدعی تقلب گسترده در انتخابات است چرا برای بیان ادله خویش به شورای نگهبان نرفت؟
    حامد کبودوند

  11. آخه یکی نیست به شما بگه سرپیازی، ته پیازی. نمی دونم مملکت اینقدر بلبشور شده که هر ننه قمری بیاد بشه سیاستمدار و بشه صاحب نظر. سیاستمداری اصولی داره بنیانی داره. من شخصا به خودم اجازه نمی دم در خصوص علمی که تو اون تخصص ندارم اظهار نظر کنم. عزیز دل برادر از مطالبتون و جواب کامنتهاتون میشه فهمید که اینکاره نیستی و نظریه هاتون بر پایه یک مشت حرفهای تکراری که یاد گرفتی و همچنین تعصب می چرخه. حرف حق رو باید زد گرچه تلخه.
    ———————-
    هر چی باشیم جرات حرف زدن و ایستادگی بر سر اعتقاداتم را دارم ، شما معلوم نیست کی هستی ، ولی هر کی هستی از ادبیات و طرز نوشتنت معلومه چکاره ای.
    اتفاقا من هم میگم باید حرف حق را زد اگرچه تلخ باشه! راستی چرا آقای موسوی که مدعی قانون گرایی بود به شورای نگهبان نرفت؟؟؟
    حامد کبودوند

  12. طبق اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی:
    “برگزاری تجمع ها و راهپیمایی بدون حمل سلاح به شرط آنکه مخل به مبانی اسلام نباشد، آزاد است
    اینی که شما نوشتی درسته اما فکر نمی کنی جای دیگه ای از قانون اومده باشه که نباید مزاحمت برای دیگران درست کرد ؟ البته به نظر این دیگه نیاز به قانون نداره واضحه
    اینکه عملا هر روز قشون کشی کنید و بریزید تو خیابان حتی مسالمت آمیز! وکلی از مغازه ها و شغل های دیگر رو تعطیل کنید این نمیشه آزار مردم . اینکه مغازه داره میگه از دست اینا آسایش نداریم و کار کاسبی ما خوابیده ،این نمیشه آزار؟
    آره منم با تظاهرات آرام مخالف نیستم ولی اینی که طرفدارهای آقای موسوی انجام دادن رسمش نیست .

  13. این جوابی بعضی در جواب اینکه چرا آقای مهندس موسوی نرفت به شورای نگهبان جالبه . اینکه به همه ظنین باشید و اونا را خائن بدونید کار درستیه؟ این افترا نیست؟
    به نظر منم اگه بعضی از اعصای شورای نگهبان از کسی حمایت نمی کردند بهتر بود ولی بلخره هر کسی یک رای داره
    یک سوال از شما می پرسم؟ شماهایی که طرفدار آقای مهندس موسوی هستید حاضرید به نفع ایشان تقلب کنید ؟ ( به نظرم این دو مقوله جدا از هم هستند)

  14. در راستای پیام محمود says:

    سلام
    . من حرفهای آقای کبودوند رو تا حدودی قبول دارم . ولی آقای کبودوند بیایید صادق باشیم! آقای احمدی نژاد از آقای هاشمی سوال نکرد بلکه توهین کرد.(اون قسمت پیغام به یکی از سران عرب که این حکوت تا ۶ ماه بیشتر دوام نداره یادتون که هست!) من هرچقدر فیلم رو نگاه کردم متوجه سوالی بودن این قضیه نشدم.بیایید در همه جا منصفانه قضاوت کنیم و اگه هم مشکلی داریم صمیمانه بپذیریم.به نظرم ایشون باید بیاید و از مردم و از شخص آقای هاشمی معذرت خواهی کند.باور کنیذ هیچ اتفاقی نمی افته. جو جامعه سالم می شه همین کارو هرکدوم از مسیولین که خطایی انجام دادن می تونن به سادگی انجام بدن(مثل مهندس موسوی)
    .مهم اینه که روحیه انتقاد پذیریمون بره بالا. در ضمن آقای کبودوند اگه با سعه صدر بیشتری به پیام ها پاسخ بدین ممنون میشم (علی رغم توهین هایی که میشه)ما از شما انتظار بیشتری داریم.

  15. من جواب مفصلی به پاسخ شما آقای کبودوند دادم . ولی شما منعکس نکردید . گویا هر وقت جوابیه دارای ادله کافی باشد شما از درج آن امتناع می کنید .
    ————–
    اینم از اون حرفا بود. لیست پیام های نوشته شده ، پذیرفته شده و پذیرفته نشده وجود دارد ، بهتر است روش دیگری اتخاذ فرمائید.
    حامد کبودوند

  16. با عرض سلام
    ببخشید اگر امکان داره خودتون رو کمی معرفی کنید. البته اگر دوست دارید.
    فکر میکنم خیلی مهمه که فردی که می خوای باهاش بحث کنی رو بشناسی.
    ممنون
    —————–
    بالای صفحه نخست را ملاحضه نمائید
    حامد کبودوند

  17. سلام! سوال کرده اید چرا موسوی به شورای نگهبان نرفت؟ اول اینکه اعضای شورای نگهبان که داور این دعوا هستند قبلا بی طرفی خود را نقض کرده اند علی الخصوص آقایان جنتی و الهام در اون بالا و در این پایین ناظرین شورای نگهبان که بنده خود اکثرشان را کاملا می شناسم و بدون استثنا از هواداران احمدی نژاد بوده اند. پس وقتی قاضی خود طرفداریش را از یک نامزد علنی اعلام کرده است چه انتظاری از قضاوت ایشان می توان داشت
    . دوم اینکه وقتی روز قبل از جلسه شورای نگهبان رهبر کشور (مقام مافوق شورای نگهبان) اعلام می کند که در جمهوری اسلامی به رای مردم خیانت نمی شود و جابجایی ۱۱ میلیون رای امکان پذیر نیست و… دیگر چه مراجعه ای
    !!!! آقای کبودوند عزیز اینقدر هواداران میرحسین را که با کمال متانت سعی در نشان دادن اعتراض خویش دارند را
    به تخریب اموال عمومی ، کشتن افراد بیگناه … متهم نکنید کافی است از همین بسیجیان اطرافمان که توسط پایگاهها به تهران رفته اند و برگشته اند به صورت خصوصی سوال کنید که این تخریب ها کار کیست. قطعا بدانید که اینها به استناد نطق آقای ابوترابی در مجلس ارتباط فراوانی با حمله کنندگان به کوی دانشگاه و مجتمع سبحان دارند. هرچند در زمان حال با جانبداری رسانه ملی؟! بتوان این حقایق را کتمان کرد و لی بدانید در تاریخ پرده از تمام این حقایق برداشته خواهد شد.
    ————-
    فرار از قانون توسط مدعیان قانونگرایی!! وقتی مرجع قانونی اعتراض به انتخابات شورای نگهبان است کسانی که مدعی قانونگرایی هستند چگونه این نهاد قانونی را قبول ندارند باز هم تاکید می کنم به فرازهای سخنان امام راحل (ره) که در همین وبلاگ هم منتشر شده مراجعه کنید. در ضمن هر عقل سلیمی می داند که آقای موسوی بیانیه دادند و دعوت به اجتماع و آشوب نمودند نه بسیجیان و حامیان بسیج!!!
    مطمئن باشید اگر بخواهید واقع بینانه به مسائل بنگرید حقایق بسیار روشنند.
    حامد کبودوند

  18. من فرض را بر این می گذارم که کامنتم به دست شما نرسیده . شما ولقعا معتقداید که آن شب مناظره احمدی نژاد فقط سئوال کرد ؟؟؟ اگر حرف شما درست بود پس چرا رهبر در خطبه های نماز جمعه هر گونه اتهامی به هاشمی و ناطق را رد و اگر هم موردی هست را از طریق مراجع ذی صلاح خواستار شد . در این مدت ۲۰ سال رهبری آقای خامنه ای کجا و کی این شورا رهبر را مورد سئوال قرار داده است ( اگر منظور شما دادن بیانیه ی پایانی هر نشست هست باید بگویم در هر کنگره و همایش بیانه ای صادر می شود منظور من سئوال از عمل کرد رهبر است) . تخریب اموال عمومی جرم و پیگرد قانونی دارد حتی اگر برادران بسیج مرتکب شده باشند .
    آقای کبودوند شما آدم فهمیده هستید ولی شاید در بعضی از موارد کم اطلاع باشید که سیاست یکی از آنهاست .
    ——————
    اولا باز هم تاکید می کنم دکتر احمدی نژاد در مناظره با آقای موسوی صرفا سوال پرسید که صحت این موضوع را هم با بازبینی فیلم مناظره متوجه خواهید شد ، ثانیا رهبر معظم انقلاب آنگونه فرمودند تا ذهنیت امثال حضرتعالی که سوالات رئیس جمهور را تهمت پنداشتید روشن شود. در ضمن در ۲۰ سال گذشته یک مورد شاهد مثال بیاورید که عملکرد رهبر معظم انقلاب زیر سوال بوده است تا مجلس خبرگان رسیدگی نماید ، البته بنده در خصوص سیاست ادعایی نداشته و ندارم ولی جهت اطلاع شما همه سیاسیون آگاه اتفاق نظر دارند که جلساتی همجون جلسات خبرگان رهبری بصورت غیر علنی و طبقه بندی شده برگزار می شود و مباحث داخلی آن در حد ضرورت انتشار می یابد.
    نکته آخر اینکه همگان شاهد بوده اند که تخریب اموال عمومی از سوی حامیان چه کسی روی داده و دعوت به اغتشاش و آشوب مطمئنا مصداق معاونت در جرم است.
    حامد کبودوند

  19. آدمی که خوابه میشه بیدارش کرد ؛ اما آدمی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدارش کرد و یا یه مثل دیگه ای هست که میگه: آنکس که نداند و نداند که نداند، در جهل مرکب ابدالدهر بماند . ضرب المثل هایی که مصداق شخص شما رو بازگو میکنه. به خودتون بیاید
    ———————-
    ما یا کسانیکه به بهانه قانون گرایی عوام فریبی می کنند و باعث تخریب اموال عمومی و کشته شدن مردم بیگناه می شوند
    حامد کبودوند

  20. حامد عزیز با طیف شما اصلا نمی شود بحث کرد چون اولا به سوالات طرف مقابل جواب نمی دهید دوما با وجود جواب طرف مقابل به پرسش های شما سوال خود را مدام تکرار می کنید.
    بهتر است جهت دریافت جواب سوالاتتان دوباره کامنت های بازدید کنندگان از سایتتان را مطالعه بفرمائید. می گوئید باید اعتراضات را از طریق قانونی پیگیری کرد. شورای نگهبانی که چهار نفر از اعضای تاثیر گذار آن آقایان جنتی، یزدی، مومن و الهام بارها ارادت خویش و حمایت همه جانبه خویش را از یک نامزد پنهان نکرده اند و با خود قانونی را که باید نگهبان آن باشند زیر پا گذاشته اند چطور می توانند توقع قانونگرایی طرف مقابل را داشته باشند و به فرض اقدام قانونی معترضین شورایی که خود همه جانبه دل در گرو یک کاندیدا دارد چطور می تواند قانونی عمل کند.
    به خودمان دروغ نگوئیم نمی توانند بی طرفانه عمل نمایند. چون اگر نظر مردم برایشان مهم بود قبل از اعلام موضع خودشان به فکر جایگاه خویش در شورای نگهبان بودند و اعتماد مردم به نظام برایشان از ریاست جمهوری احمدی نژاد مهم تر بود.
    ————
    ایراد شما این است که قصاص قبل از جنایت می کنید.
    آیا این افراد حق رای ندارند ، تا وقتی که جانبداری مغرضانه از این بزرگواران صورت نگرفته جفا ست که آنها را به قانون شکنی متهم کنید ، آیا یک مصداق دارید که شورای نگهبان خلاف شرع و قانون عمل کرده باشد؟
    حامد کبودوند

  21. سلام آقا حامد.
    یه حدیثی بود (نمی دونم از کدوم معصوم (ع))که میگه مومن خودشو در موضع شک یا گناه قرار نمیده(معذرت می خوام که دقیقشو نمی دونم ولی تو همین مایه هاست) می خوام بگم که تو این مملکت مگه قحط الرجال است؟آقای الهام ۱۰۰ جا سمت داره(حالا دلیل الکی می یارن که همراستاس؟؟؟؟؟؟؟)خوب این رییس جمهورتون عوضش کنه(استعفا که تو کارش نیست!!!)تا اینقدر شبهه پیش نیاد ,نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟ یا همین قضایای دنباله دار آقای مشایی!!!!! خدا نمی کرد زمان خاتمی اتفاق می افتاد شماها پدرشو جلو چشماش ظاهر می کردین ولی الان سکوت!!!!! یا موضوع نامه یه آمریکا و…….
    . من به شخصه به همه چیز سیاه و سفید نگاه نمی کنم آقای احمدی نژاد خیلی از کارهای خوبی رو انجام داده ممنونشیم دستش درد نکنه ولی خوب اشکالات اساسی شم بپذیریم با این مطالب شما که من خوندم احساس می کنم احمدی نژاد واسه شما معصوم . کارهای خلافشو نمی پذیرید و فقط توجیه می کنید.به نظر شما کار کردان اصلا توجیه داشت؟؟ تهدید و بستن سایت الف به خاطر افشاگری؟؟ و نهایتا استیضاح مفتضحانه. بهتر نیست دکترتون پخته تر عمل کنه؟ آقا حامد این سایت مال شماست و خودت هم می گی که مال خودم. ولی پیشنهاد می کنم اینجا دیالوگ باشه نه منولوگ . اینجا جنگه!!!!
    ——————–
    بدون شک ما هیچگاه اصرار بر اشکالات منطقی و ایرادات موجه نخواهیم داشت ، بدون تردید اگر بسیاری از اشکالاتی که بعضا شما به آنها اشاره کردید دلیل موجهی نداشته باشد یا متعصبانه با آن برخورد گردد مورد تائید ما نیست ولی بسیاری از شبهاتی که مطرح فرمودید ادله محکم برای رد آنها وجود دارد جهت استحضار می توانید به این سایت مراجعه نمایید.
    در ضمن عبارت آخرتون ناقض مطلب پایانی است ، اگر محیط این سایت مونولوگ بود که دیگر جنگ بیان معنی نداشت ، من سعی ام بر این است تا غالب نظرات مطرح شده در این سایت را منتشر کنم.
    حامد کبودوند

  22. سلام …باید صریح بگویم آقای موسوی واقعا مردم ایران را فقط تا قبل از انتخابات مردم فهیم میدانستند؟؟؟؟یا بعد از آن با اغتشاشات خود و طرفدارانشان مردم را از خود متنفر کردند؟؟؟اگر ادم وقتی از امام راحل حرفی میزند که خودش ولایتی باشد نه اینکه چندین آدم بیگناه رو بکشد…و نه اینکه بعد از بیانات رهبر عزیزمان اغتشاش بکند ..موسوی به آشوب گر بود نه یه راهنمای مردم …خدا رو شکر حق سر جای خود نشست ..خوشحالم شما موسویان هم از کرده خود پشیمان هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *