چندی پیش در قالب نطق پیش از دستور از عدم درج کلمه ” شهید ” در تابلو برخی از معابر شهری توسط شهرداری انتقاد کرده بودم که شهرداری قزوین طی جوابیه ای انتقاد مرا وارد ندانسته و اصل موضوع را منکر شده بود. آنچه می بینید صرفا جهت اطلاع است . امیدوارم مخاطبان منظور نظر دقت بیشتری به خرج دهند.!!

 

7 Comments

  1. مهدي مشفق says:

    بدبختی ما از اونجا شروع میشه که نماینده مردم در شورا که در کمیسیون عمرانی هم مشغول به کاره با یک تپه ریش بیافته تو کوچه پس کوچه ها ببینه که کجاها کلمه شهید از قلم افتاده. عموجون شمابه جای این پوآرو بازی برو شهرهای دیگه ایران (مثلا همین علی آباد کتول) رو ببین بعد بیا با شهر خودت مقایسه کن. ببینید اونا چیکار کردند و ما کجای قافله ایستادیم. بعدش بزن تو سرت و زار زار گریه کن.البته ناگفته نمونه که این روحیه مچگیری شما برگرفته از همون کار اصلی شما(گفتند نگید) نشات گرفته که باید
    —————–
    بدبختی ما از اونجا شروع میشه که برخی کوته بینی و غض ورزی خودشان را به دیگران نسبت می دهند. استحاله فرهنگی که زمینه ساز سقوط جوامع بوده است از همین نکات کوچک و به ظاهر پیش پا افتاده نشأت می گیرد.
    حامد کبودوند

  2. آقای کبودوند از خواب خرگوشی بیرون بیا تو که ادعایت حمایت از دولت بود چرا در برابر فتننه جدیدی به قول اقای مصباح که همان مشایی است سکوت کردی و گیر دادی به این جور چیزها سرت را از برف بیرون بیا و با خودت خلوت کن و توبه کن از رای مردم که پایمالش کردی و به جای امور اساسی با عوامفریبی دنبال احساسات و تحریک آن هستی
    ————-
    از اینکه برخی اقدامات باعث من تحریک و احساس خطر بعضیها می شود اطمینان پیدا می کنم در مسیر نمایندگی مردم و ادای امانت آرای آنها در حال گام برداشتن هستم.
    حامد کبودوند

  3. روابط عمومی says:

    متاسفم برای همه اونهایی که حذف اسم شهید رو مساله کوچکی می دونن و عوض انتقاد سالم به توهین و ناسزا گفتن رو می ارن

  4. سرزمین نینوا یادش بخیر . حاجی دوره زمونه عوض شده . دیگه حتی بوی مطهر همت ها و باکری ها و خرازی ها حس نمیشه. روزگار غریبیست!

  5. شما که الان چسبیدی به مشائی و داری از امام زمان سوء استفاده می کنی. ماه رمضان ماه استغفاره، شما هم فرصت رو از دست نده.
    ————–
    اولا سخنان آقای مشایی به خودش مربوطه ثانیا وجود نازنین امام عصر(عج) آنقدر متعالی است که مورد سوء استفاده قرار نخواهد گرفت . آنچه مورد سوءاستفاده قرار می گیرد بواسطه جهل و عدم معرفت نسبت به ایشان است. تلاش امثال ما هم بسط و افزایش این معرفته که برای دوستداران حضرتش مایه خوشحالی برای مغرضان مایه عصبانیت است. شما چطور؟
    حامد کبودوند

  6. سلام ،میشه بگید کی مسخره بازی کندن خیابان ها تموم میشه مردیم از بس خاک خوردیم و چاله چوله دیدیم مغلزه دارام که تو کاسبیشون به خاطر این کاراتون ضرر کردن اگه واقعا میخاید کار راه ببرید لااقل چند تا بیشتر کارگر بزارید به اندازه ای که میتونید حرفتون انجام میشه تلاش کنید وگرنه شما هم مسبب سختی دادن به مردم هستید.
    ما را به خیر شما امید نیست…….
    ——————-
    انجام زیرساخت که یکی از ضرورتهای شهری است و بواسطه کم کاری گذشتگان کمبود آن در شهر قزوین کاملا مشهود استکاری است که هزینه و تبعات فراوان دارد ولی نتایج حاصله آن سبب آسایش شهروندان میشود.
    ما هم…
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *