می خواستم از وضعیت آلودگی های سطح شهر پس از عزاداریها مطلبی بنویسم که اخبار وقایع دردناک دیروز تهران حالی برایم نگذاشته است. واقعا برایم جای سوال است که سوت و کف در روز عاشورا اعتراض به چیست؟ از دوستان منصفی که اینگونه لشکرکشی های خیایبانی را نوعی اعتراض می دانند می پرسم این اعتراض به چیست؟ وقتی روحانی نمای نیویورک نشین در مصاحبه با نشریه اشپیگل به صراحت می گوید نظام جمهوری اسلامی ساقط خواهد شد! دیگر چه چیزی باقی خواهد ماند؟ البته حرکت کور و فتنه بزرگی که دیروز در تهران روی داد به عنایت امام زمان (ع) باعث روشن شدن خط اصلی این اغتشاشات و منزوی شدن بیش از پیش امویان زمان خواهد گردید و ملت فهیم و شریف ایران داغ آرزوی باطل امویان را بر دلشان خواهند گذاشت.

خداوند ما را قدر دان نعمت والای ولایت فقیه و مصداق بارز آن در این زمان ، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) بگرداند. آمین

9 Comments

  1. آقای کبودوند من به جای شما بودم می رفتم استغفار می کردم و دهانم را هم آب می کشیدم که به خاطر دو روز دنیاکسانی را اموی خواندم که بی هیچ سلاحی آن هم در روز عاشورا به فرض اینکه شعاری هم داده باشند به خاک و خون کشیده شدند خودت را اینقدر گول نزن در روز عاشورا این یزید است که خون می ریزد و این حسینی ها هستند که خونشان ریخته می شود نهاموی ها در روز عاشورا این مظلوم بی دفاع و بی سلاح است که حسنی نامیده می شود نه گارد و بسیج و نیروی انتظامی تا بن دندان مسلح و حکومت بهره مند از قدرت و سلاح .آقای کبودند این کامنت را نگه دار برای ان روزی که همین خون های ریخته شده دامن امثال تو را می گیرند
    ——————————
    اگر زیارت عاشورا را خوانده باشید می دانید که امویان هستند که این ایام را مبارک می دانند و با سوت و کف شادی می کنند. امویان چه در زمان عاشورا و چه امروز با سوت و کف و هلهله محکوم به فنایند . چه کسی ماشینهای پلیس را آتش زد؟ چه کسی بسیجی ها را زیر مشت ولگد گرفته بود؟ چه کسی سوت و کف می زد؟ دوست من به آغوش ملت فهیم و اسلامی ایران برگردید هرکسی با حسین (ع) در افتاد ور افتاد.
    حامد کبودوند

  2. حالم از این مرام متعصب وطالبانی ات به هم می خورد تو سوت و کف را دیدی و خون ریختن مردم را ندیدی پاره کردن عکس امام را دیدیدی و شکستن شیشه حسینیه اش را ندیدی.
    ————————-
    چقدر جالب تاریخ تکرار می شود. در صفین هم امویان گفتند علی (ع) عمار یاسر را به کشتن داد و باعث شد خونش ریخته شود. در صفین هم قرآن ناطق را رها کردند و به کاغذها چسبیدند. اندیشه و راه امام راحل با سوت و کف در عاشورا هم خوانی ندارد. من از مرام و تعصب شما حالم بهم نمی خورد فقط آرزو می کنم منصفانه و بدون اغراض به مسایل بنگرید.
    حامد کبودوند

  3. دلیل رفتار هنجار شکنانه بعضی از شهروندان را باید در رفتارهای افراطی برخی تازه به قذرت رسیده ها جستجو کرد که خود را نه خدمتگزار مردم بلکه قیم مردم تصور می کنند و ظرفیت کوچکترین انتقاد را ندارند
    ———————-
    میشه مصادیقی از این قیم بودن را بفرمائید.
    بیش ۴۲۰۰۰ مورد از انتقاد گرفته تا توهین و سیاه نمایی در طول دولت نهم اتفاق افتاد که حتی یک هزارم آن در دولت قبلی روی نداده بود ولی دولت کوچکترین برخوردی با آنها نکرد.
    حامد کبودوند

  4. نداشتن دید مساوی در اصول قانون اساسی و سیاست یک بام و دو هوا عامل اصلی این حوادث است. اگر از روزهای اول بعد انتخابات به معترضین بر طبق اصل ۲۷ قانون اساسی اجازه راهپیمایی داده میشد و نماینده ای از ایشان در صدا سیما حضور پیدا میکرد خیلی از این حوادث اتفاق نمی افتاد. متاسفانه خیلی از ما ها تمام اصول قانون اساسی را در ولایت فقیه خلاصه کرده ایم.
    ———————–
    در کدام یک از اصول قانون اساسی آمده است که برای اعتراض به نتیجه انتخابات باید به خیابانها ریخت؟ مشکل انتخابات نیست وقتی شعارهای وقیحانه و ساختارشکنانه اغتشاشگران را ببینید متوجه خواهید شد نیت این اغتشاشات انتخابات و قانون اساسی نیست. متاسفانه خیلی از ما فقط برداشتهای خودمان را در اصول و قوانین دنبال می کنیم.
    حامد کبودوند

  5. سوت و کف زدن که جائز نیست. ولی ریختن ریختن خون جائزه!!!
    در ضمن، روحانی نما اونیه که الان داره جوونا رو به خاک و خون می کشه و فکر می کنه نایب امام زمانه.
    کشک چه و مشک چه. همه دیدن که حفظ حکومت از حفظ دین هم مهم تره واسه این آقایان.
    —————–
    امویان هم در صفین گفتند علی (ع) عماریاسر را به کشتن داد و خونش را ریخت. مطمئن باشید ملت فهیم ایران دین و حکومت اسلامی را که برای آن فراوان شهید داده اند براحتی رها نمی کنند.
    حامد کبودوند

  6. اصل ۲۷ قانون اساسی: تشکیل‏ اجتماعات‏ و راه‏ پیمایی‏ ها بدون‏ حمل‏ سلاح‏ به‏ شرط آن‏ که‏ مخل‏ به‏ مبانی‏ اسلام‏ نباشد آزاد است‏.
    اعتراض به نتیجه انتخابات دو شرط اصل ۲۷ قانون اساسی را دارد. پس طبق اصل ۲۷ می توان به نتیجه انتخابات به صورت راهپیمایی مسالمت آمیز اعتراض کرد.
    مشکل اینجاست یه جای دفاع از تمام اصول قانون اساسی معترضین را اغتشاش گر می نامیم. با این کار فقط به افراد افراطی میدان میدهیم همانطور که در روز عاشورا اتفاق افتاد.
    ——————–
    اتفاقا مشکل شما همین جاست. شنبه فردای انتخابات که اغتشاشگران آنگونه شهر را به آشوب کشیدند و اموال مردم را آتش زدند چه کسی تقاضای راهپیمایی کرده بود که با آن مخالفت کردند ؟ چرا اول به خیابانها می ریزند و پس از آن دنبال مجوز می روند؟
    پس از آرام شدن آشوبها چه کسی تقاضای راهپیمایی کرد که با آن مخالفت شد؟
    مشکل مجوز و راهپیمایی نیست مشکل تمامیت خواهی اقلیتی است که برای ادعاهایش حتی یک مستند هم ارائه نکرد.
    حامد کبودوند

  7. در مورد افرادی که شنبه بعد از انتخابات تظاهرات کردند چون در مورد هویت آنها اطلاع دقیقی نیست نمیشود اظهار نظر کرد ولی در مورد ۲۵ خرداد که تقاضای مجوز شده بود.
    باید قبول کرد جمهوریت فقط انتخابات نیست حق اقلیت را محترم شمردن (بر فرض شک برانگیز اینکه اقلیت باشند) نیز جزو جمهوریت و دمکراسی است. همچنین اسلام فقط ولایت فقیه یا ولی فقیه!! نیست. حرمت آبرو و خون افراد نیز جزو اسلام است.
    —————————
    چطور هویت آنها مشخص نیست علائم و شعارهای آنها کاملا واضح بود خدا را شکر هنوز عکسهایش را می توان در اینترنت پیدا کرد.
    در خصوص ۲۵ خرداد هم مشخص است وقتی فضای کشور ملتهب است و انجام هر تجمعی خواه قانونی و یا غیرقانونی امکان ایجاد آشوب را دارد طبق همان اصل ۲۷ قانون اساسی مجوزی صادر نخواهد شد تا فضای کشور آرام شود که اتفاقا بعد از آرام شدن هم کسی تقاضای مجوز نکرد. در ضمن آبرو و خون افراد که در اغتشاشات اخیر کشته شدند متوجه مستقیم کسانی است که بجای اعتراض قانونی به لشکرکشی خیابانی پناه بردند. داستان شهادت عمار یاسر و جنگ صفین را که می دانید! کدام حق اقلیت محترم شمرده نشد که اقلیت بخود اجازه داد جان و مال مردم را به تاراج و آشوب بکشاند. دوست من منصفانه به موضوعات بنگریم . من منکر ضعفها و کاستیها نیستم ولی اتفاقات بعد از انتخابات بدون شک فتنه ای دشمن شاد کن بود و ما نباید آتش بیار اینچنین فتنه های باشیم. شعارهای ساختارشکنانه آشوبگران و اهانت به رهبر انقلاب دل چه کسانی را خوش می کند و دل چه کسانی را خون می کند؟
    حامد کبودوند

  8. سلام.
    وحسین باز هم مظلومیتش تکرار شد.
    اینبار افرادی از جنس ظلم و یزید با سر دادن نام حسین(ع) در روز عاشورا ، هل هله کردند و جشن گرفتند و رقصیدند، تا باز هم درک کنم مظلومیت امام حسین (ع) را.
    اما این یک طنز است که بگوییم این جماعت با نتایج انتخابات مشکل دارند، اینها خواسته یا ناخواسته،با هدف یا فریب خورده ، قدم در راه مبارزه با دین و خدا گذاشته اند.
    اما یک نکته که این جماعت هنوز ان را درک نکرده اند:
    شیعیان در مذهب خویش مسئله ای به نام ولایت را دارند،که ولایت در هر زمانی هر حکمی که بدهد ، هر شیعه ای خود را موظف به اجرای آن حکم میداند،نمونه ‌ی تاریخی آن حکم میرزای شیرازی در مورد تحریم استعمال تنباکو است،که حتی در دربار ناصرالدین شاه هم تمام قلیان ها شکسته شد.و نمونه های بسیار دیگر..
    اما تعمیم همین قضیه به زمان حال را این جماعت در نظر نگرفته اند.
    اگر مردم امروز خود برای ساکت کردن این جماعت قدم پیش نمیگذارند، از برای ترس و یا بی طرفی نیست، بلکه از برای ولایت مداری است.
    پس یادشان نرود ،آرزوی هر مسلمان حقیقی ، همانا شهادت در راه خداست، و برای مسلمان ترس معنی ندارد.
    این جماعت بترسند از آن روزی که موج خروشان ملت و امت اسلام به فرمان حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) با شعار:
    “خونی که در رگ ماست ، هدیه به رهبر ماست” بر سرشان فرو آیند.
    و بدانند که روحیه ی عاشورایی روحیه ای است که ۷۲ نفر مسلمان بدون هیچ ترسی در برابر هزاران هزار نفر لشکریان کفر و یزید ایستادند و با شرافت و آزادگی خون خود را تقدیم خدا و ولی خدا کردند.
    با این روحیه مسلمانان،مطمئن باشند که قدم در راهی بیهوده نهاده اند.
    و بسیار متاسفم از این جهت که این جماعت بازیچه دست voa،bbc و افرادی از این قبیل کشته اند.انگلستان و آمریکایی که در طول تاریخ این کشور چه ظلم هایی بر این ملت کردند.رییس علی دلواری ،میرزا کوچک خان ،آیت الله مدرس،و… تنها نمونه هایی از شهدای معاصر این دشمنان دین و وطن هستند.
    پس بیایید از این راه مبارزه با دین و خدا و امام حسین (ع) دست بردارید که خدا توبه کنندگان انشا الله خواهد امرزید.
    در پناه خدا باشید

  9. نویسنده ی محترم. از خدا بترس. فقط همین. جواب ما رو مثلا دادی. به خدا که اعتقاد داری. نمیگی خدا هر لحظه که اراده کنه می تونه به اون دنیا ببرتت؟ اونوقت جواب اون رو هم واقعا همین جوری میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا اینکه شما از اون دسته ای هستید که خدای عزیزم در قران می که: قیامت را از خودشان دور میبینند. بله . شما هم مرگ و حساب بعد از اون رو از خودتان دور می بینید…….
    ———————
    امام علی (ع): حق را بپذیرید حتی از اهل باطل
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *