با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه فرا رسیدن نوروز پاکی ها و عید خوبیها را تبریک می گویم.

fetr

اما بعد…

نماینده سابق مردم شریف قزوین در مجلس در آخرین مطلب وبلاگشان با زیر سوال بردن ریاست محترم جمهور دکتر احمدی نژاد بواسطه تبریک ایشان به حامد کرزای برنده انتخابات ریاست جمهوری افغانستان قبل از اعلام رسمی نتیجه نهایی انتخابات سوالی در ذهن من ایجاد کردند که چرا رئیس شورای سیاست گذاری ستاد میرحسین موسوی در قزوین تبریک خاتمی به موسوی را در روز ۲۲ خرداد و در حالیکه هنوز انتخابات تمام نشده بود را بدون اشکال می داند و حال تبریک دکتر احمدی نژاد به کرزای را پس از اعلام نتایج بازشماری آرا باعث خراب شدن وجهه سیاست خارجی کشور می داند آیا این تناقض های آشکار از نگاه های مغرضانه نشآت نگرفته است؟

البته ایشان در یک تناقض دیگر و به استهزاء می پرسند چرا در راهپیمایی روز جهانی قدس حامیان یک نامزد شکست  خورده زیاد شده اند البته بدون در نظر گرفتن این نکته که مثلا هزار نفر در مقابل میلیونها انسان عاشق ولایت چگونه به حساب می آیند ولی نمی خواهند بدانند جمعیت میلیونی حامی رهبر و دولت که همواره در صحنه ها حاضر بوده چرا در این راهپیمایی بسیار باشکوه تر حاضر شده اند؟

8 Comments

  1. من یک سوال خدمت شما دارم اگه شما میلیونی بودین و طرف مقابل هزار نفر چرا تا ۲۴ ساعت بعدش یا-و و جیمیل رو قطع کردن؟؟
    بعد این فیلم هایی که دراومده که یه چیزه دیگه رو نشون می ده می تونید یه سرچ ساده بکنید
    منتظر جواب شما هستم
    —————–
    اولا من نگفتم فقط هزار نفر گفتم مثلا هزار نفر پس به کلمات دقت کنید. ثانیا به کمک فتوشاپ و نرم افزار های دیگه خیلی چیزا نشون داده می شود. من خودم تهران بودم شما هم می توانید از شاهدان عینی بپرسید. با یه جستجوی ساده صحت گفتار من را در می یابید.
    حامد کبودوند

  2. جوابی واسه قطع اینترنت و SMS و … ندارید؟! معلومه که ندارید!
    ——————-
    چرا نداریم. وقتی براحتی با استقاده از اینترت و sms می توان به سازماندهی برای تعرض به جان و مال مردم استفاده کرد باید جلوی این سوء استفاده را گرفت. راستی چرا انگلستان وبلاگ ابطحی را فیلتر کرد؟ جوابی برای آن دارید؟
    حامد کبودوند

  3. مخلص جناب آقا حامد.
    برای ما دعا بفرمایید.
    یک نکته هم از برادر کوچکتر شما: سیاست اونگونه نیست که همه چی را صفر و صد بشود دید. حتی در نظام اسلامی.

  4. باید این را فهمید وقتی که دو دوست یا همفکربصورت غیر رسمی به هم تبریک می گویندفرق دارد با اینکه نماینده یک کشوربه کشور دیگر وبه صورت رسمی این تبرک را گفته باشد در ضمن خود افغانها معتقد هستند هنوز انتخابات تمام نشده وابهاماتی وجود دارد که باید پاسخ گفته شود چند ماه است که شمارش شش ملیون رای ….به هر حال دعا کنیم که همواره در راه حق وعدالت وبا چشمهای باز باشیم وگر نه به شدت خسران خواهیم کرد
    ——————
    نویسنده محترم
    تبریک گفتن دو دوست با اینکه فردی فرد دیگری را به عنوان رئیس جمهور معرفی کرده و به وی تبریک بگوید و بیانیه صادر کند و ….. خیلی فرق دارد. ما هم دعا می کنیم تعصب و غرض ورزی را کنار گذاشته و واقع بین باشید.
    حامد کبودوند

  5. يك هم مدرسه اي سابق says:

    کبود تو شدی نماینده شورای شهر قزوین؟
    حیف اون شهر با بیش از هزار سال فرهنگ و تاریخ که تازه به دوران رسیده ای مثل تو باشه نمایندش. این هم از معجزات دولت احمدی است. بی خود نیست کور شدی و هیچ چیز نمی بینی. همون که خدا گفت ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم

  6. چرا شما همش به این اشاره کردین که خانواده شهید هستین ؟یا همسرتون فرزند شهیده؟
    موفق باشین در کارهاتون ان شاالله
    ——————-
    اولا همش نیست بلکه یک باره ثانیا آدم باید اتفاقات مهمی که براش می افته را بگه البته من افتخارم اینه.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *