امروز در دفتر کارم یه مهمون داشتم ، یکی از فعالان اقتصادی که در اکثر استانهای کشور فعالیت های تجاری گسترده ی داشته ، وقتی ازش دعوت کردم که دکتر بیا تو استان قزوین هم یک حرکت اقتصادی در خور انجام بده گفت : نه نمیشه ! با تعجب پرسیدم آخه چرا؟ گفت امروز قبل از اینکه بیام دفترت رفته بودم اداره ارشاد قزوین ، پرسیدم برای چی؟گفت می خواستم لیست کانون های تبلیغاتی استان را که مجوز دارند بگیرم و از بین اونها یکی را بعنوان مشاور تبلیغاتی تو استان قزوین انتخاب کنم ، بجای اینکه تو خیابون دنبال این مشاورهای تبلیغاتی بگردم گفتم از ارشاد همشون را می تونم بگیرم ، تو اکثر استانها این کار را می کنم و مشاوره های تبلیغاتی خودم را از همون استان انتخاب می کنم ، اینجا هم رفتم ارشاد ولی در کمال تعجب مسئول مربوطه گفت شما برید حراست ، گفتم مگه من جرمی مرتکب شدم یا کار غیر قانونی می خواهم انجام بدم که باید برم حراست ، مسئول مربوطه گفت اینجا اینطوریه ، من هم رفتم طبقه بالا حراست اداره ولی گفتند مسئول محترم حراست نیستند وقتی گفتم خوب چه کسی می تواند مرا راهنمایی کند گفتند برو شنبه بیا! من از این موضوع حدیث مفصل خواندم که تو این استان اگه همه دستگاه ها بخواهند اینجوری رفتار کنند نباید هرگز به فکر فعالیت تو این استان باشم.

براستی که جوابی برای ایشان نداشتم فقط تو ذهنم این خطور کرد که جای تاسف داره!!!

پ.ن:

سیزده آبان هم گذشت. خیلی از وبلاگ ها و وب سایتهای حامی یک نامزد شکست خورده انتخابات از بی شمار بودن تجمع خود نوشته اند ولی نمی دونم چرا هیچ عکسی از حضور میلیونی یا حتی چند هزارنفری اینها پیدا نمیشه . میگن فلان دانشگاه به رنگ سبز درآمد ولی تو عکسهای خودشون هم یک جمع محدود ۲۰ -۳۰ نفری یا حداکثر ۳۰۰-۴۰۰ نفری پیداست. به نظر شما این القائات دیکتاتوری اقلیت نیست؟ البته اینم جای تاسف داره!

3 Comments

  1. سلام
    ۱- اگر نگاه تیزبینانه داشته باشی و منصفانه می توانی تظاهرات انسانهای بی پناه و آزادی را ببینی که داوطلبانه آمده نه کسانی که با فشار ،حمایت دولتی.
    ۲- حقوق این انسانهای دلاور و شجاع و با ایمان و اعتقاد حتی به قول شما اقلیت را هم که پاس نمی دارید.
    ۳- البته کسانی که به اخبار صداو سیمای دولتی توجه می کنند انتظاری نیش نیست
    ۴- از کسی که نانش و ارتزاق دولتی است سخن چنین نیز دور از انتظار نیست
    ۵- تو همچون رییس دروغگویت دچار توهمی که چنین سخن خنده داری را می گویی
    ۶- آیا این دینی است که دستور داده بکشید و حکومت کنید بدان که ظلم پایدار نیست
    —————-
    حرف از انصاف می زنی! کدامیک از مطالبی که گفتی درست است و واقعیت داره . شما فقط در تمامی مطالبتون تهمت زدیدو دروغگویی خود را به دیگران نسبت دادید.
    حامد کبودوند

  2. یک کم صبر داشته باشی می فهمی کی اقلیت است و کی اکثریت فقط کمی دیگه صبرکن
    —————
    سی سال ملت فهیم ایران اکثریت را مشخص کرده اند و باز هم مشخص می کنند.
    حامد کبودوند

  3. خدایا ما را از شر طرفدارانت در امان بدار. آمین
    ————————–
    خدایا از شر نااهلان به تو پناه می برم
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *