حتما کسانیکه در فضای سایبری همواره از تحریم و انزوای ایران همسو با اربابان آمریکایی و اسرائیلی خود حرف می زنند این را هم زاده فتوشاپ می دانند.

 

enzeva

امام خامنه ای: سعی کنید با اتکا به قرآن ، نوشته های استاد مطهری و نوشته های فضلای بزرگ و فضلای جوان حوزه ها، بطور روزافزون سطح معارف خود را ارتقا دهید

6 Comments

  1. حامد آقای کبودوند.حال داری ظاهر نمایی می کنی.منظور من در انتقاد قبلی این بود که شما به سبب منتخب بودن مردم به اینجا رسیدی یعنی چند شرکت تاسیس کردی پروژه های بزرگ رو برای این شرکت هات گرفتی نه به سبب شایستگی هات.آیا به رقم چند سال کار کردن آقای سعید خورشیدی در صدا و سیما ایشان اینقدر سابقه مدیریتی پیدا کردند که بشوند معاون مدیر کل.آیا این شایسته سالاری است؟ این انتخاب به سبب دوستی با آقای حق شناس نیست.بد نیست شما بجای دفاع به آقای حق شناس گوشزد کنید.
    —————
    باز هم معلوم شد که غرض ورزی و کم اطلاعی با شما عجین است ، تاریخ ثبت شرکت و عضویت در شورای شهر را هر انسان ساده و منصفی می تواند تشخیص دهد و دروغگویی و مغرضانه نوشتن را هم همینطور با نگاهی به فعالیت بنده در قبل از شورای شهر آنچه عیان می شود دروغگویی منافقانه کسی است که باید به و گوشزد کرد
    حامد کبودوند

  2. پس بد نیست جواز های تاسیس های شرکت خود و همچنین قراردادهای پروژه های میلیونی خود رو قضاوت مردم رو نمایی کنید تا عوام ببینند که ما منافقانه غرض ورزی می کنیم یا شماها ظاهر نمایی جناب کبودوند.حال که بخودت رسید دیگه از اقای خورشیدی هم دفاع نمی کنی؟اصولا” هم همینطوره که عرصه هر زمان تنگ آید آدمی به فکرش فقفط خودش هستش.منتظر رونمایی شما و شفاف سازی های شما هستیم.
    ——————
    باز هم که توهم و دروغگویی خود را به رخ دیگران می کشید در نظر قبلی هم گفتم سوابق سعید خورشیدی در صداوسیما انقدر روشن هست که جز کوردلان منافق بقیه براحتی انرا رصد می کنند من هم سوابقم روشن و مشخص است اما شما که جرات ندارید حتی خود را معرفی نمایید سوابقتان چیست؟ جز دروغگویی و تهمت کار دیگری بلد هستید؟کسی که ریگی به کفش ندارد از بیان شخصیت واقعی خود ابایی ندارد شما چطور؟
    حامد کبودوند

  3. سلام شما هم مثل من هر روز به وبسایتتون سر میزنید تا ببینید که مردم چه نظرلتی رو دادند و پاسخ هم هم بدید.بهتر نیست که اینقدر به این کار علاقه دارید و کلی هم جهت خنثی سازی انتقادات بر علیه خودتون در این وب سایت، بیشتر پاسخ ارباب رجوع هایتون رو بدید.حداقل یک مورد رو می شناسم که در حدود ۴ الی ۵ ماهی هست که قرار شما کارشون انجام دهید که به هر نحو ممکن تا حالا از دستش در رفتید.به نظر من شما اون وجهه عدالت خواهی که می گفتید رو از دست دادید.
    ————–
    باز هم دروغگویی!! اولا شورای شهر کار کسی را انجام نمی دهد که من بخواهم انجام بدهم بلکه راه کار قانونی را به ارباب رجوع و مدیران اجرایی می گوید در ضمن من ترسی ندارم که فرار کنم تالار مردم شورای شهر جای پنهانی نیست اما کسی مثل شما حتما ریگی به کفش دارد که جرات نمی کند خود را معرفی کند و از ترس رسوایی دروغهایش فرافکنی و تهمت را نصب العین خود قرار داده
    حامد کبودوند

  4. جایی خوندم که به زودی وبلاگی در مورد تعاملات حامد کبودوند و خانم… راه اندازی میشه.واقعیت داره؟ البته با اونهمه ریش از حضرتعالی بعید بدونم.همسر گرانقدرتوت که فرزند شهید هستند باخبرند.
    —————
    آنرا که پاک است از محاسبه چه باک است از این بزودی ها کم نشنیدیم ، شما هم اگر ترسی ندارید از تعاملات خود!! چرا شخصیت واقعی خود را بیان نمیکنید؟ بعید بدونم خانواده تون باخبر باشند!
    حامد کبودوند

  5. سلام
    آقای کبودوند از تعاونی مسکن مطبوعات و این مبلغ کلان که اصلا معلوم نیست چی شده(سود)حرفی بزنید دفاعی کنید
    خوشحال میشم برام ایمیل کنید
    بطور جد بدنبال فقط مشکلات این مجموعه هستم امیدوارم منصفانه دنبال بشه اما بهتره که شما هم مستنداتون رو ارائه بدید
    امیدوارم خداوند همه ما رو هدایت کنه
    —————
    امیدوارم منصفانه بودن را در عمل هم ثابت کنید چرا که در ادعای اولتان دروغگویی محرز است!! وقتی ما ابلاغی از تعاونی مسکن نداریم چگونه صحبت از سود کلان!!! می شود خوشحال میشوم برایم از این ادعا بگویید. در ضمن ما که ادعایی نداشتیم تا مستندی ارائه کنیم بنده به احترام تمام همکاران مطبوعاتی اعلام کردم حاضرم برای تعاونی کاری بکنم ولی هیچ قراردادی به من ابلاغ نشد تا بتوانم کاری اجرایی انجام دهم. پس لطفا شما برای ادعاتون در خصوص این مبلغ کلان!!! اگه منصف هستید مستندی بیاورید
    امیدوارم خداوند همه ما رو هدایت کنه
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *