امروز داشتم وبلاگ یکی از مدعیان اصلاح طلبی را که علاقه خاصی به چهره کردن موضوعات دارد و سعی می کند هر چیزی را بعنوان چهره هفته معرفی نماید را می دیدم و در کمال تاسف و با افسوس فراوان دیدم که موفقیت شگرف جوانان این مرز و بوم در عرصه هوا فضا را تنها بواسطه اینکه این موفقیتها در دولت دهم شکل گرفته به باد تمسخر گرفته است.

جداً بسیارزبون و حقیرند کسانیکه بخاطر اختلافات سیاسی و تفاوت سلایق فکری اینگونه دستاوردهای عظیم ملت ایران را به باد تمسخر می گیرند. دستاوردهایی که حتی مغرض ترین دشمنان ایران اسلامی را به شگفتی وا داشته ملعبه و مسخره  کوته فکران بی خردی می شود که مدعی وطن پرستی هستند.

تعصب و حماقت آنچنان  اینان را کور کرده که موفقیتهایی که متعلق به ملت شریف ایران و حاصل ۳۰ سال ایستادگی است چون در دولت دهم به ثمر نشسته  را نه تنها باور که مسخره هم می کنند.

بدون شک همین تفکرات و کوته بینی ها و عملکردهای اینچنینی عقبه و پیاده نظام جنبش سبز بود که آنرا اینگونه در چشم ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی خوار و حقیر کرد و سران مدعی آنرا مورد نفرت و انزجار قرار داد .

ای کاش کمی عشق و علاقه به میهن خود داشتید که اگر اینگونه بود بر سنگ نوشته های خود دانشمندان جوان این مملکت را مورد طعنه و تمسخر قرار نمی دادید.

3 Comments

  1. سلام!
    آقا حامد کمی آرومتر! تو چند خط نوشته که نباید اینهمه کلمه با بار منفی بکار برد (زبون، حقیر، ملعبه، مسخره، کوته فکر و…)
    تذکرت بجا بود اما فکر نمیکنی شروع کننده این گونه نعصبات ضد منافع ملی دوستان شما بودند که خدمات تمام دولتهای قبلی بعد از انقلاب را فقط در جهت اهداف سیاسی و جناحی به زیر سوال بردند؟
    می بینی قضاوت و ابراز نظر مغرضانه و جناحی چه دردی می تواند داشته باشد؟
    به امید روزی که منافع ملی و فرهنگ ایرانی و اسلامی ما از گزند دیدگاه های جناحی مصونیت پیدا کند.
    ——————–
    تعصبات بی جا از هر کسی مذموم است و بنده نیز هیچگاه چنین اقداماتی را تائید نکرده ام اما اگر منظور شما قرارداد سعدآباد است که واقعا این قرارداد عزت و اقتدار ملت ایران را زیر سوال برده بود و اگرمنظور چیزی دیگری است بفرمائید چون من مصداقی از زیر سوال بردن خدمات دولتهای قبل از سوی دوستان سراغ ندارم
    حامد کبودوند

  2. سلام
    جناب کبودوند بنده با دیدگاه های شما موافق نبودم ونیستم ، اما مطالب شما را همیشه و بی هیچ تعصبی خوانده ام ، واقعا از شما انتظار داشتم در پاسختان رعایت جانب ادب را می نمودید ، بگذارید نقدها وپاسخ ها در فضای سالم پیش برود.
    راستی از شما می پرسم در دولت نهم و دهم هیچگاه خدمات دولتهای قبل کتمان نشده ، از شما بعید است ، کمی فقط کمی بگردید بی شمار خواهید یافت.
    ————————
    شما که گشته اید لطفا مصادیقی از خدمات!! دولتهای قبلی که مورد کتمان قرار گرفته است بیان فرمائید.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *