مخالفان دولت نهم پس از آنکه نتوانستند با هجمه فراوان تخریب ها و سیل تهمت ها و توهین ها موج روانی خود را در انتخابات ایجاد کنند تلاش دارند با خودزنی و مظلوم نمایی ، وجاهت نداشته را کسب نمایند حال آنکه ملت فهیم ایران هوشمند تر از آن هستند که نتوانند مس را از طلا تشخیص دهند .

خودزنی هایی چون پاره کردن بنرهای تبلیغاتی ، شایعه توزیع پوسترها و تراکت های تخریبی و امثالهم وصله ای نیست که به ستادهای مردمی و حامیان مخلص و واقعی دکتر احمدی نژاد بچسبد و بی شک ملت شریف ایران در ۲۲ خرداد ماه پاسخ قاطعی به این شیطنت ها خواهد داد.

7 Comments

  1. تخریب همیشه بد است حال بر علیه هر کس باشد ۴ سال پیش و دور دوم انتخابات چه ها با هاشمی شد
    . من شخصا از هاشمی همان اندازه خوشم نمی آید که از احمدی نژاد خوشم نمی آید
    ————-
    دوست عزیز لطفا حاقظه تاریخی خود را مجددا مرور فرمائید. شبنامه های آن دوران را هنوز دارم.!
    حامد کبودوند

  2. خوشم می یاد که تو فضا سیر می کنی و دوست هم نداری از اون بالا بالاها بیای پائین. نکنه شیشه زندی بالا ناقلا؟ محمود جون داره می ره هاااااا . یه ضرب المثل معرفه که میگه : باد آورده را باد می برد 🙂
    —————–
    ما مثل امثال شما نیستیم که با هر بادی اونطرفی بشیم ما بر سر اعتقاداتمان راسخ هستیم و خداوند با راسخون است.
    ناجوانمردانه تر از اینها هم نتوانسته در ما خللی وارد کند. شما به فکر خود باشید
    حامد کبودوند

  3. پاسخ به مرد هميشه راسخ says:

    راسِخَ – راسخو -راسخون ، راسخان- راسخین- راسختیان . با همین راسخ بودنتان است که دهن ملت را صاف کرده اید. تو یکی از دیوار نویسی هاتون نوشته بودید “احمدی نژاد دزدی نکرد”. کاش احمدی نژاد دزدی میکرد اما میلیاردها دلار به فنا نمی رفت. کاش احمدی نژاد دزدی می کرد اما مردمش در رفاه می بودند. کاش احمدی تژاد دزدی می کرد اما کارخانه ها ورشکست نمی شدند و کارگرهایش بیکار نمی شدند. کاش …
    ————————
    به قول مرعشی اونها و شماها که دزد بودید هم مردم در رفاه نبودند ، ۶ میلیارد گم ناقابل گم شد و آب تو دل کسی تکون نخورد ، کارخاونه ها ورشکسته شدند و هزار و یک کثافت کاری دیگه.انصاف که هیچ ولی عقل خوب چیزیه
    حامد کبودوند

  4. می بینم که حسابی ضایع شدی!!!!!
    الان کیه که تخریب می کنه اونم جلوی ۵۰ میلیون آدم. این آقا قوه قضاییه س؟اصلا به چه اجاز ه ای پرونده رهنورد رو از بایگانی درآورده؟؟؟؟؟اگه هم مشکل داشت می تونست شکایت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/اینقد شعور نداشت که وسط حرف موسوی می پرید!!!!!
    واقعا متاسفام که همچین رییس جمخوری داریم که موقعی که کم میاره مثل چاله میدونی ها به ناموس طرف گیر میده.!!!یکی باید بپرسه که فاطمه رجبی چطوری یهوووووووووو استاد شده!!!!!!!!
    ———————–
    عجب از ۳ ماه پیش هر چی خواستید گفتید حالا که واقعیت ها گفته میشه استاد اخلاق شدید. جمع کنید مردم فهمشون خیلی بیشتر از فیلم بازی شماهاست .
    حامد کبودوند

  5. می بینم که وقتی کم میاری مثل استادت بازی در میاری !!!!مثل خودشم حرف میزنی
    واقعا متاسفم هم واسه خودم هم واسه خودت . راست می گی مردم اینقدر فهمشون بالا نرفته که سطحی نگری رو بزارن کنار .
    اگه هاشمی واقعا اینجوری باشه! اگه ناطق اینجوری باشه که اینا نماینده رهبری اند ===> عدالت ولایت فقیه توش خلل وارده و در نتیجه انقلاب فینیش .
    پس در نتیجه رهبرتونم رفت زیر سوال .
    حالا بگو از کی همایت میکنی رهبری یا استادت؟؟؟؟؟؟
    دیدی که کلن رفتی زیر سوال!!!!!!!!!!
    ———————
    جناب استاد
    طلحه و زبیر هم نماینده رسول اکرم بودند عایشه هم همسر نبی خدا بود یعنی به اسلام خللی وارده ، بابا فرض کن فقط فرض کن طرف صحبتت یه خورده فقط یه خورده میفهمه !! همین.
    حامد کبودوند

  6. از حرف شما قانع شدم (گرچه قیاس مع الفارق بود و باید اقدام رهبری رو بعد از اثبات جرم یا عدم اثباتش ببینیم (که واقعا واسه من دیدنیه!!!)))
    شما هم خوبه یاد بگیری و به نظر طرف مقابلت احترام بذاری نه اینکه مثل بعضیا مغلطه کنی!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *