امروز طی نامه ای سوالاتی را از یکی از نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی مطرح کردم که نمی دانم پاسخی خواهند داد یا خیر اما بهر حال متن آن بدین شرح  می باشد:

باسمه تعالی

 

نماینده مردم محترم قزوین در مجلس شورای اسلامی

جناب آقای حجت الاسلام قدرت ا… علیخانی

 

با درود و سلام بر ارواح مطهر امام راحل عظیم الشأن و شهدای والامقام ایران اسلامی و آرزوی توفیق روزافزون برای تمامی خدمتگزاران صدیق ، تلاشگر و عدالت خواه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

اینجانب بعنوان جوان ترین عضو شورای اسلامی شهر قزوین از جنابعالی که مُسن ترین نماینده مردم محترم قزوین در مجلس شورای اسلامی هستید و سوابق فراوان حضرتعالی بر همگان روشن و مشخص است سؤالاتی داشته وامیدوارم تفقد نموده و پاسخ فرمائید. البته این سؤالات جنبه شخصی داشته و ارتباطی به جایگاه حقوقی اینجانب ندارد.

همانطور که مستحضر هستید قریب به ۲۰ ماه است که عده ای به بهانه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ، اعتراضات و اغتشاشاتی را دنبال نموده اند که نتیجه ای جز تخریب اموال عمومی و خدشه دار کردن وجهه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ریختن خون بیگناهان نداشته است که آخرین آنها در ۲۵ بهمن ماه سال جاری روی داد و فضاحت و نامبارکی اینگونه حرکات که پیرو فاجعه جانگداز عاشورای ۸۸ بود به حدی شد که خیل عظیم امت حزب ا… و بسیاری از فعالان سیاسی اقدام به محکوم کردن آن نمودند که از آن جمله است اظهارات حجت الاسلام منتجب نیا که از نظر سیاسی به دیدگاه های شما نزدیک هستند فلذا با این تفاسیر مایلم نقطه نظرات و مواضع صریح جنابعالی را در خصوص این اقدامات ، دعوت کنندگان این اتفاقات و صادرکنندگان بیانیه های مربوط به این اغتشاشات را بدانم.

همچنین با توجه به تمامی اتفاقات روی داده و اعلام مواضع آقای میرحسین موسوی ، آیا همچنان همانند ایام انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری حمایت شما از ایشان پابرجاست یا خیر؟

و نهایتا در زمان انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری ، فیلمی از جنابعالی در محل دانشگاه آزاد اسلامی منتشر گردید که در آن با ذکر الفاظ و قسم جلاله ، بیان داشتید در صورت عدم توفیق جناب آقای هاشمی رفسنجانی در انتخابات اقداماتی انجام خواهید داد ، خواهشمند است در خصوص صحت این فیلم و عینیت قسم های جلاله مذکور توضیحاتی بفرمائید.

با تشکر

   حامد کبودوند

5 Comments

  1. سلام
    احسنت، بسیار نیکو و خوب بود
    این هم روشی است که انشا الله با اطلاع رسانی رسانه ای امتداد تجمع باشد و باعث رسوایی شیخ قدرت
    اگر چه نسبت به تجمع انتقاداتی داشتید و به شما تاختند ولی میبینم که طبق گفته های خودتون بر اساس و اصل انتقاد به علیخانی پایبند هستید که اتفاقا زمان بسیار خوبی را هم برای این نامه انتخاب کردید
    برقرار باشید و پایدار

  2. با سلام
    من که فکر میکنم اگر ایشان پاسخ دهند به صورت ناقص و کلی گویی خواهید بود.البته من امیدی به پاسخگویی ایشان به سوالات شما ندارم.

    البته کار قشنگی است

    همیشه پایدار وموفق باشید

  3. دو کلام حرف حساب says:

    اگر نظر من رو می تونی منتشر کنی اون بنده ی خدا هم می تونه حرف دلشو بزنه!

    یاحسین میرحسین

    مرگ بر دیکتاتور مرگ بر دیکتاتور
    —————-
    بله مرگ بر دیکتاتور دیکتاتوری اقلیت بر اکثریت مرگ بر کسی که با توهم آبروی نظام را برد مرگ بر کسی که منافقین جنایتکار و وطن فروش مثل رجوی از او حمایت کردند
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *