“اگر قرار بود جمهوری ایرانی این مملکت را به استقلال برساند زمان مصدق رسانده بود، تنها چیزی که ایران را سربلند و پیروز کرد اسلام و حسین بن علی است، قباله این مملکت حسین بن علی است.”

به گزارش شبکه ایران، آیت الله جوادی آملی گفت که جمهوری ایرانی نمی تواند مملکت را به استقلال برساند.

وی که در جمع فرمانده و مسئولان انتظامی استان قم سخن می گفت با اشاره به طرح شعار “استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی” اظهار داشت: اگر قرار بود جمهوری ایرانی این مملکت را به استقلال برساند زمان مصدق رسانده بود، تنها چیزی که ایران را سربلند و پیروز کرد اسلام و حسین بن علی است، قباله این مملکت حسین بن علی است.

این استاد حوزه علمیه قم همچنین تاکید کرد: همه ما موظفیم که نظام اسلامی را که برابر با رهاوردهای انبیای الهی است، حفظ کنیم.

گفتنی است آیت الله جوادی آملی چندی پیش نیز در دیدار با تعدادی ار دانشجویان دانشگاه های کشور، خطاب به آنها گفته بود: شما بایستی در این خصوص به سخنان مقام معظم رهبری توجه کنید و گوشتان به حرف‌های ایشان باشد و ببینید که ایشان چه می‌گوید.

وی همچنین در این دیدار، در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان حاضر در جلسه مبنی بر اینکه شائبه‌ و شایعه‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه حمایت وی از مقام معظم رهبری بعد از انتخابات نامحسوس شده است، گفته بود: شما اصلا به این حرف‌ها توجه نکنید و اصلا این‌طور نیست.

با این حال پس از آنکه آیت الله جوادی آملی اعلام کرد که دیگر در نماز جمعه قم به عنوان امام حضور نخواهد یافت، برخی رسانه‌ها در صدد آن بر آمدند تا این اقدام را به نشانه بروز اختلافات میان ایشان و شخصیت‌های برجسته نظام عنوان کنند.

منبع

2 Comments

  1. آوانگارد says:

    دومین شماره ی نشریه ی فرهنگی آوانگارد منتشر شد.
    در این شماره پرونده ای در باب تجدد ادبی تشکیل شده و به موازات آن مطالب و نوشتارهایی باموضوعاتی چون، ماه محرم، تعزیه، شب یلدا و …مطالب تاریخی و فرهنگی مختلف به قلم بزرگانی چون:
    دکتر عبدالحسین زرین کوب
    دکتر غلام حسین یوسفی
    دکتر پرویز ناتل خانلری
    دکتر سعید نفیسی
    دکتر احمد محمدی
    دکتر یعقوب آژند
    علامه فقید وحید دستگردی
    مترجم ماندگار مرحوم سیدرضا سید حسینی
    شاعر فرهیخته محمدتقی بهار
    و …..
    امیدواریم مطالب آوانگارد لیاقت حضور شما را در تارنمای این نشریه داشته باشد
    آدرس اینترنتی شماره ی دوم آوانگارد:
    http://avantgrade-mag.blogfa.com/cat-2.aspx

  2. تو چرا از یزید زمان حمایت می کنی !
    ——————-
    آنانکه حسین (ع) را سر بریدند در فرات غسل کرده بودند و به آرزوی بهشت بر فرزند رسول خدا تاختند و او را خارجی نامیدند و هم اکنون نیز جانشین امام زمان را اینگونه خطاب می کنند.
    امان از جاهلان روزگار و عاشقان دنیا
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *