اینجا ایران است

حاکمش نائب امام زمان ، پاکترین رهبر جهان است

قدرت جوانانش کابوس اهریمنان است

اینجا اجناس گران است  چون ایران در تحریم دشمنان است

اما ایرانی صبور و قهرمان است

و هدفش از زندگی نان نیست حفظ ایمان است.

اینجا چراغی روشن است

299323_10152487902270578_237743395_n

3 Comments

  1. سلام قشنگ بود انشالله دلها صاف شه حرفا با عملا نزدیک شه. همتها بلند شه و یه جو از غیرت دهه ۶۰ در وجود ما دمیده شه. بساط ریا کاری , کارهای نمایشی و شو محدود بشه بچسبیم به کار. یاعلی

  2. ذولقدر نژاد says:

    آقای کبود وند شما که داعیه ی ولایت پذیری داشتی میگفتی باید پشت سر ولایت حرکت کرد، چطور پس از انتقاد مستقیم آقا به اقدام غیر قانونی و غیر شرعی رییس جمهور (دقیقا طبق بیانات آقا) یه مطلب ننوشتی؟ چرا شما که فتنه را میگفتی که اتفاقا خوب هم میگفتی این اینحرافات را نمیگویی؟؟
    امروز آقای احمدی نژاد از چاوز بیش از حد به قول حضرت آیت الله سید احمد خاتمی نائب امام خامنه ای در نماز جمعه تعریف کرد!!! چرا انتقاد نمیکنید؟؟ اینها نشانه ی چیست؟ چه نتیجه ای باید از این که شما از صف ولایت عقب افتاده ای گرفت؟
    ما با عنصر اعلای ولایت به لطف خدا در دهان هر منحرف و نان به نرخ روز خوری خواهیم زد.
    مرگ بر منحرف بی حیا.
    مرگ بر منافق
    مرگ بر جریان انحرافی
    مرگ بر ساکتین در مقابل احراف
    مرگ بر ساکتین فتنه
    مرگ بر رییس جریان انحرافی
    مرگ بر فاسدین اقتصادی
    درود بر ولایت
    درود بر ولایت
    درود بر ولایت
    وای به آن روزی که آقا نصیحت هاشان تمام شه که ان روز جریان انحرافی را با تمام ایادی اش در همه ی شهر ها درس عبرتی بهشان میدهیم که از منافقین و بنی صدر بدتر باشد.

    1. یکی از نشانه های بصیرت ، تشخیص بهنگام و صحیح پیروی از ولایت است و یکی از نشانه های نفاق دروغگویی و بدون استناد حرف زدن است. خداوند همه را از نفاق دور گرداند و نعمت بصیرت را عطا فرماید.
      اولا این نقل قول حجت الاسلام سید احمد خاتمی به چه استنادی است؟ ثانیا شمایی که ادعای پیروی از ولایت دارید!!! مگر حضرت آقا نفرمودند مطالب را اصلی و فرعی کنید و درست تشخیص دهید کدام مطلب فرعی است و به آن دامن نزنید، مگر نفرمودند هر کسی آرامش را برهم زند قطعا خیانت کار است ، مگر نفرمودند حوادث قم و حرم امام (ره) اشتباه است پس بدون شک کسانیکه آگاهانه یا ناآگاهانه در زمینی بازی می کنند که مورد تایید مقام معظم رهبری نیست خائن هستند و مرگ بر خائنین ، اگر کسانی بخواهند با موضوعات گوناگون آرامش جامعه را برهم زنند سربازان بصیر ولایت براحتی فریب این التهاب سازی ها را نخواهند خورد. توصیه می کنم کمی بیشتر تاریخ معاصر ایران و تفکرات گروهک فرقان و جریان منحوط منافقین قبل از سال ۶۰ و اقدامات شهید مظلوم بهشتی را مطالعه کنید اگر مثل ما به این باور هستید که پیروی از ولایت تنها مسیر سعادت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *