حماسه نه دی ۸۸ حضور با بصیرت ملتی بود که میراث ماندگار امام راحل (ره) را چون جان ، عزیز دانسته و فارغ از هر سلیقه و گروه بندی خاصی پیشگام تر از بسیاری از مدعیان و خواص در صحنه حاضر و طومار فتنه گران را درهم پیچیدند و سران فتنه در این روز بود که امیدشان نا امید گشت چرا که دیگر ملت بود که آنها را نمی خواست و نمی توانستند این حضور میلیونی و با عظمت را به طرفداران یک جریان خاص و قشری از جامعه نسبت دهند و گرامیداشت آن در سال ۸۹ افتخاری برای آحاد ملت بود.

اما گویا هنوز در استان ما کم نیستند فتنه گرانی که همچون کبک سر در برف دارند و بصیرت و حضور ملت و عزیزان ملت را نمی خواهند ببینند.

 دیروز مهدیه تهران میعادگاه عاشقانی بود که دل در گرو عشق به حضرت روح الله (ره) و خلف صالحش امام خامنه ای داشتند و میهمانی گرانقدر زینت بخش مجلس آنان بود “سید علی خمینی” نوه گرانقدر امام راحل شخصاً در این مراسم حضور یافته بود. اما نماینده رد صلاحیت شده مجلس و عضو ارشد ستاد کاندیدای شکست خورده انتخابات گذشته در ادعایی دروغین این حضور با بصیرت نوه امام راحل (ره) را تکذیب و چون گذشته در تلاشی مضحکانه خود و همفکران خود را نگران بیت آن یار سفر کرده نشان داده ، غافل از آنکه امام (ره) و اندیشه او مصادره شدنی نیست .

سید علی خمینی بواسطه همین دروغ پردازی ها در مصاحبه ای چنین اعمالی را محکوم نمود.

براستی تلاش برای مصادره امام (ره) به چه هدفی است؟؟!!

خیلی زیباست  اینکه ببینیم کسانیکه دم از مبانی و اصول اخلاقی می زنند چگونه خود را رسوا می کنند.

پ.ن: افسوس که بواسطه معذورات اخلاقی امکان انتشار نظرات افرادی که وقیحانه ترین و رکیک ترین الفاظ را که براستی شایسته خود آنهاست در مطلب قبلی من نوشته اند را ندارم وگرنه مدعیان مبانی و اصول اخلاقی می فهمیدند طرفدارانشان از چه ادبیاتی برخوردارند.

3 Comments

  1. سلام
    مطلب شما و آقای رد صلاحیت شده را خواندم
    من مانده ام معطل این بابا به جای اینکه در مورد ۹ دی و انقلاب سوم و حماسه مردمی بگوید
    اصل را رها کرده و به فرع چسبیده
    اصلا دیروز در مهدیه تهران فقط ۱۰ نفر بودند آن هم مداح و سخنران و مردم نیامده بودند
    اصلا سید علی خمینی هم نیامده بود! تو چشم داشتی ۹ دی پارسال را ندیدی؟ در مورد عاشورای پارسال و فتنه گری اطرافیان و دوستان خودشان چیزی نمی گویند. کروبی که نمک شما را خورده قطعا شما هم نمک گیر کروبی شده اید. پس این کارها بی دلیل نیست که چشم و گوشتان بسته شده بر حقایق.

  2. سلام.مطلبی در مورد هزینه های الکی در زیبا سازی شهرداری قزوین داشتم که جایی بهتر از اینجا برای ارائه و پیگیری جنابعالی نیافتم.
    ۱-۲ سال پیش در بلوار مدرس آبفشان هایی جهت زیبایی و آبیاری درختان و گلکاری های نبش خیابان راه اندازی و نصب گردید که به نظرم کار جالب و در خور تحسینی بود. در کمال تعجب جمعه این هفته شاهد برچیده شدن سیستم فوق بودم. در اینجا چند سوال مطرح است.
    ۱٫ آیا عمر پرو‍ژه های زیبا سازی باید فقط ۱-۲ سال باشد؟
    ۲٫ با توجه به کارکرد پرو‍ه فوق جمع آوری آن عقلایی است!
    ۳٫ هزینه برچیده شدن این طرح و احیانا پروژه بعدی نمی شود صرف ایجاد(یا تامین بخشی از هزینه) پرو‍‍ژه های جدید نظیر ایجاد بیلبرد های مجهز/ تلویزیون های شهری/ زیبا سازی شهری اعیادو …. شود؟
    ۴٫به یاد دارم چند سال پیش در همین بولوار آسفالت نامناسب ریخته شد و سپس برچیده و دوباره آسفالت مناسب اجرا گردید.(در مدت یکماه) کسی در این مورد خم به ابرو نیاورد و هیچ صدایی از کسی در نیامد!!!!!
    لطفا پیگیری و اطلاع رسانی کنید
    ممنون

  3. سلام
    دفتر امام خمینی (ره) اطلاعیه صادر کرده و اعلام نموده که آقای علی خمینی پنجشنبه قم بوده پس در مراسم مهدیه حضور نداشته است.
    اینجا http://www.jamaran.ir/fa/NewsContent-id_16274.aspx اصلش را بخوان.
    حالا چه کسی دروغ پردازی می کند؟
    خواهش می کنم پاسخ این سئوال در مطلبی مرقوم نمایید.
    —————–
    توهم و استناد به اطلاعات غلط یکی از آفات اساسی این ایام است سایت جماران به هیچ وجه دفتر امام خمینی (ره ) نبوده و نوه بزرگوار ایشان هم به صراحت اعلام ردند که فقط مطالبی که شخصا بیان می کنند اعتبار دارد. فلذا ضرورت بصیرت در چنین اتفاقی نمایان می گردد
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *