حامیان جریان فتنه سبز با نزدیک شدن یوم الله ۲۲ بهمن باز هم با تحقیر ملت فهیم ولایتمدار ایران اسلامی حضور پرشکوه ملت را زیر سوال می برند ولی غافل از آنکه حنای آنان دیگر رنگی ندارند چه سبز چه سیاه!!

پ.ن: جزئیات تلاش برای ترور خاتمی

3 Comments

  1. ربط وبی ربط says:

    سلام.
    آقای کبودوند مطلبی که این چند وقته پیش آمده و آن این است که حدود یک ماه پیش حدود ۲۰ الی ۳۰ مغازه در بازار قزوین مورد دستبرد قرار گرفت و همین هفته هم چند مغازه در بازار به آتش کشیده شد.البته از این دست موارد در یکسال گذشته کم پیش نیامده است!
    ۱- آیا این مسئله جزء مواردی هست که شورای شهر نسبت به آن نوعی مسئولیت داشته باشد و واکنش نشان دهد؟
    ۲- آیا به نظر شما مالیات که از مردم گرفته میشود نباید صرف امنیت مردم شود ؟
    —————–
    نویسنده محترم
    با توجه به پیگیریها و اطلاعات به دست آمده نحوه سرقت مغازه ها و همچنین نحوه آتش سوزی اخیر بازار کاملا بر عمدی بودن و جهت دار بودن آن دلالت دارد همچنین قوطی ریکا که حاوی بنزین بوده در محل آتش سوزی پیدا شده است نمی دانم ربط دارد یا بی ربط است ولی واکنش و مسئولیت پذیری با پیگیری یک موضوع امکان پذیر است نه واکنشهای احساسی
    حامد کبودوند

  2. ربط وبی ربط says:

    سلام مجدد.آقای کبودوند اگر من درباره مطلب سرقت در بازار برای شما نوشتم با آگاهی از شخصیت تلاشگر و خدمتگذار شما بود و نه از روی احساس.باید قبول کنید که شما و امثال شما تیغ برا تری دارید نسبت به عوام و با توجه به موقعیت شما در شورای منتخب شهرو موارد دیگر.مطلب دیگر اینکه باز کردن بیست الی بیست و پنج مغازه زمان زیادی میبرد.به نظر شما نباید حد اقل نیروی انتظامی برای حفظ جان و مال مردم حد اقل چند گشت در محدوده بازاردر طول شب برقرار کند ( با توجه به مسائل پیش آمده در طول یکی دو سال اخیر)؟ آیا این درخواست احساسی است؟
    ——————-
    نه برادر منظور من این نیست که این خواسته بجا نیست بلکه با توجه به اینکه برخی از این موارد از جمله آنکه دو مغازه متفاوت ولی متعلق به یک نفر دچار حادثه شده است نیازمند بررسی اطلاعاتی امنیتی است صلاح است این پیگیری ها نامحسوس و با دقت انجام شود و احساسات در آن کمتر دخالت کند. در عین حال منتظر اخبار خوبی در این خصوص با توجه به کشف برخی سرنخ ها باشید
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *