نزدیک به یک سال ونیم پیش و در جریان انتخابات مجلس هشتم وبلاگی در قزوین شروع به فعالیت کرد که  با توجه به حمایتهای مشهودی که از یکی از نامزدهای آن  زمان و نمایندگان فعلی استان داشت پیش بینی می شد یک وبلاگ فصلی و مقطعی می باشد و با اتمام انتخابات غیر فعال خواهد شد اما در عمل اینگونه نشد و این وبلاگ به کار خود ادامه داد.

هر چند نویسنده این وبلاگ مشخص نبود ولی موضع گیری های اصولگرایانه و حمایتهای مشخص از اصولگرایان استان این موضوع را تداعی می کرد که نویسنده آن از فعالان جریان اصولگرایی استان می باشد.

اخبارو اطلاعاتی که در این وبلاگ نوشته می شد حاکی از نزدیکی وی به سوژه ها داشت چرا که از جلسات خصوصی غلیخانی تا رفت و آمدهای مهندس نصری را رصد میکرد.

در خلال این موارد یکی از نشریات محلی اصرار عجیبی داشت که نویسنده این وبلاگ من هستم ، البته این موضوع برای من خیلی عجیب نبود چرا که توهمات و مشی دست اندرکاران آن نشریه و بداخلاقی های حرفه ای آنها برایم مشهود بود ولی وقتی این اصرار عجیب را برای نسبت دادن این وبلاگ به من را دیدم سعی کردم دلیل و علت آنرا جویا شوم.  البته زیر سوال بردن یکی از مدیران موفق استان توسط این وبلاگ هم انگیزه مرا در پیگیری این موضوع بیشتر کرد.

به لطف یکی از دوستان فعال در یکی از شرکتهای ارائه دهنده اینترنت استان و کمی هم اطلاعات دوران جوانی در خصوص نفوذگری در شبکه  اطلاعات جالبی از گرداننده این وبلاگ پیدا کردم.

از ارتباط با حسین درخشان و آرش سیگارچی تا …. تو ایمیل نویسنده وبلاگ پیدا شد. وقتی اطلاعات دقیق اما سوخته مربوط به سران اصلاحات استان توسط این وبلاگ منتشر می شد و برخی هم آنرا به من منتسب می کردند خیلی دقت نمی کردم اما تازه شصتم خبر دار شد که ممکنه نویسنده این وبلاگ خیلی هم با جریان اصولگرایی نسبتی نداشته باشد و قضیه قضیه آن دزدی باشد که جلوی جمعیت می دوید و فریادمی زد دزد دزد!!!

1 Comment

  1. حامد عزیز!

    این چه طرز نتیجه گیری است که کرده اید یعنی یک اصولگرا نمی تواند با حسین درخشان و سیگارچی و به قول شما … ارتباط ایمیلی داشته باشد و فقط این اصلاح طلبان هستند که با این افراد ارتباط داشته باشند. از اینکه از جبهه اصولگرایی استان می خواهید دفاع کنید بر شما حرجی نیست اما اینگونه تفسیر کنید بر شما شایسته نیست. به هر حال همه را با یک چوب راندن درست به نظر نمی رسد چون در هر دو جبهه هستند کسانی که با معیار های آنان همخوانی ندارند.
    ————————
    دوست عزیز
    من نمی دونم نتیجه گیری شما بر چه اساس بوده است. مطمئنا من هم اصل ارتباط با هر فردی را رد نمی کنم ولی وقتی فردی مدعی اصولگرایی است ولی در قالب همان “…” که ننوشتم تعاملات و راهبردهای خود را براساس دیگری جلو می برد بلاشک نمی تواند در جرگه اصولگرایان جایی داشته باشد. من نگفتم نویسنده این وبلاگ اصولگراست و یا اصلاح طلب است گفتم این شیوه و ادعا با اصولگرایی همخوانی ندارد
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *