شب گذشته در جلسه شورای شهر در خصوص وضعیت نابسامان تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر به بیان نطق پیش از دستور پرداختم که متن آن به این شرح است.

قزوین در قرق تابلوهای تبلیغاتی

4 Comments

  1. با سلام خدمت شما آقای کبودوند عزیز
    من هر وقت در جایی بحثی در مورد تابلوهای تبلیغاتی شهر قزوین میشود یاد تبلیغات کنگره شهید برونسی در قزوین می افتم که ما مجری آن بودیم و جهت اطلاع رسانی آن برنامه روی تابلوهای تبلیغاتی فیکسچر حساب کرده بودیم و حتی تعداد زیادی از آنها را رزرو کرده بودیم ولی متاسفانه چون موسسات یا اشخاصی پولهای خوبی پرداخت کردند(چون برنامه ما فرهنگی بود معاف از پرداخت پول بودیم) موقع تبلیغات تقریبا” تمام فیکسچرها پر شده بود .
    ما هم از این موضوع بسیار ناراحت شدیم و در یک اقدام انقلابی(البته چند مورد) خود شخصا” نسبت به باز کردن تبلیغات دیگر نهادها یا موسسات اقدام کرده و تبلغات کنگره را نصب کردیم (البته بعدا” این قضیه کاملا”حل و فصل شد)
    میخوام از این مطلب به این موضوع برسم که هر جا بحث پول باشه زیبایی بصری ،مسائل فرهنگی و….به قهقرا خواهد رفت.

    به هر حال خیلی از مطرح کردن این موضوع خوشحال شدم .
    موفق باشید
    در پناه خدا

  2. آقا خیلی زحمت می کشید ها یه وقت از تب و تاب نیفتید انصافن تو این چند سال عضویت در شورای شهر این حرف زدن های شما خیلی شهر را متحول کرده

  3. جناب مهندس سلام
    ازوآژه غرق به جای قرق هم میشد استفاده کرد به نظرمای عوام هیچ تاثیرمثبتی که درزیبایی ندارد میتواند باعث بروز زشتی وبه همریختگی اعصاب مردم شده وحتی گاهیی دنبال نمودن این همه مطالب ریز ریز الصاقی موجبات تصادف را نیز فراهم میاورد
    ————–
    با مراجعه به لغتنامه دهخدا می توانید تفاوت قُرق را با غرق بدانید
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *