5 Comments

  1. سلام.بعد از ۲ ماه تازه به این نتیجه رسیده اند که لوله آب شربی که از نادری میگذرد یکی از منابع اصلی تغذیه آب شرب جنوب شهر است .
    طبق معمول اول کلنگ زنی بعد فکر کردن به مشکلات.
    ——————
    اگر به مسأله ای کاملا آگاه و مسلط نیستیم صحیح نیست در خصوص آن نقد و یا اظهار نظر کنیم. با کسب اطلاعات درست راحتتر می توان تصمیم گرفت.در زمان بندی این پروژه از اردیبهشت به مدت ۳ ماه زمان مطالعات و گمانه زنی و طراحی در نظر گرفته شده است و این مدت هم منقضی نشده است و این اتفاق در مرحله طراحی دور از انتظار نیست
    حامد کبودوند

  2. سلام مجدد.عرض ارادت.به نظر شما اول باید کلنگ زد بعد مطالعه کرد یا اول مطالعه کرد بعد کلنگ زد؟
    ——————
    گمانه های آزمایشگاهی در مرحله مطالعاتی انجام می شود شروع فاز اجرایی پروژه های نادری و عمران طبق برنامه از ۹/۵/۸۹ خواهد بود البته اشتباه شهرداری در نصب گاردریل و محصور کردن کارگاه انکارناپذیر است
    حامد کبودوند

  3. سال گذشته شهرداری قزوین خیابان بلوار شمالی (شهید لشگری) را از میان زمین های خالی و بدون معارض و بدون ساختمان بسیار کج و غیر مستقیم احداث کرد.
    امسال فهمیدند که خیلی ضایع بازی دراورده اند، برداشتن صاف ش کردند!

    و هم اکنون در بنرها و بیلبوردها با افتخار اعلام می کنند که ۲ملیارد ریال خرج صاف کردن این خیابان کرده اند!!!

    شما بررسی کنید و گزارش دهید که چرا این دویست میلیون تومان باید از جیب مردم پرداخت شود؟
    متخلف هر کس که بوده مردم نبوده اند.

    امیدواریم آخرش اعلام نکنید که در اثر ندانم کاری بوده پس هیچ کس مقصر نیست پس مردم مقصر اند و باید تاوان خراب کاری های شهردار را با مالیات شان جبران کنند!!!

    البته امیدواریم متخلفان زودتر اعلان، و پس از پرداخت ۲۰۰۰۰۰۰۰۰تومان از کار برکنار شوند.
    —————-
    این بلوار در زمان شورای دوم یعنی ۳ سال پیش به آن صورت ساخته شد و در سال ۸۸ و در دوره سوم شورای شهر اصلاح شد و امسال هم به بهره برداری رسید.
    خسارت وارده بواسطه این اتفاق ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شد که در گزارش تفریغ بودجه شهرداری توسط حسابرسی شورای سوم کاملا مشخص شده و در مرحله تخلفات اداری می باشد مطمئنا پس از صدور رای و اعلام مقصر در معرفی آن کوتاهی نخواهم کرد.
    حامد کبودوند

  4. خسارت وارده بواسطه این اتفاق ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شد که در گزارش تفریغ بودجه شهرداری توسط حسابرسی شورای سوم کاملا مشخص شده و در مرحله تخلفات اداری می باشد مطمئنا پس از صدور رای و اعلام مقصر در معرفی آن کوتاهی نخواهم کرد.
    کوتاهی کردند یا کوتاهی کردید؟
    —————-
    ما منتظر تائید نظر حسابرس هستیم
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *