یک دسته مرگ بر شوروی را مطرح کردند تا آمریکا منسی(فراموش) شود

emamkhomeini1

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

5 Comments

  1. مرگ بر دولت تو و آشغالهایی مثل تو
    ——————–
    از جیره خوار جز این انتظار نیست وقتی منافع اربابش در خطر باشد ملت و میهن نمی شناسد.
    حامد کبودوند

  2. تو اگر جیره خوار نیستی ،چرا به جای اکتفا کردن به اخبار رسانه کودتا ،یه سری به تهران نزدی؟میرفتی توحش لمپنهای سپاه و بسیج رو میدیدی که با قمه مردم رو میزدن.جیره خوار تو و بوگندوهای پشمالویی مثل تو هستن که در نهایت بی لیاقتی تو نهادهای دولتی مزدوری می کنن و میرن گراد کت و شلوار میخرن و مرگ بر امپریالیزم میدن!!!شجاعت تو زرت و پرتهای دهاتی هایی مثل تو نیست تو مشتهای گره کرده مردمیه که دیگه اون پلیسها و اوباش کوچکترین ترسی تو دلهاشون ایجاد نمی کنن.به زودی ذلت امثال تو رو خواهیم دید.مرگ بر دیکتاتور…
    ———————
    حتما شجاعت را شما دارید که حتی جرات نمی کنید اسم خود را بگوئید و این گونه توهین و فحاشی می کنید.
    حامد کبودوند

  3. نه وبلاگ شما را تا بحال خوانده ام و نه علاقه ای به ناسزا گفتن و بحث کردن دارم. فقط میخواستم بگویم پس این کیست که در به در دنبال امریکایی ها افتاده تا دست بوسی شان را بکند؟ هر سال هم یک سفر به نیویورک برای خودش تجویز میکند اما معلوم نیست تا بحال چند بار به مکه یا کربلا ونجف رفته؟ برادر عزیز. این حکومت دارد از همه ما سو استفاده میکند. چه ما که این سی سال جز ناحق چیزی ندیدیم و چه شما که خالصانه خود را برایش فدا میکنید. خواهش میکنم درباره مذاکرات احمدی نژاد با سران امریکایی بیشتر تفکر کنید. اینها وقتی به نفعشان نباشد از اصول خودشان هم نزول میکنند. من و شما باید آگاه باشیم و تیشه به ریشه یکدیگر نزنیم. هر چه باشد ما هموطنیم.
    ———————
    اینکه الان یادتان افتاده که ما هموطنیم خیلی خوبه ایکاش اون زمانی که گلوله های بعثی ها گلوی فرزندان این ملت را می شکافت هم به یاد هموطن هایتان بودید. در ضمن آیا سفر به نیویورک برای تفریح بوده یا استیفای حقوق ملت . چگونه باور کنم یک هموطن من و سردمداران صهیونیست با همدیگر از سفر دکتر احمدی نژاد به سازمان ملل ناراحت می شوند. سفرهای استانی و سفر یک هفته ای رئیس محترم جمهوربه عراق را نمی بینید و می فرمائید باید آگاه بود. خواهش می کنم بیشتر تفکر کنید هر چه باشد ملت ایران بسیار فهیم است و نیات افراد را براحتی تشخیص می دهد.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *