حضور حماسی و پرشکوه ملت شریف ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن چنان با عظمت و شکوهمند بود که تمامی حامیان و عاملان فتنه سبز دچار بهت و حیرت و سردرگمی شده اند .

با نگاهی به سایتهای حامی این جریان براحتی متوجه خواهید شد که با دروغ هایی چون حضور پررنگ سبزها در میدان …. و یا شهر …. در کنترل سبزها در آمد بدون آنکه کوچکترین تصویر و مستندی برای اخبار خود ارائه کنند تلاش می کنند این خروش انقلابی ملت ایران اسلامی را کمرنگ جلوه دهند حال آنکه در راهپیمایی امروز همه آمده بودند تا اثبات کنند عشق به ولایت با ایرانی عجین شده است.

9 Comments

  1. ابر و باد و مه خورشید فلک درکارند
    تا “کبیر” دگری باز به “فین” بسپارند
    احمدی صبر بکن دست خدا بر سر ماست
    مـردم از حیله ی روبه صفتان بیـزارنـد

    نابودی دشمنان احمد صلوات
    پیروزی احمدی مجدد، صلوات
    یک بار دگر به کوری چشم حسود
    بر احمد و محمود و محمد صلوات

    در سایه امن اتحادیم همه
    جان در ره اسلام نهادیم همه
    با رهبر فرزانه چو بیعت داریم
    پس یاور احمدی نژادیم همه

    افکار امام را منادی باشیم
    در قافله نیک نهادی باشیم
    گر عشق امام و رهبری در دل ماست
    حق است که احمدی نژادی باشیم

  2. سلام
    من اصلا طرفدار اصلاح طلب ها (یا به قول شما سران فتنه) نیستم ولی مطمین هستم که راه احمدی نژاد هم به ترکستان است. خودتون قضاوت کنین الان نصف شرکتا مشکل دارن. من اینو به چشم خودم دیدم. در صورتی که الحق و الانصاف هیچ کاری انجام نمیشه. وقتی از یک شرکت خصوصی حمایت نمیشه که هیچ سنگ هم جلو پاش مینئازن(اینم به چشم خودم دیدم تو روزنامه نخوندم) راه این آقا به ترکستان است لذا من نی خوام به قول این آقا احمدی نژادی باشم چون حداقل ۴ سال پیش این مشکلات کمتر بود. خودم هم کمتر مشکل اقتصادی داشتم. با این طرحش هم ایشالا همگی با هم دم شاهزاده حسین همدیگرو می بینیم.
    ——————
    کسی انتظار نداره همه احمدی نژادی باشند ما هم نمیگیم احمدی نژاد بی عیب و نقص هست بلکه مدعی این هستیم که مسیر که وی جلودار آن است به پیشرفت کشور ختم خواهد شد . اگر تحلیلهای کارشناسی اقتصاددانان منصف ایران و حتی جهان را در این خصوص قبول ندارید زمان بهترین عامل اثبات این مدعا خواهد بود. در ضمن با یک بررسی ساده هم می توان فهمید بسیاری از مشکلات کنونی صنعت ما از کجا ناشی شده است.
    حامد کبودوند

  3. سلام مهندس
    بابا دستمریزاد چه کارکردید خدایش دستون دردنکنه دست طرفداراتونم درد نکنه دست صداوسیما که هرچی بگی درد نکنه دست مای عوامم درد نکنه بکنه فرقی نمیکنه ولی یه مطلب موند
    اینجوریم حال نمیده ها مثه تیم فوتبال آژاکس آمستردام هفته دهم با ۱۰۰ امتیازاختلاف ازسایر تیمها جلو باشین خیلی هم خوب نیستا ا زما گفتن شما که منچستریونایتد توجیبتون هروقت هم بخواید میبرید چه اسراریه ۱۷ به ۰ و۱۰ میلیون به ۵۰۰ ببرید بزارید بازی فیرلی باشه مای عوام هم بیایم تماشا هم بازی جذاب شه هم طرف مقابل جرات حمله پیدا کنن بعدبازیم چندتاشون بگیریم چندتاشون بزنیم چندتاشون اتفاقی کاملا اتفاقی افراد نامعلوم بندازن ازپل عابر پائین بشه سرگرمی مردم ورسانه های داخلی وخارجی والا چقد وایسیم زلزلزله درهایتی بیاد یا دفاع موشکی تواروپای شرقی نصب بشه یا راجع به ضعف دولت آمریکا درمقابل بارش برف حرف بزنیم که هم طرفدارنداره هم به خودمونم بخندن که مردم بی سرگرمی خیلی خطرناکند “البته درهوش شماکه شکی نیست هم اینایی که مای عوام میبینیم شما میفهمین هم واسه سرگرمی مردم برنامه های خوب خوب دارین اله اعلم !!!!!”

  4. مشکل اینجاست با جلوداریه یک شخص دروغگو می خواهید به پیشرفت برسید. شاید منظوره شما از پیشرفت چیزه دیگری است!!
    ——————-
    افسوس اینجاست که بدون مصداق ومستند دیگران را متهم می کنید وگرنه همه می دانند دروغگو کسی است که بدون در نظر گرفتن رای و خواست اکثریت دروغ و تهمت بزرگی را مطرح کرد و هیچگاه هم نتوانست دلیل و مدرک بر مدعای خود بیاورد
    حامد کبودوند

  5. قضیه تکذیب هاله نور و تایید دفتر آیت الله جوادی آملی! این یک مستند! و کم لذلک من نظیر و لیس هنا محل ذکرها! و اما اگر صدا وسیمای به اصطلاح ملی در این مدت به همان شخصی که شما دروغگو خطابش میکنید فرصتی برای اثبات ادعاهیش می داد و چنانچه ایشان قادر به اثبات ادعایش نبود من نیز با شما در این که این شخص دروغگو است هم عقیده می شدم! اما افسوس از مقداری صداقت و امانت داری! از همه این ها گذشته دروغگو بودن شخصی نفی دروغگو بودن شخص دیگری را نمی کند!
    ———————————
    انصاف چیز خوبی است
    قضیه تکذیب هاله توسط شخص آیت الله جوادی بیان گردید و شیطنت طلبان رسوا شدند فیلم ویدئویی بیانات علامه جوادی آملی هم براحتی قابل دسترسی است در خصوص ادعاها هم این چه ادعاهایی است که در اینترنت و روزنامه ها نمی شود بیان کرد و فقط باید در صدا و سیما بیان گردد واقعا این توجیه منطقی به نظر می رسد ایکاش کمی بدون تعصب و غرض ورزی و با تعقل به موضوعات بنگرید. من نمی گویم رئیس جمهور عاری از خطا و اشتباه است ولی بجای این تهمت های بدون مستند به بیان انتقادات سازنده و پیشنهادات متعالی بپردازید اگر مورد استقبال قرار نگرفت اعتراض نمایید.
    حامد کبودوند

  6. بنده با یک واسطه از یک مسئول دفتر آیت الله جوادی که اتفاقا در آن فیلم معروف هست صحت این فیلم را پرسیده ام و نمی دانم منظور شما از قضیه تکذیب هاله نور توسط شخص آیت الله جوادی چیست!! از شما بعید است که فرق نفوذ صداو سیما با روزنامه ها و سایت ها را ندانید. و انصافا آقای مهندس کجای کارید؟!! بسیاری از مسائلی که در گزارش کمیته صیانت از آرا بیان شد در سایت الف از وزارت کشور سوال شد و وزارت کشور برای آن جوابی نداشت . سایت الف هم به راحتی قابل دسترسی است! امروز کار کشور به جایی رسیده که افراد برای اینکه اثبات کنند کتک خورده اند و بازداشت شده اند باید به قوه قضاییه مدرک و دلیل بیاورند و در این فضا شما حرف از انتقادات سازنده و پیشنهادات متعالی می زنید!! نتیجه فاصله گرقتن از جامعه همین است که شب را با روز یکی میگیرید!! و سخن آخر اینکه اگر کسی می گوید ظلم نکنید برانداز نیست بلکه می خواهد حکومت مصداق حدیث الملک لا یبقی مع الظلم نشود!! حال خود قضاوت کنید چه کسی برانداز است؟!
    ———————-
    اتفاقا بنده هم با یک واسطه از حضرت علامه تکذیب موضوع را مطلع شدم فلذا تا وقتی عینک تعصب و غرض ورزی داشته باشید مطمئنا به نتیجه نخواهید رسید. کسی که فقط ادعا می کند و به دروغ مدعی کتک خوردن و تجاوز و تقلب و امثالهم می شود باید مدرک برای ادعای خود داشته باشد . اشتباه شما این است که جامعه را فقط اطرافیان خود می پندارید اگر کمی واقع بین باشید و منصفانه بنگرید عدم تفاوت بازی در زمین دشمن با بازی برای دشمن براحتی مشخص می شود.
    حامد کبودوند

  7. جواب شما در مورد هاله نور فقط باعث خنده شدنمیدانم چطور میشود که در یک فیلم شخصی به این واضحی حرفی بزند و بعد به این راحتی تکذیب شود !! بسیار خوب حال که بحث فایده ای ندارد لا اقل به دوستان خود بگویید اگر اندکی دین یا وجدان دارند وقتی مردم را میزنند و مورد فحاشی قرار می دهند به آن ها رسید بدهند!!! که اگر زنده ماندند بتوانند مستندی ارائه دهند!!
    ——————
    همیشه همین طور بوده وقتی که حرفهای بی منطق و ادعاهای دروغین می کنید و چون مستند و دلیل خواسته می شود به مسخرگی و توهین پناه می برید امیدوارم روزی بحثهایی منطقی و غیر متعصبانه و غیر مغرضانه از شما ببینم البته بعید می دانم
    حامد کبودوند

  8. خوب است صحبت های دادستان تهران را بشنوید که در مورد ضرب و شتم و هتاکی به علی کروبی از او دلیل و مدرک خواسته بود آنگاه متوجه می شوید چه کسانی کشور را به مسخرگی گرفتند و به ملت توهین میکنند! کسی که خواب است را می شود بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده است را نه!! وگرنه در مورد هاله نور چه دلیلی بالاتر از آن فیلم معروف و تایید دفتر آیت الله جوادی !! شما اگر واقعا دنبال مدرک و دلیل بودید به کسی توهین نمیکردید!!
    ———————–
    توهین کسی می کند که بدون دلیل و مدرک اعا می کند و دیگران را مسخره می نماید
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *