با نزدیک شدن به روز جهانی قدس این میراث ماندگار امام راحل (ره) دشمنان خارجی و مزدوران داخلی تمام تلاش خود را معطوف این روز وراهپیمایی باشکوه مردم ایران کرده اند.

آنها در جدیدترین ترفند خود تلاش می کنند با سنی خواندن فلسطینی ها و وابستگی آنها به سعودی ها این مردم مظلوم را از چشم ملت فهیم و مبارز ایران بیاندازند غافل از انکه سیاستهای تفرقه انگیز و اختلاف بین شیعه و سنی سالهاست که مطرود شده و با ارتقاء فهم و بینش مسلمانان چنین حربه هایی دیگر کارگر نیست و تازه مردم ایران در پاسخ به ندای امام راحل (ره) و حضور در راهپیمایی روز قدس نه تنها برای حمایت از مظلومان فلسطین و لبنان حاضر می شوند بلکه با حضور خود پشتیبانی و قدرت والای خود را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و رهبری عالیقدر و تلاش برای صدور انقلاب نشان می دهند.

در واقع باید گفت  دشمان نظام و انقلاب با دعوت مخالفان به حضور در راهپیمایی روز قدس باز هم دچار یک اشتباه استراتژیک شدند چرا که فکر می کنند از پتانسیل راهپیمایی روز جهانی قدس برای مخالفت با نظام اسلامی می توان استفاده کرد  اما وقتی با حضور پر صلابت ملت فهیم ایران مواجه شدند باز هم افسوس خواهند خورد.

7 Comments

  1. وقتی تو روز روشن شعار رو تحریف میکنی معلومه که رای موسوی رو هم تو روز روشن می دزدید. نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران. اخوی مردم ایران دیگه اون مردم سابق نیستند که فریب اوباشی مثل تو و احمدی نژاد و دارو دسته اش رو بخوره.
    ——————-
    از کی تا حالا شعار ها اختصاصی شده و بیان یک شعار یعنی تحریف یک شعار دیگر؟؟ همین توهمات را دارید که دروغ بزرگی چون تقلب را مطرح کردید. اتفاقا مطمئن باشید ملت ایران همچون گذشته یکبار دیگر به مدعیان دروغین اصلاحات نه می گویند و پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود
    حامد کبودوند

  2. میبینم که تو راه پیمایی روز آزادسازی ایران تو دهنی محکمی از ملت میلیونی ایران خوردید. سراسر تهران سبز بود و شعارشان مرگ بر دیکتاتور و نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بود. واقعا حضور مردم شگفت انگیز بود.
    ——————–
    البته خیلی رو می خواد که حضور میلیونها حامی و فدایی رهبر را که در راهپیمایی روز جهانی قدس حاضر شدند را ندیده گرفت ، احتمالا شعارهای مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر… امت حزب الله را در چهار راه کالج زمانی که یکی از نامزدهای شکست خورده قصد داشت وارد جمعیت بشود را هم اعلام حمایت مردم از وی خواهید دانست وقتی حضور ۴۰۰ نفر را در سیل خروشان راهپیمایان روز قدس در تهران را به سراسر سبز بودن تهران تشبیه می کنید توهم تقلب و دیکتاتوری چیز بعیدی نیست ولی مطمئن باشید حضور باشکوه و پرمعنای ملت فهیم ایران آخرین میخ بود بر تابوت تفکرات مدعیان دروغین اصلاحات.
    حامد کبودوند

  3. کی میخواید از این توهم بیرون بیاید؟ میترسم وقتی به خودت بیایی که خیلی دیر شده باشه و سوراخ موش هم گیرت نیاد.
    —————
    فعلا که مدعیان دروغین تقلب از ملت فهیم ایران چنان سیلی خورده اند که راه خانه را گم کرده اند چه برسد به راه سوراخ موش
    حامد کبودوند

  4. سلام
    یادش بخیر ساله ۸۰ بود قبله انتخاباته ریست جمهوری یادمه با چند تا از بچه ها جم شده بودیم تا باشما
    که اون موقع معلم کامپیو تر ما بودین مشورت کنیم.یادمه اون موقع خیلی برا آقای
    خاتمی احترام قائل بودین میگفتین فرقی نداره کدوم بشه هرکدوم یه خوبی دارن…….اون موقع میفهمیدمت
    چون هنوز مثل خود ما دانشجوو بودی و هنوز پست و مقام این کارو با هت نکرده بود که اینجوری از یه آدمه پستو دروغ گو حمایت کنی
    نمیدونم شاید قراره این رونده همیشگیه تاریخ باشه که آدما تا به جایی میرسن بعضی وقتا لازم باشه که خودشونو به ندونستنو نفهمیدنو
    این چیزا بزنن.دعا میکنم که یه روزی یه جایی برگردی و ببینی چی بودی و چی شدی…..اوون حامد کبودوندی که حق طلب بود نه فرد طلب
    ——————-
    نمی دونم من کی معلم شما بودم ولی به یاد نمی آورم در مقام دفاع از آقای خاتمی و یا حتی عدم نفی ایشون حرفی زده باشم شاهد مدعای من هم بحثهای داغ من و بعضی از بچه های مدرسه بود. پس بهتره بجای دروغگویی و تهمت به دیگران کمی متعقلانه بیاندیشید. منش سیاسی و روش کاری من از ابتدا همینگونه بوده و هست. پست و مقام من با رای مردم مشخص شده پس نیازی به ندانستن و نفهمیدن نداشتم و ندارم و اگر مورد انتخاب مردم بودم چون حق طلبی را شیوه خود قرار دادم. اگر شما از قشر فرهیخته دانشجو هستید چنین نگاهی دور از انتظار است که هر کسی را که موافق شما نیست را مورد توهین و تهمت قرار دهید.
    حامد کبودوند

  5. با سلام
    در مورد وحدت شیعه و سنی صحبت کردید خوبه در مورد اینکه چه کسی پیشنهاد هفته وحدت رو داد یه جستجویی در صحیفه امام انجام بدید وامروز ببینن حکومت با او چه رفتاری داشته!!.
    کسایی که هنوز طرفدار احمدی نژاد هستند از دو حال خارج نیستند.
    ۱- کسایی که در خوابند و چششون رو به حقایق بستند و دل به شعارای تو خالی خوش کرده اند.
    ۲- کسایی که از بودن احمدی نژاد ذی نفعن. من به شخصه به این آدم ها حق میدم که همه جوره و به هر شکلی از ایشون حمایت کنند. والا خود این افرادم میدونند چه خبره.
    ——————-
    نویسنده محترم
    شما که از صحیفه امام دم می زنید آیا امام (ره) به مردم توهین می کردند که شما براحتی حامیان رئیس جمهور را خواب می پندارید و یا به دنبال کسب منافع. شما بهتر بجای این افاضات چشم خود را به روی حقایق حضور پرمعنای ملت فهیم ایران باز کنید و مطمئن باشید که کم نیستند کسانی که بر اساس اعتقاداتشان از ولی فقیه و همه جریانهای مورد تائید ایشان حمایت می کنند . بی شک کسانیکه ازاین اعتقادات بهره ای ندارند تحلیلی جز توهین به ملت نخواهند داشت.
    حامد کبودوند

  6. در طول تاریخ مراجع شیعه همیشه موید مردم و مردم موید ایشان بوده اند. اگر آقای احمدی نژاد ۲۴ میلیون رای دارد چرا هیچ یک از مراجع به آقای احمدی نژادتبریک نگفت و بعضی از آنها مواضع تندی داشتند؟! اگر احمدی نژاد این همه مردمی بود هیچ وقت اینگونه مطرود مراجع و نخبگان جامعه نبود. اگر ایشان واقعا مردمی بود هیچوقت مسیر پاستور تا بهارستان را هوایی گز نمیکرد! و یا در مشهد با وجود اتوبوس هایی که برا بدرقه آمده بودند این قدر مهجور و تنها نبود. . یا مجبور نبود این همه دروغ ببافد و به افراد تهمت بزند.
    ————
    به خدا تعصب جلو چشماتو گرفته ، بابا قرن بیست و یکمه ، این همه فیلم و عکس از حضور احمدی نژاد با خودرو از پاستور تا بهارستان ، تلویزیون هم عمدا نشون داد تا اینگونه گیر شایعات نیافتید، مشهد هم که تصاویرش تیتر وزنامه ها بود استقبال مردمی از دکتر احمدی نژاد بینظیر بود. کی احمدی نژاد مطرود مراجع و نخبگان بوده است> لطفا یک یا دو نفر را تعمیم به عام ندهید.
    باور کنید می توان وسیع تر هم دید و اندیشید.
    حامد کبودوند

  7. اگر همه ی ما برای یک بار هم که شده به لحظه ی مرگمون که حتما خواهد امد فکر کنیم.خیلی در موضع گیری هامون دقت بیشتری خواهیم کرد. دوست عزیز ما با هیچ کس قصد جنگ نداریم چرا اینجور سر مسائل کوچک دنیوی آخرت خودمون رو به خطر بیاندازیم. به لطف خدا فکر کن که همیشه راه بازگشت به عشق رو باز گذاشته. به حق فکر کن. این دنیا خیلی زود میگذره. واقعا حرف دلم رو زدم. من شما رو نمیشناسم. چه فایده حالا یه حرفی بزنم که مثلا شما نتونی جوابی براش پیدا کنی. چی حل میشه ؟ جز اینکه عقده و نفاق رو چه در شما چه در خودم بیشتر کردم. ولی میتونم شما رو به نقطه ی مشترک هر دومون ارجا بدم. و اون خداست. و خدا حق هست. به حق فکر کن.خواهش می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *